Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich: babeczek z ciasta kruchego z różnym nadzieniem, babek drożdżowych i piaskowych, bułek drożdżowych z nadzieniem, ciasteczek: biszkoptowych, francuskich, z wiórków kokosowych, z ciasta kruchego, rożków z ciasta francuskiego, eklerek, ptysi, ciastek z owocami, ciastek z ciasta parzonego, smażonego, ciastek z ciasta francuskiego z różnym nadzieniem, ciastek z ciasta biszkoptowego z różnym nadzieniem, ciast drożdżowych, ciast biszkoptowych, ciast ucieranych, ciast jogurtowych, ciast: z makiem, z bakaliami, z bitą śmietaną, kremem, masą budyniową, masą owocową, masą toffi, z jabłkami, miodem, wiórkami kokosowymi, orzechami, serkiem mascarpone, ciast korzennych, drożdżówek z różnym nadzieniem, jagodzianek, faworków, oponek, pasztecików drożdżowych z nadzieniem, pączków z różnym nadzieniem, strucli z ciasta drożdżowego, rolad z ciasta biszkoptowego, różnego rodzaju serników oraz tortów okolicznościowych
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany i dostarczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017, poz. 149),
2) rozporządzenia (WE) Nr 1642/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 22 lipca 2003 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. WE L 31),
3) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych,
4) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. z 2016 r.,
poz. 1604 z późn.zm.),
5) rozporządzenia (WE) Nr 10/2011 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 stycznia 2011 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
gen Sylwestra Kaliskiego
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-908
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48261837865
|
Fax |
+48261839723
|
Email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
121229000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wat.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wat.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA
|
Numer referencyjny |
49/ZZM/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy:
a) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
b) Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością zgodnie ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
c) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych;
d) Zaświadczenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe i/lub zdrowotne (np. choroby układu trawiennego) lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 250 000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawy ciast i/lub wyrobów ciastkarskich o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału
w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
e) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ.
f) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
g) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
h) Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością zgodnie ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
i) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych;
j) Zaświadczenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
k) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ
d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
e) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
|
Wadium |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 9 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 16.05.2017 r. do godz. 09:00.
2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawę ciast i wyrobów ciastkarskich”.
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
2) W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data składania wniosków |
16/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|