GuidZP400 |
0cfd4da5-3008-4c9b-95a1-30c7bb9bb7a8
|
Biuletyn |
517790-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zielonogórski
|
Regon |
97077014900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 527 575
|
Zamawiajacy fax |
684 527 500
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
|
Adres strony url |
bip.powiat-zielonogorski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat-zielonogorski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat-zielonogorski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest fizyczne złożenie oferty w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie przy ulicy Piaskowej 53 w sekretariacie (pokój 104)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie przy ulicy Piaskowej 53, sekretariat (pokój 104)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”
|
Numer referencyjny |
CKZiU.042.Z.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych szczegółowo wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia nie przekracza wartości wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamówienie jest częścią projektu – wartość całego zamówienia w projekcie przekracza wartość wskazaną w art. 4 pkt 8 ustawy PZP.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy mebli szkolnych lub biurowych o wartości każdej z dostaw co najmniej 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, a także w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. V.1 i V.2. SIWZ tj. a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. V.2.2.3. SIWZ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian do umowy, poza zmianami dopuszczalnymi zgodnie z art. 144 ustawy PZP:
a. w zakresie zmiany zakresu lub rodzaju świadczenia Wykonawcy, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, a także w zakresie wiążących się z tym zmian wynagrodzenia Wykonawcy lub terminu realizacji; w szczególności dopuszcza się zmianę jeżeli dostarczenie wymaganego sprzętu jest utrudnione lub niemożliwe, a zaoferowany w zamian sprzęt będzie tańszy lub będzie posiadał lepsze parametry,
b. w zakresie terminu realizacji zamówienia, w odniesieniu do całości lub części świadczenia
c. w zakresie miejsca dostawy,
d. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiana jest spowodowana zmianą powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności zmianą wysokości podatku od towarów i usług.
2. Propozycję zmiany umowy przedstawia Strona inicjująca zmianę w razie potrzeby przedstawiając uzasadnienie.
3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|