Sukcesywne dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517139-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły:
- mleko płynne – średnio 5-6 razy w tygodniu, wg potrzeb, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godz. 4:30- 5:00;
- inny asortyment w godzinach 7:00 - 11:00 - średnio 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego (w sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę); z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
4) Zamawiający wymaga by w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ), w kol. 10, w każdej pozycji Wykonawca wskazał nazwę producenta proponowanego produktu/asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34fb5572-3384-4ee1-b343-fe9327080bc0
Biuletyn 517139-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Regon 000298554
Zamawiajacy adres ulica dr. J. Babińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-393
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48(012)6524347
Zamawiajacy fax +48(012)2621335
Zamawiajacy email mjozefiak@babinski.pl
Adres strony url www.babinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych
Numer referencyjny ZP-20/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi: 3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto. 3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły: - mleko płynne – średnio 5-6 razy w tygodniu, wg potrzeb, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godz. 4:30- 5:00; - inny asortyment w godzinach 7:00 - 11:00 - średnio 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego (w sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę); z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy. 3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego. 3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia. 3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Zamawiający wymaga by w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ), w kol. 10, w każdej pozycji Wykonawca wskazał nazwę producenta proponowanego produktu/asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem odpowiednich uprawnień. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty dokumenty: 1) Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotyczącą prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością, i 2) Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotycząca prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; Formularze cenowe - zał. nr 1A do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym; d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr …. do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr … do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr … do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr …do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)