GuidZP400 |
cdefbe24-6c88-401e-a220-ec9852ad56af
|
Biuletyn |
515705-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka
|
Regon |
21925300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20362
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 744 16 44
|
Zamawiajacy fax |
81 744 16 44
|
Zamawiajacy email |
sp32@um.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://sp32.lublin.eu/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp32.lublin.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka w Lublinie ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
|
Numer referencyjny |
INT.261.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym- załącznik 2.1-2.7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawy w części I, II, IV, V, VI, VII, artykułów spożywczych o wartości zamówienia brutto min. 10.000,00 PLN brutto każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. Dowodami takimi mogą być: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane (jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji to może to być oświadczenie Wykonawcy). Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie dostawy obejmują szerszy zakres, niż dostawy wskazane w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości dostaw w wymaganym zakresie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy
z Wykonawców występujących wspólnie.
Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą.
-Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo- cenowy (Załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ) w zależności od na którą wykonawca składa ofertę.
-Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p.:
a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami,
a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
b) zmiana nazwy produktów, wycofanie produktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewidzenia okoliczności, sposobu konfekcjonowania, zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a produkt będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ponadto zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy;
c) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku do obowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia,
d) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, , jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu przedmiotu zamówienia
e) zmiany terminu obowiązywania umowy – w przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiającego całkowita ilość przedmiotu zamówienia, określona w umowie, dopuszcza się przedłużenie okresu obowiązywania umowy.
f) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
g) zmiana prawa wchodząca w życie po zawarciu umowy, powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany,
h) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 lit b-h mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
3. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej oraz osób biorących udział
w realizacji umowy którejkolwiek ze stron umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej, o zmianie adresu lub osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie
i dostarczone drugiej stronie.
4. Każda ze Stron obowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej strony o każdej zmianie danych teleadresowych, jaka nastąpi w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34066,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25990,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4006,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów spożywczych i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
119747,5
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów spożywczych i mrożonek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15162,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25060,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów garmażeryjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
52494,1
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.7 do SIWZ
|
| |