GuidZP400 |
fc73c4ab-79c0-4704-8b45-90a77f16871c
|
Biuletyn |
510439-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
|
Regon |
11533500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzyżowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-71 311-84-79
|
Zamawiajacy fax |
0-71 311-84-79
|
Zamawiajacy email |
pzs@pzs-krzyzowice.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.pzs-krzyzowice.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Mam zawód - mam szansę" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Poddziałania 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WrOF, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Spójności
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzs-krzyzowice.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r, poz. 1529 oraz z 2015 r, poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach ul. Główna 2, 50-040 Krzyżowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących i multimedialnych na potrzeby projektu „Mam zawód – mam szansę” – w podziale na zadania
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy: 6/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci |
7
|
Zastrzega prawo grup czesci |
7
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących i multimedialnych na potrzeby projektu „Mam zawód – mam szansę” - w podziale na zadania:
Zadanie 1 – dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym:
Zadanie 2 – dostawa drukarek laserowych
Zadanie 3 – dostawa tablicy interaktywnej, projektorów multimedialnych i telewizora
Zadanie 4 – dostawa plotera
Zadanie 5 – dostawa laptopów
Zadanie 6 – dostawa oprogramowania
Zadanie 7 – dostawa wraz z montażem systemu do nauczania języków obcych.
Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa, rejestracje, instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne sygnowane numerami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Na takich samych warunkach Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy instrukcję serwisową w języku polskim.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy / znaki towarowe / mają charakter przykładowy, a ich wskazanie służy wyłącznie do określenia wymaganego standardu i parametrów jakościowych, jakim powinny one odpowiadać. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanych w punkcie 3.3 SIWZ..
Wykonawca oferujący produkt równoważny, o takich samych parametrach lub lepszych parametrach
w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP wskazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
Zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy
Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
Oferowane produkty należy dostarczyć w opakowaniach producenta:
1) fabrycznie zamkniętych,
2) z trwale przymocowaną etykietą – zawierającą instrukcję stosowania w języku polskim,
3) z nienaruszonymi zabezpieczeniami i oznakowaniami producenta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testu zgodności dostarczanych produktów równoważnych, z oryginałem.
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu do placówki oświatowej, odpowiadającego przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na którą Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 – dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – dostawa drukarek laserowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drukarek laserowych, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – dostawa tablicy interaktywnej, projektorów multimedialnych i telewizora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tablicy interaktywnej, projektorów multimedialnych i telewizora, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 – dostawa plotera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232140-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa plotera, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 – dostawa laptopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa laptopów, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6 – dostawa oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa oprogramowania, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 – dostawa wraz z montażem systemu do nauczania języków obcych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem systemu do nauczania języków obcych, zgodnie z punktem 3 Przedmiot zamówienia - określonym w SIWZ.
|
| |