GuidZP400 |
522f162b-27ff-4646-8fca-8538e8a6eced
|
Biuletyn |
510705-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szubin
|
Regon |
9235091000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kcyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 910 700
|
Zamawiajacy fax |
52 384 80 71
|
Zamawiajacy email |
um@szubin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szubin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE
|
Numer referencyjny |
ZP.271.16.2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie oraz dostawa i montaż wyposażenia.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część I - zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie, która obejmuje:
1) Prace rozbiórkowe;
2) Wykucie otworów wraz z wykuciem nadproży;
3) Wykonanie nowych ścian parteru;
4) Wykonanie stropu nad parterem;
5) Nadbudowa ścian I piętra;
6) Dobudowa w poziomie parteru;
7) Budowa klatki schodowej;
8) Wykonanie stropodachu nad I piętrem;
9) Konstrukcja stropodachu nad dobudową parteru;
10) Wykonanie kominów wentylacyjnych i ścian ponad dachem;
11) Pokrycie z obróbką dachu;
12) Wykonanie ścianek działowych i przewodów wentylacyjnych;
13) Roboty wykończeniowe – tynki wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, licowanie i malowanie;
14) Docieplanie ścian zewnętrznych i elewacje;
15) Wykonanie podestu wejściowego i chodników;
16) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o.
17) Wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej, domofonowej, RTV, telefonicznej/internetowej;
Część II – dostawa i montaż wyposażenia mieszkań, która obejmuje dostawę wraz z montażem kuchenki elektrycznej, z płytą ceramiczną, wolnostojącej z piekarnikiem – 6 sztuk, o następujących parametrach technicznych:
1) Wymiary bez elementów wystających (szerokość x wysokość x głębokość) – 50 x 85 x 60 cm;
2) Klasa energetyczna A;
3) Napięcie zasilania 230V, 400 V;
4) Moc przyłączeniowa od 7 do 10 kW;
5) Typ płyty grzewczej – elektryczna;
6) Barwa płyty grzewczej – czarna (według producenta);
7) Punkty grzewcze – 4 pola ceramiczne;
8) Typ piekarnika – elektryczny;
9) Barwa przodu piekarnika – biała, srebrna, inox.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekt budowlano – wykonawczy, przedmiary robót budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnieniach i opiniach wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 601 z dnia 31.10.2016r. znak WWA.6740.560.2016.P.P. wydaną przez Starostę Nakielskiego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz o oddanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniem opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniem opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej (dotyczy tylko Części I):
1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z:
a) pracami rozbiórkowymi,
b) postawieniem nowych ścian oraz wykonaniem stropodachu;
c) wykonaniem posadzek;
d) dociepleniem ścian zewnętrznych;
e) wykonaniem elewacji.
- ww obowiązek nie dotyczy kierowników robót i osób nadzorujących.
Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
365
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Część I
- zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do 365 dnia kalendarzowego od dnia podpisania umowy.
Część II
- planowany okres realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2018r. do 30.06.2018r., jednakże nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający ustanawia warunek dla części I i uzna go za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN w okresie realizacji zamówienia.
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego:
- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie:
Zamawiający ustanawia warunek dla części I i uzna go za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej:
- dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie budynku o powierzchni użytkowej min. 300 m2 każda robota;
i
- dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji sanitarnych i c.o. w obiektach mieszkalnych o powierzchni użytkowej min. 300 m² każda robota;
i
- dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych w obiektach mieszkalnych o powierzchni użytkowej min. 300 m² każda robota;
• Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje - uprawnienia wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), w tym:
- Kierownikiem budowy (minimum 1 osoba) – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290).
- Kierownikiem robót w branży sanitarnej (minimum 1 osoba) – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,
- Kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych (minimum 1 osoba) – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290).
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy (tiret.1) z funkcją kierownika robót (tiret. 2 i 3).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznych i zawodowych dla Części II zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego (Część I), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, w tym:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz robót budowlanych (Część I) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem do SIWZ;
2. wykaz osób (Część I), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem do SIWZ;
3. dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (Część I) w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia w okresie jego realizacji na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, np. opłacona polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia z potwierdzonym dowodem opłacenia składki.
