Dostawa tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2017-05-24
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516625-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego według przepisów obowiązujących w dniu dostawy.
Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r., w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r., w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038).
Przewidywana ilość poszczególnych tablic rejestracyjnych przedstawia się następująco:
1) Samochodowe, do przyczep jednorzędowych 74 500 szt.
2) Samochodowe, do przyczep dwurzędowych 1 000 szt.
3) Motocyklowe 2 700 szt.
4) Motorowerowe 1 300 szt.
oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy
1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorców, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.
z 2017r., poz. 128 ze zm.)
2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
3) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów.
4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia i odszkodowania.
5) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia – w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną – do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (na parterze), w ciągu godzin pracy, tj.: od 9:00 do 15:00, w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych.
6) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze, tablice zabytkowe oraz tablice dodatkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przyjęcia zamówienia – w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną – do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego
we Wrocławiu (na parterze) w ciągu godzin pracy, tj.: od 9:00 do 15:00.
7) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze, tablice indywidualne i tablice dodatkowe zgodnie z zapotrzebowaniem, w dniach od poniedziałku do piątku.
8) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru.
9) Tablice będą dostarczone transportem na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę.
10) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych – raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
11) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
12) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji.
13) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
14) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43ef8f18-20d7-4121-b332-51e831585a28
Biuletyn 516625-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
Regon 93193481600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 72 21 700
Zamawiajacy fax +48 71 72 21 706
Zamawiajacy email starostwo@powiatwroclawski.pl
Adres strony url http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, pocztą kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny SP.ZP.272.5.2017.II.KM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r., w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r., w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038). Przewidywana ilość poszczególnych tablic rejestracyjnych przedstawia się następująco: 1) Samochodowe, do przyczep jednorzędowych 74 500 szt. 2) Samochodowe, do przyczep dwurzędowych 1 000 szt. 3) Motocyklowe 2 700 szt. 4) Motorowerowe 1 300 szt. oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych Zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorców, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 128 ze zm.) 2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 3) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów. 4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia i odszkodowania. 5) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia – w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną – do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (na parterze), w ciągu godzin pracy, tj.: od 9:00 do 15:00, w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych. 6) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze, tablice zabytkowe oraz tablice dodatkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przyjęcia zamówienia – w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną – do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (na parterze) w ciągu godzin pracy, tj.: od 9:00 do 15:00. 7) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze, tablice indywidualne i tablice dodatkowe zgodnie z zapotrzebowaniem, w dniach od poniedziałku do piątku. 8) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru. 9) Tablice będą dostarczone transportem na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę. 10) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych – raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 11) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 12) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 13) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 14) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow a) posiadają uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) oraz b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych. Każda z dostaw na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy b) Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) c) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy dla wtórnika tablicy rejestracyjnej, tablicy indywidualnej, tablicy tymczasowej badaw
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)