1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu serwerowego, komputerowego, peryferyjnego i licencji na oprogramowanie dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 5 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
2.1. Część 1: Odnowienie subskrypcji oprogramowania graficznego:
Przedmiotem zamówienia Części 1 jest odnowienie licencji dla pakietu Adobe Creative Cloud lub dostarczenie równoważnego programu służącego do projektowania i przygotowania do druku materiałów poligraficznych, tworzenia i obróbki grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ).
2.2. Część 2: Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych oraz oprogramowania, obejmujący: komputery stacjonarne PC wraz z oprogramowaniem, monitory, projektory multimedialne, drukarki do wydruku plastikowych kart oraz oprogramowania użytkowego.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30231300-0 Monitory ekranowe
30232000-4 Sprzęt peryferyjny
38652100-1 Projektory
48620000-0 Systemy operacyjne
48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48313000-5 Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ).
2.3. Część 3: Zakup urządzeń mobilnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopów oraz innych urządzeń mobilnych
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
48620000-0 Systemy operacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń mobilnych został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń mobilnych.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4c do SIWZ).
2.4. Część 4: Zakup sprzętu serwerowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera oraz macierzy dyskowej
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
48820000-2 Serwery
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu serwerowego został zawarty w Dodatku nr 3d do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu serwerowego
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4d do SIWZ).
2.5. Część 5: Zakup sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu
Przedmiotem zamówienia jest zakup macierzy dyskowej oraz przełącznika sieciowego
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
32420000-3 Urządzenie sieciowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu został zawarty w Dodatku nr 3e do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4e do SIWZ).
3. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5. powyżej.
4. Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
5. Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 4, Części 5 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Serwerownia ul. Dąbrowskiego 13, 41-100 Siemianowice Śląskie.
6. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
7. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
8. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
GuidZP400 |
ed4d6905-54e5-4d80-a65e-76187fd12ac5
|
Biuletyn |
514466-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
|
Regon |
000515879
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siemianowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
327 605 200
|
Zamawiajacy fax |
327 605 280
|
Zamawiajacy email |
ratusz@um.siemianowice.pl
|
Adres strony url |
www.siemianowce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub złożyć osobiście bądź za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, kod 41-103 Siemianowice Śl.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu serwerowego, komputerowego, peryferyjnego i licencji na oprogramowanie dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
|
Numer referencyjny |
ZI.271.5.2017; ZP.rp.43.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu serwerowego, komputerowego, peryferyjnego i licencji na oprogramowanie dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 5 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
2.1. Część 1: Odnowienie subskrypcji oprogramowania graficznego:
Przedmiotem zamówienia Części 1 jest odnowienie licencji dla pakietu Adobe Creative Cloud lub dostarczenie równoważnego programu służącego do projektowania i przygotowania do druku materiałów poligraficznych, tworzenia i obróbki grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ).
2.2. Część 2: Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych oraz oprogramowania, obejmujący: komputery stacjonarne PC wraz z oprogramowaniem, monitory, projektory multimedialne, drukarki do wydruku plastikowych kart oraz oprogramowania użytkowego.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30231300-0 Monitory ekranowe
30232000-4 Sprzęt peryferyjny
38652100-1 Projektory
48620000-0 Systemy operacyjne
48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48313000-5 Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ).
2.3. Część 3: Zakup urządzeń mobilnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopów oraz innych urządzeń mobilnych
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
48620000-0 Systemy operacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń mobilnych został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń mobilnych.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4c do SIWZ).
2.4. Część 4: Zakup sprzętu serwerowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera oraz macierzy dyskowej
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
48820000-2 Serwery
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu serwerowego został zawarty w Dodatku nr 3d do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu serwerowego
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4d do SIWZ).
2.5. Część 5: Zakup sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu
Przedmiotem zamówienia jest zakup macierzy dyskowej oraz przełącznika sieciowego
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
32420000-3 Urządzenie sieciowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu został zawarty w Dodatku nr 3e do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4e do SIWZ).
3. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5. powyżej.
4. Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
5. Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 4, Części 5 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Serwerownia ul. Dąbrowskiego 13, 41-100 Siemianowice Śląskie.
6. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
7. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
8. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, zamówienia będzie zgodny z oferta Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia zawarcia umowy,
2. Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 4, Części 5 zamówienia będzie zgodny z oferta Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 60 dni od dnia zawarcia umowy,
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
Uwaga nr 1 (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 1. powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2.2 powyżej, stosuje się. Uwaga nr 2 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352); 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. W odniesieniu do Części 1 Zamówienia:
Opis oferowanego oprogramowania graficznego, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz system wydruku odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
2. W odniesieniu do Części 2 Zamówienia:
Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz system wydruku odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
3. W odniesieniu do Części 3 Zamówienia:
Opis oferowanych urządzeń mobilnych, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz system wydruku odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
4. W odniesieniu do Części 4 Zamówienia:
Opis oferowanego sprzętu serwerowego, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz system wydruku odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
5. W odniesieniu do Części 5 Zamówienia:
Opis oferowanego sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz system wydruku odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru, stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru, stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty); 3) Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) ; 4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (załącznik nr 3 do Oferty); 5) Dokumenty dotyczące równoważności (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 4 do Oferty 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów – zalecane, lecz nie wymagane. 1.1. a) Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Zamawiający nie wymaga, zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 powyżej, informacji o podwykonawcach, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 zamówienia wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w odniesieniu do każdej części zamówienia).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium:
a) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 1 zamówienia w wysokości 100,00 PLN, słownie: sto złotych.
b) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 2 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych.
c) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 3 zamówienia w wysokości 450,00 PLN, słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych.
d) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 4 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych.
e) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 5 zamówienia w wysokości 1.000,00 PLN, słownie: tysiąc złotych.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część – wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części.
2. Wadium w odniesieniu do danej części wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w odniesieniu do danej Części może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 r., poz. 359).
4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II nr 10 czynnej w poniedziałek w godz. 7:00-17:00, w dniach wtorek- czwartek czynnej w godz.8:00 16:00, w piątek czynnej w godz. 8:00-14:00 lub do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105 czynnej w poniedziałek w godz. 7:00-14:30 oraz godz. 15:00-17:00, w dniach wtorek-czwartek czynnej w godz. 8:00-14:30 oraz godz.15:00-16:00, w piątek czynnej w godz. 8:00-12:30 oraz godz. 13:-14:00, lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.43.2017- dla Części nr .... ” 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim- w odniesieniu do danej Części- umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorach Umowy (odpowiednio Dodatek nr 4a; 4b; 4c; 4d; 4e do SIWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
2.1. W odniesieniu do Części 1 zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji oprogramowania, na oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ.
2.2. W odniesieniu do Części 2 zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji sprzętu lub oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ.
2.3. W odniesieniu do Części 3 zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji sprzętu lub oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ.
2.4. W odniesieniu do Części 4 zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji sprzętu lub oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ.
2.5. W odniesieniu do Części 5 zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji sprzętu lub oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ.
3. Zmiana umowy, w odniesieniu do danej Części, może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy pzp.
4. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę.
5. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę.
6. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
7. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odnowienie subskrypcji oprogramowania graficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48322000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia Części 1 jest odnowienie licencji dla pakietu Adobe Creative Cloud lub dostarczenie równoważnego programu służącego do projektowania i przygotowania do druku materiałów poligraficznych, tworzenia i obróbki grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ).
2) Zamawiający w odniesieniu do Części 1 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 1) powyżej.
3) Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 1 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
4) Zamawiający w odniesieniu do Części 1 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
5) Zamawiający w odniesieniu do Części 1 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
6) Zamawiający w odniesieniu do Części 1 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych oraz oprogramowania, obejmujący: komputery stacjonarne PC wraz z oprogramowaniem, monitory, projektory multimedialne, drukarki do wydruku plastikowych kart oraz oprogramowania użytkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ).
2) Zamawiający w odniesieniu do Części 2 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 1) powyżej.
3) Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 2 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
4) Zamawiający w odniesieniu do Części 2 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
5) Zamawiający w odniesieniu do Części 2 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
6) Zamawiający w odniesieniu do Części 2 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzeń mobilnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopów oraz innych urządzeń mobilnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń mobilnych został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń mobilnych.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4c do SIWZ).
2) Zamawiający w odniesieniu do Części 3 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 1) powyżej.
3) Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 3 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
4) Zamawiający w odniesieniu do Części 3 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
5) Zamawiający w odniesieniu do Części 3 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
6) Zamawiający w odniesieniu do Części 3 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu serwerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera oraz macierzy dyskowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu serwerowego został zawarty w Dodatku nr 3d do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu serwerowego
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4d do SIWZ).
2) Zamawiający w odniesieniu do Części 4 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 1) powyżej.
3) Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 4 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Serwerownia ul. Dąbrowskiego 13, 41-100 Siemianowice Śląskie.
4) Zamawiający w odniesieniu do Części 4 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
5) Zamawiający w odniesieniu do Części 4 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
6) Zamawiający w odniesieniu do Części 4 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup macierzy dyskowej oraz przełącznika sieciowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu został zawarty w Dodatku nr 3e do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego sprzętu do rozbudowy systemu monitoringu.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4e do SIWZ).
2) Zamawiający w odniesieniu do Części 5 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 1) powyżej.
3) Miejscem dostawy sprzętu w odniesieniu do Części 5 zamówienia będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Serwerownia ul. Dąbrowskiego 13, 41-100 Siemianowice Śląskie.
4) Zamawiający w odniesieniu do Części 5 zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
5) Zamawiający w odniesieniu do Części 5 zamówienia nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
6) Zamawiający w odniesieniu do Części 5 zamówienia nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
|
| |