Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.

Data publikacji 2017-04-28
Data zakończenia 2017-05-16 09:30:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76631 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004, 302140002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ 1 „Zakup sprzętu komputerowego – AIO”

Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem następującego sprzętu komputerowego:
Zestaw komputerowy typu All In One – 42 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

CZĘŚĆ 2 „Zakup sprzętu komputerowego – laptopy”

Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem następującego sprzętu
komputerowego:
Laptop – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.


Opis

Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem następującego sprzętu
komputerowego:
Zestaw komputerowy typu All In One – 42 szt.
Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem następującego sprzętu
komputerowego:
Laptop – 10 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Nr domu 20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00983
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 4438701, 22 4438696
Fax 22 675 18 83
Email ekowalska@targowek.waw.pl
Adres strony url www.targowek.waw.pl
Regon 1525966300115
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.targowek.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.targowek.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ulicy Kondratowicza 20 w Warszawie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców, biuro podawcze – parter budynku.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
Numer referencyjny P-17/17
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia części 1 i 2 max.do 21 dni od dnia podpisania Umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej pięć zamówień, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 140 000.00 (słownie sto czterdzieści tysięcy) zł brutto każde. W przypadku wykonawców, którzy złożą ofertę tylko na część 2, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej pięć zamówień, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 19 000.00 (słownie dziewiętnaście tysięcy) zł brutto każde. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te dostawy zostały wykonane; 2) Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie tj.: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane; - oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego formularza oferty (osobno dla każdej części) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a/1b do SIWZ 2) Wypełnionego formularza cenowego (osobno dla każdej części) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a/7b do SIWZ 3) Wypełnionego zestawienia ofertowego sprzętu (osobno dla każdej części) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9a/9b do SIWZ 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 1)dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą , - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2). 3)Dowód wniesienia wadium. 3.Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) in-formacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty o których mowa w § 5 ust. 1-9 ww. Rozporządzenia dla podmiotu udostępniającego Wykonawcy zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomicznej na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom: - dla części 1: 1) Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych 2) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanych 3) Certyfikat jakości określający poziom głośności, mierzony zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazany zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) 4) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 5) Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta oferowanych 6) Dokument potwierdzający kompatybilność z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 (na poziomie „Compatible”) lub posiadanie "Logo Status" dla systemów Windows 7 dla oferowanych 7) Certyfikat WHCL dla systemu Windows 7 i Windows 10 - dla części 2: 1) Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych: Laptopów 2) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanych: Laptopów 3) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 przez oferowane: Laptopy
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części 1 w wysokości 3500 zł (słownie: cztery tysiące złotych), dla części 2 w wysokości 450 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej dla części 1 i 2 jest cena brutto - 60% za realizację zamówienia.
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy.
Informaje przebiegu aukcji Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91b ust. 2 pkt 6 ustawy. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub, gdy w jej trakcie nie zostanie złożone żadne postąpienie, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie liczby punktów przyznanych ofertom w II etapie. W przypadku gdy Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega przerwaniu i jest liczony od dnia składania ofert określonego w dziale XI SIWZ.
Warunki do licytacji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Warunki na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: - termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, - Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki” tj. 3 minut, liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji, - Zamawiający ustala minimalną wysokość postąpienia: dla części 1 – 1400 zł brutto, dla części 2 – 200 zł brutto, - oferta składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium, - postąpienia, pod rygorem nieważności składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z sys-temem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Micro-soft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Data składania wniosków 16/05/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja etapya 1
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, liczonego od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)