Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Fredry
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61701
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 854-60-00
|
Fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Email |
dzp@ump.edu.pl
|
Regon |
28881100000
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://administracja.ump.edu.pl/dzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w zamkniętej kopercie, zgodnie z pkt. 10 siwz
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114, I piętro
|
Numer referencyjny |
PN-25/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) próbki towaru z poz. 1-5 załącznika nr 3 do siwz, zgodnie z pkt 8.2 siwz,
2) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. do próbek towaru należy dostarczyć etykiety producenta oraz karty charakterystyki potwierdzające, iż dany produkt posiada parametry zgodne z wymogami zamawiającego, a na mydło należy dostarczyć atest PZH lub potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (CPNP).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena brutto oferty
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Punkty za kryterium cena (PC) zostaną przyznane w następujący sposób:
PC = najniższa oferowana cena/cena badanej oferty x 60
2. Punkty za kryterium termin dostawy (PD) zostaną przyznane w ten sposób, że każda z ocenianych ofert otrzyma punkty w ilości 0, 20 lub 40 wg poniższego zestawienia:
• Oferta z terminem dostawy 5 dni roboczych otrzyma 0 punktów,
• Oferta z terminem dostawy 4 dni roboczych otrzyma 20 punktów,
• Oferta z terminem dostawy do 3 dni roboczych otrzyma 40 punktów.
Podanie terminu dostawy dłuższego, niż 5 dni spowoduje odrzucenie oferty.
3. Końcowa ocena punktów (P) wyliczona będzie wg wzoru P= PC+PD
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|