GuidZP400 |
34fb5572-3384-4ee1-b343-fe9327080bc0
|
Biuletyn |
517139-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Regon |
000298554
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347
|
Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl
|
Adres strony url |
www.babinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych
|
Numer referencyjny |
ZP-20/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły:
- mleko płynne – średnio 5-6 razy w tygodniu, wg potrzeb, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godz. 4:30- 5:00;
- inny asortyment w godzinach 7:00 - 11:00 - średnio 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego (w sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę); z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
4) Zamawiający wymaga by w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ), w kol. 10, w każdej pozycji Wykonawca wskazał nazwę producenta proponowanego produktu/asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem odpowiednich uprawnień. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty dokumenty:
1) Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotyczącą prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością, i
2) Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotycząca prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością.
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;
Formularze cenowe - zał. nr 1A do SIWZ;
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ;
Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr …. do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy.
4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr … do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr … do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr …do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|