Dostawa sprzętu medycznego

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514814-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331122000, 331000001, 331970007, 331241006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego.
Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części:
1. Dostawa ultrasonografu cyfrowego– 1 szt.
2. Dostawa systemu videonystagmografii– 1 szt.
3. Dostawa perymetra automatycznego do komputerowego badania wzroku– 1 szt.
4. Dostawa tonometra bezkontaktowego z pachymetrem w jednym urządzeniu – 1 szt.

Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 (odpowiednio 2.1-2.4) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Uwaga: Dostawy obejmują instalację i szkolenie w zakresie obsługi (jeśli dotyczy).

Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego.
Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny (wszystkie urządzenia wchodzące w skład) musi być fabrycznie nowy, nowy, nieużywany (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016r.), kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia (jeśli dotyczy), gotowy do pracy bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Ponadto musi posiadać oznakowanie CE, niezbędne instrukcje w języku polskim, właściwe, oryginalne opakowanie.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. W ramach gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca zapewnia przeglądy serwisowe w każdym roku obowiązywania gwarancji dostarczonego sprzętu oraz zapewni materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania tych przeglądów.
W okresie gwarancji koszty dojazdu przedstawicieli serwisu do/od siedziby Zamawiającego lub koszty wysyłki do/od Wykonawcy pokrywa Wykonawca. Wszystkie przeglądy oraz naprawy gwarancyjne będą potwierdzane pisemnie, np. w paszporcie sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11d87437-2ac7-4d79-b41e-1e1447962e49
Biuletyn 514814-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 69058029900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Langiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 852 87 57
Zamawiajacy fax 17 715 50 08
Zamawiajacy email wsplspzozrze@poczta.onet.pl
Adres strony url www.wspl.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wspl.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rzeszowie ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, pokój nr 102, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny ZP/1/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 1. Dostawa ultrasonografu cyfrowego– 1 szt. 2. Dostawa systemu videonystagmografii– 1 szt. 3. Dostawa perymetra automatycznego do komputerowego badania wzroku– 1 szt. 4. Dostawa tonometra bezkontaktowego z pachymetrem w jednym urządzeniu – 1 szt. Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 (odpowiednio 2.1-2.4) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Dostawy obejmują instalację i szkolenie w zakresie obsługi (jeśli dotyczy). Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny (wszystkie urządzenia wchodzące w skład) musi być fabrycznie nowy, nowy, nieużywany (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016r.), kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia (jeśli dotyczy), gotowy do pracy bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Ponadto musi posiadać oznakowanie CE, niezbędne instrukcje w języku polskim, właściwe, oryginalne opakowanie. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. W ramach gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca zapewnia przeglądy serwisowe w każdym roku obowiązywania gwarancji dostarczonego sprzętu oraz zapewni materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania tych przeglądów. W okresie gwarancji koszty dojazdu przedstawicieli serwisu do/od siedziby Zamawiającego lub koszty wysyłki do/od Wykonawcy pokrywa Wykonawca. Wszystkie przeglądy oraz naprawy gwarancyjne będą potwierdzane pisemnie, np. w paszporcie sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli wykażą, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali lub wykonują w sposób należyty, co najmniej jedną podobną dostawę na kwotę minimum odpowiednio: - w zakresie Części 1 – 150 000,00 zł - w zakresie Części 2 – 50 000,00 zł - w zakresie Części 3 – 20 000,00 zł - w zakresie Części 4 – 30 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 8 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2.Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1. Wykaz dostaw - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór formularza Wykaz dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ Forma dokumentu: oryginał. Forma dowodów, że dostawy zostały wykonane należycie: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć (dotyczy wszystkich części): 1. Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania na oferowany sprzęt medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015r. poz. 876 ze zm.) Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 2 Katalog firmowy oferowanego sprzętu medycznego potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w Załączniku Nr 2 (odpowiednio 2.1-2.4) do niniejszej SIWZ; w przypadku gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 2 (odpowiednio 2.1-2.4) do SIWZ, lub oferowany sprzęt nie posiada katalogów, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadanie przez oferowane urządzenie tych parametrów. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, Załącznik Nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 16 ustawy Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzanego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1. Dostawa ultrasonografu cyfrowego– 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ultrasonografu cyfrowego– 1 szt. Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa systemu videonystagmografii– 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu videonystagmografii– 1 szt. Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa perymetra automatycznego do komputerowego badania wzroku– 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33197000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa perymetra automatycznego do komputerowego badania wzroku– 1 szt.Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa tonometra bezkontaktowego z pachymetrem w jednym urządzeniu – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa a tonometra bezkontaktowego z pachymetrem w jednym urządzeniu – 1 szt.Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2.4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Kary umowne
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)