GuidZP400 |
5224f6c2-5445-491c-a22e-f5bddc9f1874
|
Biuletyn |
513122-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Regon |
195600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dewajtis
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01815
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 618 943
|
Zamawiajacy fax |
225 618 944
|
Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Erasmus + (dotyczy części 2)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW, Łącznik, pokój nr 436.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu
|
Numer referencyjny |
DZP.371.19.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
CZĘŚĆ I: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka,
CZĘŚĆ II: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka,
CZĘŚĆ III: Dostawa laptopa – 1sztuka,
CZĘŚĆ IV: Dostawa monitora – 1 sztuka;
CZĘŚĆ V: Dostawa rzutnika z torbą – 1 sztuka,
CZĘŚĆ VI: Dostawa dyktafonu – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia były fabrycznie nowy (rok produkcji: 2017), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie. Jeżeli upoważnienie nie wynika z tych dokumentów Wykonawca załącza pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia)
te dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów,
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
3) zmiany wartości Umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;
4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy.
2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany.
4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121300-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopa (1 sztuka)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitora (1 sztuka)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rzutnika z torbą (1 sztuka)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rzutnika z torbą (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dyktafonu (1 sztuka)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyktafonu (1 sztuka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
|
| |