Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
|
Ulica |
ul. Czerniakowska
|
Nr domu |
231
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00416
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 841 110
|
Fax |
225 841 109
|
Email |
zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-orlowskiego.pl
|
Regon |
29088300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-orlowskiego.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-orlowskiego.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Tylko jednej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSK im. prof. W Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa – pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Numer referencyjny |
40/8/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2 Formularz asortymentowo – cenowy załącznik nr 2.
3 Zobowiązanie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące:
1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.2 niniejszego rozdziału SIWZ.
Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
4 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty
5 Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 4.
6.Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
- oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) – załącznik nr 5
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa certyfikat CE /deklaracja zgodności /powiadomienie/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie stosownego aneksu podpisanego przez obie strony w następującym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poniżej tj.:
1) W zakresie zmiany przedmiotu umowy:
a) polegającej na zmianie nazwy opatrunku, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z:
• udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku materiałów opatrunkowych wskutek zaistnienia incydentu medycznego;
• wygaśnięcia rejestracji danego materiału opatrunkowego;
• dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu materiału medycznego;
• krótkotrwałego jednorazowego braku materiału opatrunkowego na rynku;
b) w przypadku zaoferowania opatrunku równoważnego, w sytuacjach wskazanych w pkt 1 lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opatrunki, odpowiadające parametrami opisanemu w SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż cena opatrunku z oferty oraz po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu opatrunku równoważnego przez Zamawiającego.
2) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego.
3) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3 ust. 1 , jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy.
4) W zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia – danego pakietu – do wysokości wartości umowy określonej dla danego pakietu;
5) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
6) w związku z zawarciem umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314);
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
97
|
Data składania wniosków |
09/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|