Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Data publikacji 2017-04-28
Data zakończenia 2017-05-11 09:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76316 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących części:

1). Część nr 1 (poz. nr 1, 2 i 3 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). zestawów komputerowych - jednostka centralna z monitorem oraz systemem operacyjnym – 60 kompletów.
b). drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu – 8 sztuk,
c). skanerów sieciowych z podajnikiem arkuszy (ADF) – 2 sztuki.

2). Część nr 2 (poz. nr 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych – 6 sztuk,
b). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych POE – 3 sztuki,
c). przełączników agregacyjnych 10 Gigabit Ethernet 16 portowych – 2 sztuki,
d). modułów optycznych SFP+ 10 Gigabit duplex kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami z pozycji 4, 5 i 6 – 44 sztuki,
e). przełączników biurowych typu KVM, pozwalających kontrolować dwa komputery za pomocą jednej klawiatury, jednej myszy i jednego monitora – 4 sztuki,
f). bezprzewodowych punktów dostępowych 802.11ac Dual Band (2,4 oraz 5 GHz) PoE – 7 sztuk,
g). pamięci przenośnych flash o pojemności 128 GB (pendrive) – 2 sztuki,
h). pamięci przenośnych flash o pojemności 64 GB (pendrive) – 2 sztuki.

3). Część nr 3 (poz. nr 12 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). drukarki wraz z oprogramowaniem do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów – 1 komplet.

4). Część nr 4 (poz. nr 13, 14, 15 i 16 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). oprogramowania do projektowania Autodesk AutoCAD 2017 lub nowsze w komercyjnej subskrypcji rocznej podstawowej w języku polskim – 1 licencja
b). oprogramowania do renderowania Trimble & ChaosGroup V-Ray 3 for SketchUp Workstation BOX, w wersji komercyjnej, typu BOX – 1 komplet licencji,
c). oprogramowania do obróbki grafiki wektorowej i bitmapowej CorelDRAW Graphics Suite 2017 w języku polskim dla systemu Microsoft Windows, wersja komercyjna lub rządowa – 3 licencje,
d). oprogramowania do kosztorysowania AthenaSoft Norma Pro w najnowszej dostępnej wersji (co najmniej 4.57) z roczną aktualizacją bazy cenowej INTERCENBUD - 1 licencja.

Opis

Część nr 1 (poz. nr 1, 2 i 3 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). zestawów komputerowych - jednostka centralna z monitorem oraz systemem operacyjnym – 60 kompletów.
b). drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu – 8 sztuk,
c). skanerów sieciowych z podajnikiem arkuszy (ADF) – 2 sztuki.Część nr 2 (poz. nr 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych – 6 sztuk,
b). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych POE – 3 sztuki,
c). przełączników agregacyjnych 10 Gigabit Ethernet 16 portowych – 2 sztuki,
d). modułów optycznych SFP+ 10 Gigabit duplex kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami z pozycji 4, 5 i 6 – 44 sztuki,
e). przełączników biurowych typu KVM, pozwalających kontrolować dwa komputery za pomocą jednej klawiatury, jednej myszy i jednego monitora – 4 sztuki,
f). bezprzewodowych punktów dostępowych 802.11ac Dual Band (2,4 oraz 5 GHz) PoE – 7 sztuk,
g). pamięci przenośnych flash o pojemności 128 GB (pendrive) – 2 sztuki,
h). pamięci przenośnych flash o pojemności 64 GB (pendrive) – 2 sztuki. Część nr 3 (poz. nr 12 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę drukarki wraz z oprogramowaniem do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów – 1 komplet.Część nr 4 (poz. nr 13, 14, 15 i 16 Załącznika nr 1 do SIWZ) obejmuje dostawę:
a). oprogramowania do projektowania Autodesk AutoCAD 2017 lub nowsze w komercyjnej subskrypcji rocznej podstawowej w języku polskim – 1 licencja
b). oprogramowania do renderowania Trimble & ChaosGroup V-Ray 3 for SketchUp Workstation BOX, w wersji komercyjnej, typu BOX – 1 komplet licencji,
c). oprogramowania do obróbki grafiki wektorowej i bitmapowej CorelDRAW Graphics Suite 2017 w języku polskim dla systemu Microsoft Windows, wersja komercyjna lub rządowa – 3 licencje,
d). oprogramowania do kosztorysowania AthenaSoft Norma Pro w najnowszej dostępnej wersji (co najmniej 4.57) z roczną aktualizacją bazy cenowej INTERCENBUD - 1 licencja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Słupsk
Ulica Plac Zwycięstwa
Nr domu 3
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76200
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 598 488 414
Fax 598 488 321
Email urzad@um.slupsk.pl
Adres strony url bip.um.slupsk.pl
Regon 59064500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego, kurierem bądź osobiście do siedziby Zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Numer referencyjny RZP.271.4.2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  wykonał (oddzielnie dla każdej z części), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadającego rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw (oddzielnie dla każdej z części), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, stosownie do § 13 ust 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 poz. 1126) zwanego dalej „rozporządzeniem”, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą: a) certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego dla części nr 1 w pozycjach nr 1, 2, 3 Załącznika nr 1 do SIWZ. b) certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego dla części nr 1 w pozycjach nr 1, 2, 3 Załącznika nr 1 do SIWZ. c) oświadczenia wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2006 roku o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 29.12.2006 r. Nr 249, poz. 1834).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 11/05/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)