Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w roku szkolnym 2017/2018

Data publikacji 2017-05-17
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Miejscowość Serock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty serowarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510609-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000009, 151000009, 158100009, 155400005, 153000001, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2017/2018. Dostawa odbywać się będzie na zasadach oraz zgodnie warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f3882a8-c217-4341-b9e8-53da208a26fb
Biuletyn 510609-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Regon 114681700000
Zamawiajacy miejscowosc Serock
Zamawiajacy kod pocztowy 05140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 827 550
Zamawiajacy fax 227 827 550
Zamawiajacy email zsp.wolakielpinska@interia.pl
Adres strony url bip.serock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.serock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wola Kiełpińska, 05-140 Serock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny ZSP.WK.2710.18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2017/2018. Dostawa odbywać się będzie na zasadach oraz zgodnie warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst dodatkowe ilości artykułów
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, w zależności od rodzaju zasobów na jakie powołuje się Wykonawca.
Zakresie warunkow udzialu 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał zrealizowane min. 2 dostawy z podaniem kwot i podmiotu, dla którego były one realizowane. 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez wypełnienie formularza „Wykaz sprzętu”, który stanowi załącznik do SIWZ 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na kwotę min. 50 000,00. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom i są zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz.594). 2. Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości Zaświadczenie, że środki spożywcze są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016r. poz.1154).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SIWZ 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 3.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 4. Projekt umowy - parafowany
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Na podstawie art.144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. Zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy: - Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, - Konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. - Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, np. aneksu. Szczegóły dotyczące możliwości zmian istotnych postanowień umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Boczek wędzony klasa I kg 50 Karkówka wp. b/k ,klasa 1 kg 700 Kości schabowe ,klasa1 kg 100 Boczek surowy , klasa 1 kg 100 Kurczak cały świeży,klasa1 kg 200 Udziec wołowy, 1 klasa kg 200 Antrykot, klasa 1 kg 200 Bioderka drobiowe, klasa 1 kg 200 Piersi kurczaka, 1 klasa kg 400 Skrzydła kurczaka kg 200 Szynka gotowana kg 50 Polędwica sopocka kg 50 Schab wieprzowy bez kości 1 klasa kg 300 Kiełbasa cienka po 100 kg Podwawelska Śląska Kiełbasa szynkowa kg 50 Szynka wieprzowa świeża 1klasa kg 300 Udka z kurczaka, 1klasa kg 200 Parówki delikatesowe kg 150
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Chleb zwykły 0,500 kg szt. 200 Chleb razowy 0,500 kg szt. 200 Bułki kajzerki szt. 4000 Bułki graham szt. 4000 Ciasto drożdżowe kg 100 Bułka tarta – op. 500 g kg 50 Ciasteczka deserowe Kg 50
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15540000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Jogurt do picia 400 ml l 300 Jogurt owocowy 200 ml l 100 Jogurt naturalny 400 ml l 50 Masło extra 82% tłuszczu 200 g kg 150 Mleko 2% tłuszczu 1l. litr 2000 Ser żółty: po 50 kg Królewski Edamski Morski gouda Serek waniliowy 200 g kg 20 Ser biały półtłusty kg. 100 Śmietana 12% litr 200 Jajka szt. 1000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa warzywa, owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Banan kg. 400 Buraki okrągłe kg. 200 Cebula biała kg. 200 Cytryna kg. 100 Fasolka szparagowa kg. 100 Gruszki kg. 400 Jabłka kg. 800 Kalafior szt. 100 Kapusta biała kg. 200 Kapusta kiszona kg. 300 Kapusta pekińska kg. 200 Koperek świeży min 0,1 kg szt. 200 Mandarynka kg. 200 Marchew myta kg. 700 Natka pietruszki min 0,10 kg szt. 200 Ogórek kiszony kg. 200 Ogórek świeży długi zielony kg. 400 Papryka świeża (czerwona) kg. 100 Pieczarki białe kg. 100 Pietruszka korzeń kg. 300 Pomarańcze kg. 300 Pomidor czerwony kg. 400 Por kg. 300 Rzodkiewka pęczek minimum 10 rzodkiewek pęczek 200 Sałata masłowa szt. 200 Seler korzeń kg. 300 Szczypior min 0,1 kg pęczek pęcz 200 Ziemniaki kg. 4000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Barszcz ukraiński kg 50 Kompoty: Mieszanka 50 kg Wiśnia 50 kg truskawka 100 kg Marchew z groszkiem kg. 100 Paluszki rybne z fileta typu Frosta lub równoważny kg. 300 Ryby: panga bez skóry kg 150 miruna bez skóry kg 150 Szpinak rozdrobniony mrożony klasa I kg. 50 Warzywa na patelnię kg 100 Włoszczyzna mrożona 7skł.(marchew, por, pietruszka, seler, kalafior, brukselka, fasolka), kg. 100 Zupa jarzynowa kg 50
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Różne artykuły spożywcze takie jak: makarony, kasze, dżemy, przyprawy, produkty w puszkach -owoce, itp.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria liczba osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę
Znaczenie 20
  
Kryteria czas wymiany produktu uszkodzonego lub przeterminowanego
Znaczenie 20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)