GuidZP400 |
969ceb46-0698-4e75-9996-22ece09eb34b
|
Biuletyn |
522424-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
|
Regon |
06028198900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karmelicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 5287900
|
Zamawiajacy fax |
81 5287907
|
Zamawiajacy email |
mtkaczuk@sck.lublin.pl ; ssyryjczyk@sck.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.sck.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sck.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www. sck.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stomatologiczne Centrum Kliniczne UM w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20 - 081 Lublin, sekretariat IV p.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania
|
Numer referencyjny |
SCK/ZP/06/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4 zadania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 – 4 do SIWZ.
Zadanie 1 - Odzież jednorazowego użytku, oblożenia zabiegowe 9 pozycji asortymentowych
Zadanie 2 - Śliniaki, ślinociągi, wkłady do unitów 3 pozycji asortymentowych
Zadanie 3 - Strzykawki, igły medyczne 13 pozycji asortymentowych
Zadanie 4 - Rękawice jednorazowe 4 pozycji asortymentowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odnośnie wymagań dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia – Zamawiający określił wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1-4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.:
a) charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1 - 4 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w Załączniku do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia wskazane w rozdz. V. 2 – stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej;
b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 - 4 do SIWZ, wskazującą co najmniej na:
- nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano),
- ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego,
- cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia,
- stawkę podatku VAT,
- wartość netto/ brutto oferty,
- producenta przedmiotu zamówienia.
c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy w razie zaistnienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w trybie art. 145 Pzp.
3. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT;
b) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie danego produktu, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy;
c) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu, przy cenie nie wyższej niż oferowana w umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 - Odzież jednorazowego użytku, oblożenia zabiegowe 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 - Śliniaki, ślinociągi, wkłady do unitów 3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3 - Strzykawki, igły medyczne 13 pozycji asortymentowych
|
| |