Rozwój e-usług publicznych na terenie Gminy Świdnica

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Gmina Świdnica
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515366-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu pn. : „Rozwój e-usług publicznych na terenie Gminy Świdnica” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
Zadanie nr 1:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem obejmująca:
1. komputer stacjonarny z oprogramowaniem typ I – 35 sztuk,
2. komputer biurowy przenośny typu notebook z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym typ II – 5 sztuk,
3. skaner sieciowy – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ .

Zadanie nr 2:
Rozbudowy infrastruktury sieciowej obejmująca:
1. szafa montażowa Rack – 1 sztuka,
2. przełącznik sieciowy sieci LAN – 2 sztuki,
3. przełącznik sieciowy sieci SAN – 2 sztuki,
4. zasilacz awaryjny UPS – 1 sztuka,
5. biblioteka taśmowa z kompletem taśm – 1 sztuka,
6. serwer sieciowy – 2 sztuki,
7. macierz dyskowa iSCSI – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ

Zadanie nr 3:
Zabezpieczenie styku z siecią publiczną obejmująca:
1. urządzenie UTM – 2 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 559631c4-e062-44b7-b3d9-18f89de4ad16
Biuletyn 515366-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Świdnica
Regon 89071838900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Świdnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8523067 w. 24
Zamawiajacy fax 074 8521226w.400
Zamawiajacy email przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony url www.gmina.swidnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Świdnica
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, parter, punkt informacyjny
Nazwa nadana zamowieniu Rozwój e-usług publicznych na terenie Gminy Świdnica
Numer referencyjny ZP.271.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu pn. : „Rozwój e-usług publicznych na terenie Gminy Świdnica” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem obejmująca: 1. komputer stacjonarny z oprogramowaniem typ I – 35 sztuk, 2. komputer biurowy przenośny typu notebook z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym typ II – 5 sztuk, 3. skaner sieciowy – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ . Zadanie nr 2: Rozbudowy infrastruktury sieciowej obejmująca: 1. szafa montażowa Rack – 1 sztuka, 2. przełącznik sieciowy sieci LAN – 2 sztuki, 3. przełącznik sieciowy sieci SAN – 2 sztuki, 4. zasilacz awaryjny UPS – 1 sztuka, 5. biblioteka taśmowa z kompletem taśm – 1 sztuka, 6. serwer sieciowy – 2 sztuki, 7. macierz dyskowa iSCSI – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 3: Zabezpieczenie styku z siecią publiczną obejmująca: 1. urządzenie UTM – 2 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla zadania nr 1 maksymalny termin dostawy to 35dni roboczych od dnia podpisania umowy Dla zadania nr 2 maksymalny termin dostawy to 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy Dla zadania nr 3 maksymalny termin dostawy to 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dla Zadania nr 1, 2, 3: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy dostarczą : Dotyczy zadania nr 1: a) wypełniony opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami wymaganymi w jego treści tj.: dotyczące komputerów biurowych z oprogramowaniem • wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ dla Procesora, • wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ dla grafiki, • oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu , • Deklaracja zgodności CE, • komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dołączyć wydruk ze strony internetowej, • komputer musi spełniać wymogi normy EPEAT na poziomie min GOLD dla Polski, wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – wymaga się dołączenia wydruku ze strony internetowej, • ergonomia - maksymalnie 23 dB z pozycji operatora w trybie IDLE, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779; wymaga się dostarczenia odpowiedniego certyfikatu lub deklaracji producenta, • firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, • oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. dotyczące komputerów przenośnych typu notebook • zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3900 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net ) – należy dołączyć wydruk ze strony, • zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 11, Shader 5.0, osiągająca w teście Average G3D Mark wynik na poziomie min.: 820 punktów (wynik zaproponowanej grafiki musi znajdować się na stronie http://www.videocardbenchmark.net ) – należy dołączyć wydruk ze strony, • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, • Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu , • Deklaracja zgodności CE , • potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, • Wydruk ze strony WHCL Microsoft potwierdzający zgodność oferowanego komputera z oferowanym system operacyjnym, • Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla Polski wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http://www.epeat.net – należy dołączyć wydruk ze strony internetowej, • Certyfikat EnergyStar – komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov – należy dołączyć wydruk ze strony internetowej, • firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, • serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzonego przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Dotyczy zadania nr 2: a) wypełniony opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami wymaganymi w jego treści tj.: dotyczące przełączników sieciowych sieci LAN: • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, • deklarację zgodności CE, • potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, dotyczące przełączników sieciowych sieci SAN: • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, • deklarację zgodności CE, • potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zasilacz awaryjny UPS • deklarację zgodności CE. serwer sieciowy: • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (należy załączyć ), • Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć ). Dotyczy zadania nr 3: a) wypełniony opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 3 SIWZ, 3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia. 11) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w części III.4 pkt.1 niniejszego ogłoszenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) dla zadania nr 1, 2) 6 000 PLN (słownie: sześć tysiące złotych) dla zadania nr 2, 3) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) dla zadania nr 3,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: a. jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna) b. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem obejmująca: 1. komputer stacjonarny z oprogramowaniem typ I – 35 sztuk, 2. komputer biurowy przenośny typu notebook z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym typ II – 5 sztuk, 3. skaner sieciowy – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowy infrastruktury sieciowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Rozbudowy infrastruktury sieciowej obejmująca: 1. szafa montażowa Rack – 1 sztuka, 2. przełącznik sieciowy sieci LAN – 2 sztuki, 3. przełącznik sieciowy sieci SAN – 2 sztuki, 4. zasilacz awaryjny UPS – 1 sztuka, 5. biblioteka taśmowa z kompletem taśm – 1 sztuka, 6. serwer sieciowy – 2 sztuki, 7. macierz dyskowa iSCSI – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zabezpieczenie styku z siecią publiczną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Zabezpieczenie styku z siecią publiczną obejmująca: 1. urządzenie UTM – 2 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)