GuidZP400 |
a314ae95-9a09-49b8-9c42-446264d127cc
|
Biuletyn |
516282-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
|
Regon |
43026882400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 530
|
Zamawiajacy fax |
261 183 501
|
Zamawiajacy email |
rzilublin.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.rzilublin.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna MON
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzilublin.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej: za pośredictwem operatora pocztowgo w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe (j.t. Dz.U. z 2016r.poz. 113) osobiście lub za omocą posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonwy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, Kancelaria (pokój nr 105)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa szaf metalowych na odzież, regałów magazynowych metalowych, stojaków na broń na metalowej podstawie, koszy na śmieci metalowych i wieszaków do ubrań stojących metalowych (5 pakietów)
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/20/WGSI/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- szaf metalowych na odzież w ilości 220 st.,
- regałów magazynowych metalowych w ilości 200 szt.,
- stojaków na broń na metalowej podstawie w ilości 160 szt.,
- koszy na śmieci metalowych w ilości 40 szt.,
- wieszaków do ubrań stojących metalowych w ilości 240 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ, opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 1;
2. opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 2;
3. opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 3;
4. opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 4;
5. opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 5;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – wystawione przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentacji w prowadzonym postępowaniu
w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i innych dokumentów oraz zawarcia umowy;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego pakietu oddzielnie o niżej wymienionej wartości;
Pakiet nr 1
1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 złotych)
Pakiet nr 2
900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych)
Pakiet nr 3
2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto 00/100 złotych)
Pakiet nr 4
50,00 zł (słownie: dwadzieścia 00/100 złotych)
Pakiet nr 5
420,00zł (słownie: czterysta dwadzieścia 00/100 złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 12.00 dnia 01.06.2017r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.
4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20 – 020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w formie oryginału:
a) w pok. nr 105 (kancelaria), lub
b) w pokoju nr 113 (sekcja zamówień publicznych), lub
c) dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie.
najpóźniej do godz. 12.00 dnia 01.06.2017r.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy p.z.p.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach:
- wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód,
2. Zmianę Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szafy na odzież - metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szaf metalowych na dzież w ilości 220 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ragały magazynowe metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę regałów magazynowych metalowych w ilości 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Stojaki na broń na metalowej podstawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stojaków na broń na metalowej podstawie w ilości 160 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kosze na śmieci metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koszy na śmieci metalowych w ilości 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wieszaki do ubrań stojące metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39136000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wieszaków do ubrań stojących metalowych w ilości 240 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |