Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Gmina Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504722-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu, dostarczeniu, wdrożeniu i uruchomieniu Portalu dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego wraz
z zapewnieniem asysty technicznej oraz nadzoru autorskiego w celu realizacji zadania pn. „Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego”.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera: -opis przedmiotu zamówienia wraz z koncepcją rozbudowy MSIP o portal dla ZIT KOF stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego; - wykaz wymaganych do prezentacji przez Wykonawcę funkcjonalności systemu CMS wykorzystanego do budowy Portalu ZIT KOF w celu potwierdzenia spełniania kluczowych dla Zamawiającego minimalnych wymagań zawartych w SIWZ stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; - wzór umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; - wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiący Załącznik nr 6a do SIWZ, który stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c0ae5a7-aca6-4858-bef7-17179bfe6348
Biuletyn 504722-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kielce
Regon 29100934300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-303
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3676146
Zamawiajacy fax 41 3676141
Zamawiajacy email iwona.franki@um.kielce.pl
Adres strony url www.um.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Organizacja i funkcjonowanie Biura Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego; projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, Rynek 1, Biuro Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer referencyjny Or-III.271.16.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu, dostarczeniu, wdrożeniu i uruchomieniu Portalu dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego wraz z zapewnieniem asysty technicznej oraz nadzoru autorskiego w celu realizacji zadania pn. „Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego”. 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera: -opis przedmiotu zamówienia wraz z koncepcją rozbudowy MSIP o portal dla ZIT KOF stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego; - wykaz wymaganych do prezentacji przez Wykonawcę funkcjonalności systemu CMS wykorzystanego do budowy Portalu ZIT KOF w celu potwierdzenia spełniania kluczowych dla Zamawiającego minimalnych wymagań zawartych w SIWZ stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; - wzór umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; - wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiący Załącznik nr 6a do SIWZ, który stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 160
Informacje na temat katalogow Termin podany w pkt II.8) - 160 dni, liczony od dnia podpisania umowy, to termin na opracowanie, dostarczenie, wdrożenie i uruchomienie Portalu dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego . Przedmiotowy zakres został podzielony na cztery etapy zgodnie z § 6 wzoru umowy. Od dnia następnego po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zakresu opisanego wyżej, Wykonawca świadczyć będzie za rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej i nadzoru autorskiego, określone w § 1 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ, przez okres wskazany w ofercie, to jest: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje świadczenia usług asysty technicznej i nadzoru autorskiego ponad okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego) albo do dnia 31 grudnia 2018 r. (w przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje świadczenia usług asysty technicznej i nadzoru autorskiego do dnia 31 grudnia 2018 r.). Zakres świadczenia usługi asysty technicznej i nadzoru autorskiego (tj. termin i limit roboczogodzin) stanowi kryterium oceny ofert pn. Pomoc techniczna, zgodnie z opisem w rozdz. XXII pkt 2 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, potencjał ekonomiczny lub finansowy Wykonawców podlega sumowaniu. b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku wykazania sumy gwarancyjnej w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawców podlega sumowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: • jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości umowy co najmniej 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto); • jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu internetowego lub intranetowego działającego w oparciu o system klasy CMS i zgodnie z techniką projektowania responsive web design wraz z wdrożeniem modelowania przepływu informacji o charakterze Work Flow; • jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu świadczącego elektroniczne usługi publiczne w zakresie komunikacji ze społecznością internautów zintegrowane z interaktywną mapą (składany wniosek lub opinia są geokodowane w oparciu o współrzędne pozyskane automatycznie z mapy), np.: konsultacje społeczne, budżet obywatelski, wnioski o zmianę MPZP lub równoważne. Równoważność oznacza, że wdrożony portal zaopatrzony jest w e-formularze do wyrażania opinii lub składania wniosków on-line w dowolnej sprawie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. usług w ramach jednej lub dwóch odrębnych umów. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości usług zostaną podane w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy na realizację danej usługi podanej w wykazie usług. Jeżeli w dniu zawarcia umowy, o której mowa powyżej, Narodowy Bank Polski nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zawarcia umowy wymienionej w wykazie usług; b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem skierowanym do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzą co najmniej osoby posiadające następujące doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: • jedna osoba do pełnienia funkcji kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości umowy co najmniej 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), • jedna osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta WWW, która pełniła funkcję głównego projektanta WWW po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu internetowego lub intranetowego działającego w oparciu o system klasy CMS i zgodnie z techniką projektowania responsive web design wraz z wdrożeniem modelowania przepływu informacji o charakterze Work Flow; • jedna osoba odpowiedzialna za wdrożenie projektu, która pełniła funkcję członka zespołu wdrożeniowego po stronie wykonawcy dla projektu polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu świadczącego elektroniczne usługi publiczne w zakresie komunikacji ze społecznością internautów zintegrowane z interaktywną mapą (składany wniosek lub opinia jest geokodowane są w oparciu o współrzędne pozyskane automatycznie z mapy), np.: konsultacje społeczne, budżet obywatelski, wnioski o zmianę MPZP lub równoważne. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem, że jedna osoba będzie pełniła nie więcej niż dwie funkcje. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; c) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności – zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. IX pkt 2.3.b SIWZ, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Prezentacja funkcjonalności w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany system CMS wykorzystany do budowy Portalu ZIT KOF, wymagań określonych przez Zamawiającego. Ocenie podlegać będzie zgodność oferowanego systemu CMS do budowy Portalu ZIT KOF z wymogami określonymi w SIWZ. Szczegółowy wykaz wymaganych oraz weryfikowanych kluczowych funkcjonalności zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SIWZ. 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 3. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. XII SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4200,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące dwieście złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 14 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Pomoc techniczna
Znaczenie 40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)