4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (Część I i Część II), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,:
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty (Część I i Część II) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego Załączniki do SIWZ;
2. Kosztorys ofertowy (Część I) wykonawcy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ;
3. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument (Część I o ile wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego), służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ;
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (Część I i Część II), jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie;
5. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy (Część I), według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ.
6. Dowód wniesienia wadium (Część I) należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium na Część I zamówienia w kwocie 20.000,00 PLN.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.).
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.16.2017 na ZMIANĘ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE – Część I”. Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie.
7. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum.
8. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp.
10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla części I Zamawiający ustalił następujące zmiany umowy:
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy Pzp, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności w zakresie zmiany:
wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy – zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku (bez zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy),
2) zmiana wysokości wynagrodzenia na podstawie kosztorysów powykonawczych i obmiarów powykonawczych sporządzonych po wykonaniu poszczególnego etapu Przedmiotu Umowy;
innej:
3) rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – odpowiednia zmiana zakresu podwykonawstwa;
4) powierzenie podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy lub części niewskazanej w ofercie Wykonawcy,
5) wystąpienia po stronie zamawiającego okoliczności uzasadniających zmianę rozliczenia przedmiotu umowy poprzez zwiększenie ilości rozliczeń na podstawie faktur częściowych;
6) zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w § 2 umowy
7) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, które są następstwem:
a) dokonania zgodnie z ustawą Prawo budowlane zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych,
b) dokonania zgodnie z ustawą Prawo budowlane uzgodnionej możliwości wprowadzenia uzasadnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego,
c) zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych, która nie odstępuje w sposób istotny do zatwierdzonego projektu po zatwierdzeniu zmiany przez projektanta, inspektora nadzoru i Zamawiającego,
8) zmiany osób , o których mowa w § 7 ust. 6 umowy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie wymagają zachowania formy aneksu do umowy.
Dla części II Zamawiający ustalił następujące zmiany umowy:
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy Pzp, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności w zakresie zmiany:
wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy – zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku (bez zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy),
innej:
2) rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – odpowiednia zmiana zakresu podwykonawstwa.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
365
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do 365 dnia kalendarzowego od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie, która obejmuje:
1) Prace rozbiórkowe;
2) Wykucie otworów wraz z wykuciem nadproży;
3) Wykonanie nowych ścian parteru;
4) Wykonanie stropu nad parterem;
5) Nadbudowa ścian I piętra;
6) Dobudowa w poziomie parteru;
7) Budowa klatki schodowej;
8) Wykonanie stropodachu nad I piętrem;
9) Konstrukcja stropodachu nad dobudową parteru;
10) Wykonanie kominów wentylacyjnych i ścian ponad dachem;
11) Pokrycie z obróbką dachu;
12) Wykonanie ścianek działowych i przewodów wentylacyjnych;
13) Roboty wykończeniowe – tynki wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, licowanie i malowanie;
14) Docieplanie ścian zewnętrznych i elewacje;
15) Wykonanie podestu wejściowego i chodników;
16) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o.
17) Wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej, domofonowej, RTV, telefonicznej/internetowej;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż wyposażenia mieszkań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711361-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
planowany okres realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2018r. do 30.06.2018r., jednakże nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań, która obejmuje dostawę wraz z montażem kuchenki elektrycznej, z płytą ceramiczną, wolnostojącej z piekarnikiem – 6 sztuk, o następujących parametrach technicznych:
1) Wymiary bez elementów wystających (szerokość x wysokość x głębokość) – 50 x 85 x 60 cm;
2) Klasa energetyczna A;
3) Napięcie zasilania 230V, 400 V;
4) Moc przyłączeniowa od 7 do 10 kW;
5) Typ płyty grzewczej – elektryczna;
6) Barwa płyty grzewczej – czarna (według producenta);
7) Punkty grzewcze – 4 pola ceramiczne;
8) Typ piekarnika – elektryczny;
9) Barwa przodu piekarnika – biała, srebrna, inox.
|
| |