Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522424-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 – 4 do SIWZ.
Zadanie 1 - Odzież jednorazowego użytku, oblożenia zabiegowe 9 pozycji asortymentowych
Zadanie 2 - Śliniaki, ślinociągi, wkłady do unitów 3 pozycji asortymentowych
Zadanie 3 - Strzykawki, igły medyczne 13 pozycji asortymentowych
Zadanie 4 - Rękawice jednorazowe 4 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 969ceb46-0698-4e75-9996-22ece09eb34b
Biuletyn 522424-N-2017
Zamawiajacy nazwa Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Regon 06028198900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karmelicka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5287900
Zamawiajacy fax 81 5287907
Zamawiajacy email mtkaczuk@sck.lublin.pl ; ssyryjczyk@sck.lublin.pl
Adres strony url www.sck.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sck.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www. sck.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stomatologiczne Centrum Kliniczne UM w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20 - 081 Lublin, sekretariat IV p.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania
Numer referencyjny SCK/ZP/06/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 – 4 do SIWZ. Zadanie 1 - Odzież jednorazowego użytku, oblożenia zabiegowe 9 pozycji asortymentowych Zadanie 2 - Śliniaki, ślinociągi, wkłady do unitów 3 pozycji asortymentowych Zadanie 3 - Strzykawki, igły medyczne 13 pozycji asortymentowych Zadanie 4 - Rękawice jednorazowe 4 pozycji asortymentowych
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odnośnie wymagań dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia – Zamawiający określił wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1-4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.: a) charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1 - 4 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w Załączniku do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia wskazane w rozdz. V. 2 – stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 - 4 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy w razie zaistnienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w trybie art. 145 Pzp. 3. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT; b) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie danego produktu, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy; c) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu, przy cenie nie wyższej niż oferowana w umowie.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Odzież jednorazowego użytku, oblożenia zabiegowe 9 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 - Śliniaki, ślinociągi, wkłady do unitów 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 - Strzykawki, igły medyczne 13 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria termin przydatności do użycia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówień cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)