Druk 11 Biuletynów PPP

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Związek Powiatów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514274-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi druku i dostawy 11 numerów Biuletynu PPP, każdy o nakładzie 1500 egzemplarzy.
III. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
1) przygotowanie każdej z publikacji zgodnie z dostarczonym layoutem z uwzględnieniem jednoszpaltowego układu strony, w tym:
- skład komputerowy i łamanie tekstu, przy uwzględnieniu założenia, że 8-12 stron znajdujących się na końcu publikacji, będzie przygotowane z perforacją umożliwiającą oddzielenie ich z całości poszczególnych publikacji, z odpowiednio dobraną szerokością lewego marginesu, umożliwiająca czytelnikowi samodzielne zamieszczenie oddzielonych stron w segregatorze;
- korekta językowa, stylistyczna i redakcyjna;
- przygotowanie dostarczonych przez Zamawiającego zdjęć oraz grafik do publikacji;
- fotoedycje i retusze zdjęć.
2) Druk publikacji z wykorzystaniem własnych materiałów Wykonawcy.
3) Dostawa wydrukowanych publikacji na jeden adres wskazany przez Zamawiającego.
4) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF i dostarczenie do Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.

W odniesieniu do Nr 1 Biuletynu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności, o których mowa w pkt 2 i 3.
Każdy numer zostanie wydany w nakładzie 1500 egzemplarzy.
Objętość każdego z numerów to 100 stron +/-10.
Format publikacji A4
Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony
Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat
Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
Oprawa publikacji – klejona, po dłuższym boku.

Przy realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do stosowania aktualnej na dzień realizacji danej części zamówienia „Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020” oraz inne dokumenty obowiązujące Beneficjentów projektów finansowanych z Funduszu Europejskiej w zakresie promocji i oznaczenia publikacji finansowanych z tych środków.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 44b445a3-f43f-496b-b61d-d5963a235cde
Biuletyn 514274-N-2017
Zamawiajacy nazwa Związek Powiatów Polskich
Regon 1602702100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Defilad
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6566334, 018 4778600
Zamawiajacy fax 184 778 611
Zamawiajacy email rb@zpp.pl
Adres strony url www.zpp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zpp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zpp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana jest forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Druk 11 Biuletynów PPP
Numer referencyjny Or.A.0722/2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi druku i dostawy 11 numerów Biuletynu PPP, każdy o nakładzie 1500 egzemplarzy. III. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności: 1) przygotowanie każdej z publikacji zgodnie z dostarczonym layoutem z uwzględnieniem jednoszpaltowego układu strony, w tym: - skład komputerowy i łamanie tekstu, przy uwzględnieniu założenia, że 8-12 stron znajdujących się na końcu publikacji, będzie przygotowane z perforacją umożliwiającą oddzielenie ich z całości poszczególnych publikacji, z odpowiednio dobraną szerokością lewego marginesu, umożliwiająca czytelnikowi samodzielne zamieszczenie oddzielonych stron w segregatorze; - korekta językowa, stylistyczna i redakcyjna; - przygotowanie dostarczonych przez Zamawiającego zdjęć oraz grafik do publikacji; - fotoedycje i retusze zdjęć. 2) Druk publikacji z wykorzystaniem własnych materiałów Wykonawcy. 3) Dostawa wydrukowanych publikacji na jeden adres wskazany przez Zamawiającego. 4) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF i dostarczenie do Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail. W odniesieniu do Nr 1 Biuletynu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności, o których mowa w pkt 2 i 3. Każdy numer zostanie wydany w nakładzie 1500 egzemplarzy. Objętość każdego z numerów to 100 stron +/-10. Format publikacji A4 Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor Oprawa publikacji – klejona, po dłuższym boku. Przy realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do stosowania aktualnej na dzień realizacji danej części zamówienia „Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020” oraz inne dokumenty obowiązujące Beneficjentów projektów finansowanych z Funduszu Europejskiej w zakresie promocji i oznaczenia publikacji finansowanych z tych środków.
Cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 180000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-10-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Terminy dostawy poszczególnych numerów Biuletynów: 1) Nr 1 – w terminie 9 dni od dnia podpisania umowy. 2) Nr 2 – do końca sierpnia 2017 r. 3) Nr 3 – do końca listopada 2017 r. 4) Nr 4 – do końca lutego 2018 r. 5) Nr 5 – do końca maja 2018 r. 6) Nr 6 - do końca sierpnia 2018 r. 7) Nr 7 – do końca listopada 2018 r. 8) Nr 8 – do końca lutego 2019 r. 9) Nr 9 – do końca maja 2019 r. 10) Nr 10 – do końca lipca 2019 r. 11) Nr 11 –do 15 października 2019 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób dedykowanym do realizacji wydawnictwa, składającym się z: - jednego korektora, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku związanym z korektą artykułów lub publikacji o tematyce prawnej, ekonomicznej lub finansowej. - jednego grafika, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku grafika w zakresie opracowywania lub przygotowywania wydawnictw prasowych lub książkowych. Wskazanie osób jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Wykonawcy, że osoby te faktycznie będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Korektorem i grafikiem wskazanym w wykazie nie może być ta sama osoba. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie nie mniej niż 3 dostawy/usługi obejmujące usługę wydruku książek lub czasopism, każda o objętości nie mniejszej niż 100 stron (dotyczy jednego egzemplarza) i nakładzie nie mniejszym niż 500 egzemplarzy (w przypadku zamówień powtarzających się np. wydruk czasopism, periodyków każda z samodzielnych części takiego zamówienia może być traktowana przez Wykonawcę jako odrębna dostawa/usługa).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie zamówień tj. referencjami lub innymi dowodami wystawionymi przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniem wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,oraz informacją o podstwie dysponowania tymi osobami
Inne dokumenty niewymienione - pełnomocnictwa jeżeli wykonawca/wykonawcy działają przez pełnomocnika; - dokumenty z których wynika uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli dane te nie wynikają z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; - próbka wydruku szablonu publikacji, zgodnie z załącznikiem 9 do SIWZ, spełniająca następujące wymagania Format publikacji - A4, Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat, Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: W przypadku obniżenia stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o obniżoną stawkę podatku VAT. Wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji w celu podwyższenia Wykonawcy wynagrodzenia i w ich wyniku wprowadzenie zmian w umowie w zakresie podwyższenia wynagrodzenia. Po stronie Wykonawcy będzie leżało wykazanie, że wskazane zmiany w zakresie obciążeń płacowych lub publicznoprawnych będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien przedstawić stosowne wyliczenia oraz dokumenty w zakresie kosztów płac i pochodnych osób zaangażowanych w realizację zamówienia. W przypadku gdy całkowita wysokość wynagrodzenia (wraz z podatkiem VAT) w wyniku aneksowania umowy miałaby przekroczyć wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wskazaną w dniu otwarcia ofert, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. W przypadku gdy Wykonawca przed otrzymaniem wypowiedzenia rozpoczął przygotowanie kolejnego numeru Biuletynu, termin rozwiązania umowy ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu do czasu rozliczenia tej część umowy. Poza przypadkiem dotyczącym zmiany umowy w zakresie wzrostu wynagrodzenia opisanym wyżej, zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności oraz gdy zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie – z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość wydruku
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia w zakresie wykraczającym poza minimum wska
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)