Zakup wysokowydajnych drukujących urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2017-04-27
Data zakończenia 2017-05-12 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75788 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005, 302321304
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wysokowydajnych drukujących urządzeń wielofunkcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ.
Okres gwarancji: min. okres gwarancji 24 m-ce, maks. okres gwarancji 48 m-cy. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 48-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięczny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania poza zakres zamówienia podstawowego o:
Zadania nr 1 Drukarka 4 szt., toner 4 szt.
Zadania nr 2 drukarka I 4 szt, toner 4 szt.
drukarka II 2 szt. toner 2 szt.
Zadanie nr 3 drukarka 1 szt. toner 1 szt.
Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie.
Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 7 dni od zawarcia umowy.


Opis

Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe wysokowydajne szt. 40 1.Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne I szt. 22
2.Urządzenie monochromatyczne sieciowe II szt. 10 DRUKARKA ATRAMENTOWA KOLOROWA szt. 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica 11 Listopada
Nr domu 37/59
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 483453103
Fax 483452002
Email monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 670897379
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Numer referencyjny 18/17
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem”.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert: 1.Formularz ofertowy - (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) , 2.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla zadań na które składana jest oferta (załączniki nr 1-3 do SIWZ), które stanowią integralną część formularza ofertowego, 3.Załącznik „Koszty eksploatacji Kryterium 2” dla zadań na które składana jest oferta (załączniki nr 4-6 do SIWZ), Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału. 4.dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert.W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 5.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów w przypadku wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie, że zaoferowane do przetargu produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SIWZ – wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału. 2.Certyfikaty potwierdzające, że oferowany sprzęt produkowany jest zgodnie z normami ISO 9001lub równoważnymi oraz ISO 14001 lub równoważnymi 3.Karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych i inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez zamawiającego.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości (PLN): Zadanie 1 -9770,00; Zadanie 2 -3600,00; Zadanie 3 -310,00; Zaleca się wpłacenie wadium na każde z zadań odrębnym przelewem, ponieważ omyłka rachunkowa przy sumowaniu kwot wadium (przy zaniżeniu sumy) może skutkować odrzuceniem oferty w ramach wszystkich zadań na podstawie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy PZP. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. Przewidywane zmiany umowy - dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie: 1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartość Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania poza zakres zamówienia podstawowego: Zadania nr 1 - drukarka 4 szt, toner 4 szt. Zadania nr 2 - drukarka I 4 szt, toner 4 szt., drukarka II 2 szt. toner 2 szt. Zadanie nr 3 - drukarka 1 szt. toner 1 szt. 3.Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. 4.Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 7 dni od zawarcia umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/05/2017
Godzina składania wniosków 10:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)