GuidZP400 |
940bd345-b9d4-4dff-a2a6-267e8873eb3c
|
Biuletyn |
517873-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici, siateki staplerów chirurgicznych
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/29/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici, siatek i staplerów chirurgicznych dla
Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.
Zamówienie zostało podzielone na 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - Oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Karty katalogowe, dokumenty techniczne, instrukcje użytkowania oferowanych wyrobów.
5. Próbki określone w rozdz. XI pkt. 2b SIWZ. Próbki stanowią element oferty – służą do oceny jakościowej. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek wraz z ofertą cenową.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpila zmiana sposobu konfekcjonowania
c) w przypadku zakończenia produkcji luib wycofania z rynku wyrobu będącego
przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych
bądź lepszych parametrach po cenie jednoskowej zaoferowanej w ofercie,
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy
jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
produktu objętego umową.
e) zmiany stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto , cena netto
pozostanie niezmienna,
f) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilości określonej w pakiece nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek chirurgicznych o parametrach i w ilościach określonych w pakiecie nr 11
|
| |