Dostawa sprzętu

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513122-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301212005, 301213006, 302131006, 302313000, 301912006, 323321000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
CZĘŚĆ I: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka,
CZĘŚĆ II: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka,
CZĘŚĆ III: Dostawa laptopa – 1sztuka,
CZĘŚĆ IV: Dostawa monitora – 1 sztuka;
CZĘŚĆ V: Dostawa rzutnika z torbą – 1 sztuka,
CZĘŚĆ VI: Dostawa dyktafonu – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia były fabrycznie nowy (rok produkcji: 2017), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5224f6c2-5445-491c-a22e-f5bddc9f1874
Biuletyn 513122-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Regon 195600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dewajtis
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01815
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 618 943
Zamawiajacy fax 225 618 944
Zamawiajacy email dzp@uksw.edu.pl
Adres strony url www.dzp.uksw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Erasmus + (dotyczy części 2)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.uksw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.uksw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW, Łącznik, pokój nr 436.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu
Numer referencyjny DZP.371.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka, CZĘŚĆ II: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka, CZĘŚĆ III: Dostawa laptopa – 1sztuka, CZĘŚĆ IV: Dostawa monitora – 1 sztuka; CZĘŚĆ V: Dostawa rzutnika z torbą – 1 sztuka, CZĘŚĆ VI: Dostawa dyktafonu – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia były fabrycznie nowy (rok produkcji: 2017), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.
Cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie. Jeżeli upoważnienie nie wynika z tych dokumentów Wykonawca załącza pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości Umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa laptopa (1 sztuka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa monitora (1 sztuka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa rzutnika z torbą (1 sztuka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rzutnika z torbą (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa dyktafonu (1 sztuka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32332100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyktafonu (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)