GuidZP400 |
8dcf9032-ab4b-48a5-a5b0-3c7d880d56f9
|
Biuletyn |
517680-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
|
Regon |
01525966300186
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-627
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224438878
|
Zamawiajacy fax |
224439004
|
Zamawiajacy email |
zzp.udzoliborz@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
http://www.zoliborz.org.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.zoliborz.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zoliborz.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zoliborz.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, w kancelarii urzędu (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8"
|
Numer referencyjny |
UD-XVIII-ZZP.271.24 .2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8”.
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i ustawienie pierwszego wyposażenia do:
- 6 sal przedszkolnych wraz ze schowkami - meble i rolety okienne,
- sali muzycznej - meble i rolety okienne,
- pomieszczeń dla personelu - meble,
- szatni dla dzieci i personelu - meble,
- pomieszczeń gospodarczych i archiwum - meble,
- kuchni - osprzęt gastronomiczny,
- łazienek.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- sprzętu do sprzątania i tzw. elementów uzupełniających,
- multimedia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
313417,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (każda) polegających na dostawie i montażu wyposażenia przedszkola lub szkoły.
Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 SIWZ mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagan
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, 2) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia: 1) wraz z ofertą: a) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w pkt III.3; b) zobowiązanie tych podmiotów albo inne dokumenty określające w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:
1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje Przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu określonego
w § 2 ust l,
c) wstrzymanie realizacji Przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy,
d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty,
e) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym.
3. Przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa w ust. 2 pkt 1, przy czym wymagają one potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.
4. Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1.
5. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 wymaga sporządzenia przez Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|