GuidZP400 |
0c0ae5a7-aca6-4858-bef7-17179bfe6348
|
Biuletyn |
504722-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kielce
|
Regon |
29100934300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-303
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3676146
|
Zamawiajacy fax |
41 3676141
|
Zamawiajacy email |
iwona.franki@um.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.um.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Organizacja i funkcjonowanie Biura Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego; projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, Rynek 1, Biuro Obsługi Interesantów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego
|
Numer referencyjny |
Or-III.271.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu, dostarczeniu, wdrożeniu i uruchomieniu Portalu dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego wraz
z zapewnieniem asysty technicznej oraz nadzoru autorskiego w celu realizacji zadania pn. „Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego”.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera: -opis przedmiotu zamówienia wraz z koncepcją rozbudowy MSIP o portal dla ZIT KOF stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego; - wykaz wymaganych do prezentacji przez Wykonawcę funkcjonalności systemu CMS wykorzystanego do budowy Portalu ZIT KOF w celu potwierdzenia spełniania kluczowych dla Zamawiającego minimalnych wymagań zawartych w SIWZ stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; - wzór umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; - wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiący Załącznik nr 6a do SIWZ, który stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy na Rozbudowę Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o portal dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Terytorialnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
160
|
Informacje na temat katalogow |
Termin podany w pkt II.8) - 160 dni, liczony od dnia podpisania umowy, to termin na opracowanie, dostarczenie, wdrożenie i uruchomienie Portalu dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego . Przedmiotowy zakres został podzielony na cztery etapy zgodnie z § 6 wzoru umowy.
Od dnia następnego po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zakresu opisanego wyżej, Wykonawca świadczyć będzie za rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej i nadzoru autorskiego, określone w § 1 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ, przez okres wskazany w ofercie, to jest: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje świadczenia usług asysty technicznej i nadzoru autorskiego ponad okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego) albo do dnia 31 grudnia 2018 r. (w przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje świadczenia usług asysty technicznej i nadzoru autorskiego do dnia 31 grudnia 2018 r.).
Zakres świadczenia usługi asysty technicznej i nadzoru autorskiego (tj. termin i limit roboczogodzin) stanowi kryterium oceny ofert pn. Pomoc techniczna, zgodnie z opisem w rozdz. XXII pkt 2 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, potencjał ekonomiczny lub finansowy Wykonawców podlega sumowaniu.
b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wykazania sumy gwarancyjnej w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawców podlega sumowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
• jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości umowy co najmniej 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto);
• jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu internetowego lub intranetowego działającego w oparciu o system klasy CMS i zgodnie z techniką projektowania responsive web design wraz z wdrożeniem modelowania przepływu informacji o charakterze Work Flow;
• jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu świadczącego elektroniczne usługi publiczne w zakresie komunikacji ze społecznością internautów zintegrowane z interaktywną mapą (składany wniosek lub opinia są geokodowane w oparciu o współrzędne pozyskane automatycznie z mapy), np.: konsultacje społeczne, budżet obywatelski, wnioski o zmianę MPZP lub równoważne.
Równoważność oznacza, że wdrożony portal zaopatrzony jest w e-formularze do wyrażania opinii lub składania wniosków on-line w dowolnej sprawie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. usług w ramach jednej lub dwóch odrębnych umów.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości usług zostaną podane w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy na realizację danej usługi podanej w wykazie usług. Jeżeli w dniu zawarcia umowy, o której mowa powyżej, Narodowy Bank Polski nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zawarcia umowy wymienionej w wykazie usług;
b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem skierowanym do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzą co najmniej osoby posiadające następujące doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
• jedna osoba do pełnienia funkcji kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości umowy co najmniej 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto),
• jedna osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta WWW, która pełniła funkcję głównego projektanta WWW po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu internetowego lub intranetowego działającego w oparciu o system klasy CMS i zgodnie z techniką projektowania responsive web design wraz z wdrożeniem modelowania przepływu informacji o charakterze Work Flow;
• jedna osoba odpowiedzialna za wdrożenie projektu, która pełniła funkcję członka zespołu wdrożeniowego po stronie wykonawcy dla projektu polegającą na opracowaniu i wdrożeniu portalu świadczącego elektroniczne usługi publiczne w zakresie komunikacji ze społecznością internautów zintegrowane z interaktywną mapą (składany wniosek lub opinia jest geokodowane są w oparciu o współrzędne pozyskane automatycznie z mapy), np.: konsultacje społeczne, budżet obywatelski, wnioski o zmianę MPZP lub równoważne.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem, że jedna osoba będzie pełniła nie więcej niż dwie funkcje.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
c) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności – zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. IX pkt 2.3.b SIWZ, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Prezentacja funkcjonalności w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany system CMS wykorzystany do budowy Portalu ZIT KOF, wymagań określonych przez Zamawiającego.
Ocenie podlegać będzie zgodność oferowanego systemu CMS do budowy Portalu ZIT KOF z wymogami określonymi w SIWZ. Szczegółowy wykaz wymaganych oraz weryfikowanych kluczowych funkcjonalności zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SIWZ. 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika;
- w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 3. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. XII SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4200,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące dwieście złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 14 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|