GuidZP400 |
4bf82faa-e8c6-4f17-88f0-7ec0769a1fee
|
Biuletyn |
518004-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy
|
Regon |
68615763600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jasienica Rosielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
240
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasienica Rosielna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 306 033
|
Zamawiajacy fax |
134 306 033
|
Zamawiajacy email |
eplonka@jasienicarosielna.pl
|
Adres strony url |
www.jasienicarosielna.pl; http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jasienica Rosielna; 36-220 Jasienica Rosielna 240, pokój nr 13 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa oprogramowania. - Wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług) - Wdrożenie – etap II (usługa wdrożenia systemu - wdrożenie portalu e-usług) - Wdrożenie – etap III (Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu
|
Numer referencyjny |
BFP.271.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- Dostawa oprogramowania.
- Wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług)
- Wdrożenie – etap II (usługa wdrożenia systemu - wdrożenie portalu e-usług)
- Wdrożenie – etap III (Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa oprogramowania 10.07.2017
Wdrożenie – etap I (opracowanie e-usług) 31.07.2017
Wdrożenie – etap II (usługa wdrożenia systemu, wdrożenie portalu e-usług) 25.08.2017
Wdrożenie – etap III (migracja, integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu
25.08.2017
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:
c.1. doświadczenia
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wdrożenie systemu wspomagającego świadczenie elektronicznych usług dla administracji publicznej zintegrowanego z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP i systemem elektronicznego obiegu dokumentów, przeprowadzenie szkoleń w zakresie wdrożonego systemu oraz obejmowało jednocześnie, co najmniej: instalację, parametryzację i konfigurację systemu, przeprowadzenie integracji systemu z platformą ePUAP, przeprowadzenie integracji systemu z systemem elektronicznego obiegu dokumentów przeszkolenie użytkowników objętych wdrożeniem, na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto oraz wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie licencji obejmującej co najmniej:
• dostawę licencji oprogramowania integracyjnej szyny danych ESB dla Administracji Publicznej
• dostawę licencji oprogramowania portalu e-usług dla Administracji Publicznej
• dostawę licencji oprogramowania elektronicznego dziennika dla szkół
na łączną kwotę co najmniej 150.000,00 zł brutto
c.2. kwalifikacji lub doświadczenia
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania, ze Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zespołem przynajmniej 10 osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w skład, którego wchodzą:
- co najmniej 1 osoba przewidziana do roli Kierownika Projektu, posiadająca wykształcenie wyższe oraz posiadająca znajomość najlepszych praktyk w zakresie zarządzania projektami posiadającą certyfikat potwierdzający posiadaną wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI lub innej równoważnej oraz minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych wg metodyki Prince2, PMI lub innej równoważnej, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Kierownika Projektu lub równoważnym w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie usług elektronicznych dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto
- co najmniej 1 osoba, przewidziana do roli Architekta Systemu IT, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe wykształcenie w zakresie nauk ścisłych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 179, poz. 1065), oraz odbyte co najmniej 3 certyfikowane przez producentów rozwiązań programistycznych szkolenia z zakresu programowania systemów informatycznych, oraz odbyte co najmniej jedno certyfikowane przez producenta baz danych szkolenie z zakresu programowania baz danych, oraz posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania architektury systemów informatycznych potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Architekta Systemu IT w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie usług elektronicznych dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto
- co najmniej 1 osoba, przewidziana do roli Administratora Technicznego, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe wykształcenie w zakresie nauk ścisłych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 179, poz. 1065), oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania technicznego systemu informatycznego potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Administratora Technicznego w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie usług elektronicznych dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto
- co najmniej 3 osoby z przewidziane do roli programisty w tym przynajmniej 1 osoba z certyfikowanym szkoleniem z zakresu platformy aplikacji mobilnych.
- co najmniej 1 osoba, przewidziana do roli Specjalisty ds. Opracowania i Uruchomienia Usług Elektronicznych, posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie opracowywania i uruchamiania usług elektronicznych na platformie e-PUAP, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Specjalisty ds. Opracowania i Uruchomienia Usług Elektronicznych w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na opracowaniu i uruchomieniu usług elektronicznych na platformie e-PUAP.
- co najmniej 3 osoby prowadzące szkolenia (trener) posiadające, każda z nich:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- oraz posiada min. 5 letni staż pracy jako szkoleniowiec pracowników jednostek oświatowych z zakresu IT
Zamawiający nie dopuszcza łączenia w/w funkcji.
c.3. potencjału technicznego - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy
z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać źródło (stronę internetową) lub okoliczności na podstawie których Zamawiający uzyska dostęp do tych dokumentów lub jest w ich posiadaniu/
2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale X podr. IV ust. 1 a) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierają-
cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach wskazanych w SIWZ i Ustawie PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
1. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, dołączając do umowy jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach:
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy)
2) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, wartość netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian,
3) nastąpią zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem na rynku rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
5) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy
w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
c) lub będą polegały w szczególności na:
d) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszeniu ukończenia usług,
e) obniżeniu kosztu ponoszonego przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie usług (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy)
f) obniżeniu kosztu wykonania usług i tym samym wynagrodzenia wykonawcy,
g) wydłużeniu terminu gwarancji (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
h) poprawieniu sprawności lub zwiększenie wartości ukończonych usług dla zamawiającego (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
i) podniesieniu bezpieczeństwa, wydajności lub parametrów technicznych urządzeń (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
j) rezygnacji z części usług połączonego z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
6) zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
b) przekazania informacji lub dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia z opóźnieniem.
7) zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku
z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
8) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów,
9) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń;
10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
11) zmiany danych osobowych – zmiany osób (personelu),
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
9. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy musza posiadać przy sobie dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do złożonej oferty.
|
IV 4 4 data |
2017-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|