Dostawa paczek ze słodyczami

Data publikacji 2017-04-28
Data zakończenia 2017-05-08 09:00:00
Instytucja Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76671 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158420002, 158121004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy w ozdobnych reklamówkach – zwanych dalej paczkami. Zamówienie obejmuje dwa rodzaje paczek.
Paczki pierwszego rodzaju (zwane dalej paczki I) w ilości 721 sztuk.
Paczki drugiego rodzaju (zwane dalej paczki II) w ilości 20 sztuk.
Zamówienie należy zrealizować w dwóch partiach:
I partia: do 26 maja 2017 r. – 354 sztuki paczek I + 10 szt. paczek II;
II partia: do 27 listopada 2017 r. – 367 Paczek I + 10 szt. paczek II.
Zawartości obu rodzajów paczek muszą się różnić zgodnie informacjami zawartymi
w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniku nr 3 do SIWZ).
Reklamówki muszą posiadać dwa wzory dające możliwość rozróżnienia zawartości Paczek I oraz Paczek II.
Paczki nie mogą zawierać wyrobów czekoladopodobnych, produktów zawierających: alkohol, tytoń, kofeinę, szkodliwych substancji chemicznych, znajdujących się na liście substancji zakazanych dla dzieci i młodzieży, jak również wyrobów w uszkodzonych opakowaniach jednostkowych, w opakowaniach zastępczych bez wyraźnego określenia nazwy producenta, składu i daty przydatności do spożycia. Wymagany termin przydatności wszystkich produktów objętych daną paczką do spożycia: minimum 3 miesiące od daty dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw z prawem opcji w zakresie zwiększenia ilości Paczek I maksymalnie o 10 sztuk – z terminem realizacji dostaw objętych prawem opcji do dnia 27.11.2017 r.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, może nastąpić w przypadku zmiany liczby zatrudnionych osób w przedsiębiorstwie Zamawiającego.
Uwaga : Użyte w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniku nr 3 do SIWZ) nazwy producentów mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy. Nie stanowią one w żadnym wypadku rekomendacji zakupu produktu (wyrobu) od wskazanego producenta. Zamawiający dopuszcza natomiast rozwiązania równoważne tj. dostawę produktu (wyrobu) o wadze, ilości i składzie podanym w w/w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
Ulica ul. Wojewódzka
Nr domu 19
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-026
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 326 038 861
Fax 326 038 614
Email zamowienia@gpw.katowice.pl
Adres strony url www.gpw.katowice.pl
Regon 271506695
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gpw.katowice.pl/ogloszenia-o-przetargach.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres W siedzibie Zamawiającego - ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, Wydział Zamówień Publicznych pok.52B
Numer referencyjny ZZ/3222/22/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. z zastrzeżeniem, iż: I partię dostawy należy zrealizować w terminie do 26 maja 2017 r. II partię dostawy należy zrealizować do dnia 27 listopada 2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy zostanie dokonany w oparciu o: 1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zamawiający pobierze ww. dokument z ogólnodostępnej strony internetowej: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt.1.1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt.1.1 powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty należy dołączyć: 1) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w oryginale w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4) Zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. Zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Kryt 0 Cena ofertowa
Kryt 0p 90
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/05/2017
Godzina składania wniosków 9:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy sporządzić w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)