Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Dąbrowa Białostocka
|
Kod Pocztowy |
16200
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
857 121 206
|
Fax |
085 7121206 w. 36
|
Email |
spzoz@home.pl
|
Adres strony url |
wwwspzoz.home.pl
|
Regon |
5058303700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.home.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/sprzęt jedn. użytku/04/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń ani dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego – załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Formularz asortymentowo – cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ
3)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopi pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
4)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz dokumentów , które Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert .
1)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - załącznik nr 5 do SIWZ
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) W przypadku materiałów z pakietu nr 3, pozycje: 74,75,76,80,81,82 wymagane są oświadczenia o zastosowanym plastyfikatorze i załączniki do oświadczenia w postaci „Karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego”. „Karta” ta musi zawierać wyszczególnienie składników, w tym również plastyfikatora.
b) Katalogi oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie warunków/ parametrów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy ( dot. Pakietu nr 3 poz. nr 1,4,10,12,14,15.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalna jest zmiana ustalonej ceny brutto w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian.
Zmiana ceny o której mowa w ust.3 może nastąpić w formie aneksu do niniejszej umowy, a ustalone nowe ceny jednostkowe obowiązywać będą od dnia uzgodnionego przez obie strony.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową, zarówno „in plus” jak i „in minus”, bez zmiany wartości brutto danego pakietu, a Wykonawca oświadcza, ze wyraża na to zgodę.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|