GuidZP400 |
44b445a3-f43f-496b-b61d-d5963a235cde
|
Biuletyn |
514274-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Związek Powiatów Polskich
|
Regon |
1602702100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Defilad
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6566334, 018 4778600
|
Zamawiajacy fax |
184 778 611
|
Zamawiajacy email |
rb@zpp.pl
|
Adres strony url |
www.zpp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zpp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana jest forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Druk 11 Biuletynów PPP
|
Numer referencyjny |
Or.A.0722/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi druku i dostawy 11 numerów Biuletynu PPP, każdy o nakładzie 1500 egzemplarzy.
III. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
1) przygotowanie każdej z publikacji zgodnie z dostarczonym layoutem z uwzględnieniem jednoszpaltowego układu strony, w tym:
- skład komputerowy i łamanie tekstu, przy uwzględnieniu założenia, że 8-12 stron znajdujących się na końcu publikacji, będzie przygotowane z perforacją umożliwiającą oddzielenie ich z całości poszczególnych publikacji, z odpowiednio dobraną szerokością lewego marginesu, umożliwiająca czytelnikowi samodzielne zamieszczenie oddzielonych stron w segregatorze;
- korekta językowa, stylistyczna i redakcyjna;
- przygotowanie dostarczonych przez Zamawiającego zdjęć oraz grafik do publikacji;
- fotoedycje i retusze zdjęć.
2) Druk publikacji z wykorzystaniem własnych materiałów Wykonawcy.
3) Dostawa wydrukowanych publikacji na jeden adres wskazany przez Zamawiającego.
4) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF i dostarczenie do Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
W odniesieniu do Nr 1 Biuletynu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności, o których mowa w pkt 2 i 3.
Każdy numer zostanie wydany w nakładzie 1500 egzemplarzy.
Objętość każdego z numerów to 100 stron +/-10.
Format publikacji A4
Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony
Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat
Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
Oprawa publikacji – klejona, po dłuższym boku.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do stosowania aktualnej na dzień realizacji danej części zamówienia „Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020” oraz inne dokumenty obowiązujące Beneficjentów projektów finansowanych z Funduszu Europejskiej w zakresie promocji i oznaczenia publikacji finansowanych z tych środków.
|
Cpv glowny przedmiot |
22212000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
180000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy dostawy poszczególnych numerów Biuletynów:
1) Nr 1 – w terminie 9 dni od dnia podpisania umowy.
2) Nr 2 – do końca sierpnia 2017 r.
3) Nr 3 – do końca listopada 2017 r.
4) Nr 4 – do końca lutego 2018 r.
5) Nr 5 – do końca maja 2018 r.
6) Nr 6 - do końca sierpnia 2018 r.
7) Nr 7 – do końca listopada 2018 r.
8) Nr 8 – do końca lutego 2019 r.
9) Nr 9 – do końca maja 2019 r.
10) Nr 10 – do końca lipca 2019 r.
11) Nr 11 –do 15 października 2019 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób dedykowanym do realizacji wydawnictwa, składającym się z:
- jednego korektora, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku związanym z korektą artykułów lub publikacji o tematyce prawnej, ekonomicznej lub finansowej.
- jednego grafika, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku grafika w zakresie opracowywania lub przygotowywania wydawnictw prasowych lub książkowych.
Wskazanie osób jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Wykonawcy, że osoby te faktycznie będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Korektorem i grafikiem wskazanym w wykazie nie może być ta sama osoba.
b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie nie mniej niż 3 dostawy/usługi obejmujące usługę wydruku książek lub czasopism, każda o objętości nie mniejszej niż 100 stron (dotyczy jednego egzemplarza) i nakładzie nie mniejszym niż 500 egzemplarzy (w przypadku zamówień powtarzających się np. wydruk czasopism, periodyków każda z samodzielnych części takiego zamówienia może być traktowana przez Wykonawcę jako odrębna dostawa/usługa).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie zamówień tj. referencjami lub innymi dowodami wystawionymi przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniem wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,oraz informacją o podstwie dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
- pełnomocnictwa jeżeli wykonawca/wykonawcy działają przez pełnomocnika;
- dokumenty z których wynika uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli dane te nie wynikają z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- próbka wydruku szablonu publikacji, zgodnie z załącznikiem 9 do SIWZ, spełniająca następujące wymagania Format publikacji - A4, Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony
Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat, Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku obniżenia stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o obniżoną stawkę podatku VAT. Wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji w celu podwyższenia Wykonawcy wynagrodzenia i w ich wyniku wprowadzenie zmian w umowie w zakresie podwyższenia wynagrodzenia. Po stronie Wykonawcy będzie leżało wykazanie, że wskazane zmiany w zakresie obciążeń płacowych lub publicznoprawnych będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien przedstawić stosowne wyliczenia oraz dokumenty w zakresie kosztów płac i pochodnych osób zaangażowanych w realizację zamówienia. W przypadku gdy całkowita wysokość wynagrodzenia (wraz z podatkiem VAT) w wyniku aneksowania umowy miałaby przekroczyć wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wskazaną w dniu otwarcia ofert, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. W przypadku gdy Wykonawca przed otrzymaniem wypowiedzenia rozpoczął przygotowanie kolejnego numeru Biuletynu, termin rozwiązania umowy ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu do czasu rozliczenia tej część umowy. Poza przypadkiem dotyczącym zmiany umowy w zakresie wzrostu wynagrodzenia opisanym wyżej, zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności oraz gdy zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie – z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|