GuidZP400 |
012e2c55-82fc-4bd2-a967-e45c87f06157
|
Biuletyn |
514370-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
|
Regon |
10052223800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 233 50 53
|
Zamawiajacy fax |
42 638 59 58
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ec1lodz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.eclodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ec1lodz.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH, MAGAZYNOWYCH I TAPICEROWANYCH
|
Numer referencyjny |
197/DZA/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące części:
1) Część I – sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych szaf na akta osobowe oraz regałów magazynowych:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Szafka na akta osobowe SZA 2
2 Regał magazynowy do archiwum RM1 1
3 Regał magazynowy do archiwum RM2 1
2) Część II – sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli tapicerowanych:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Fotele obrotowe FO 21
2 Krzesła KK 10
3) Część III – sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli biurowych:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Kontener do biurek (3 szuflady) KT 21
2 Stolik pomocniczy SP 4
3 Biurko prostokątne BP 21
4 Szafa na dokumenty SA 17
5 Szafa ubraniowa SU 4
4) Część IV – sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli biurowych i tapicerowanych:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Fotel obrotowy FO 3
2 Biurko prostokątne BP 3
3 Kontener do biurka KT 3
4 Szafa na dokumenty SA 2
5 Szafa ubraniowa SU 2
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz parametry techniczne i wyposażenie dla wszystkich Części I,II,III,IV zostały zawarte w Załączniku 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają następujące dokumenty:
Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg Zał. nr 3 do SIWZ, składany w oryginale).
Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg Zał. nr 4 do SIWZ, składany w oryginale).
Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Informację, czy Wykonawca zrealizuje zamówienie sam, czy przy pomocy podwykonawcy, ze wskazaniem części zamówienia, które będzie realizował podwykonawca oraz podaniem firmy podwykonawcy (wg Zał. nr 7 do SIWZ, składaną w oryginale).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian określa paragraf 7 Istotnych postanowień warunków umowy stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ:
Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących:
1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
2) zmiany terminu i sposobu zapłaty wynagrodzenia w sytuacji: zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego, zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiany przepisów prawa;
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy oraz obniżenia wynagrodzenia
w przypadku zmniejszenia przez Strony zakresu wykonywanego zamówienia;
4) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w przypadkach gdy potrzeba zmiany wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy;
5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
a) niezbędną zmianę sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy lub;
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego lub;
c) pojawienie się okoliczności, które w toku realizacji umowy należy uwzględnić, np. zmiana przepisów prawa;
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych szaf na akta osobowe oraz regałów magazynowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poszczególne rodzaje mebli muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski.
W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych szaf na akta osobowe oraz regałów magazynowych dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach „EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Szafka na akta osobowe SZA 2
2 Regał magazynowy do archiwum RM1 1
3 Regał magazynowy do archiwum RM2 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli tapicerowanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z OPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski.
Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).
Fotele (FO) muszą być zgodne z normą PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważnymi.
Fotele i krzesła muszą być zgodne z normami PN-EN 1021-1:2014-12, PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnymi.
W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli tapicerowanych dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach „EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Fotele obrotowe FO 21
2 Krzesła KK 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z OPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski.
Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).
Wymagana higieniczność materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi - klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1;
W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach „EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Kontener do biurek (3 szuflady ) KT 21
2 Stolik pomocniczy SP 4
3 Biurko prostokątne BP 21
4 Szafa na dokumenty SA 17
5 Szafa ubraniowa SU 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych i tapicerowanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z OPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski.
Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).
Wymagana higieniczność materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi - klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1;
Fotele (FO) zgodne z normą PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważnymi.
Fotele muszą być zgodne z normami PN-EN 1021-1:2014-12, PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnymi.
W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ IV
1. Sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych
i tapicerowanych dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach „EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Fotel obrotowy FO 3
2 Biurko prostokątne BP 3
3 Kontener do biurka KT 3
4 Szafa na dokumenty SA 2
5 Szafa ubraniowa SU 2
|
| |