1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę fabrycznie nowego następującego asortymentu: pojemniki z polipropylenu, pojemniki ze stali nierdzewnej, ekspozytory na pojemniki, regały magazynowe, naświetlacze szufladowe, termometry cyfrowe, szczypce, zestawy noży, półmiski, wazy, serwisy obiadowe, kawowe, patery, sita, cedzaki, obieraki, stoły z basenem, podgrzewacze elektryczne, napełniacze, wskaźniki temperatury, termo-higrometry, baterie umywalkowe, wózki kelnerskie, transportowe, wagi, solniczki, pieprzniczki, korki do karafek, patelnie, termosy transportowe, wanny przecedzakowe, tarki, filiżanki, lejki, gęsiarki, ubijaki, podgrzewacze, dozowniki, łyżki widelce, łyżeczki, noże stołowe, widelczyki do ciast, bulionówki, rękawice ochronne, warniki, gałkownice, europalety, tłuczki stalowe, taborety gazowe, krajalnice, kociołki elektryczne, dystrybutory wody, zmywarka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również specyfikację ilościową określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej oraz arkusz umożliwiający określenie zaproponowanej gwarancji i identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia (wybrane pozycje).
4. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) – nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5. W stosunku do asortymentu określonego w poz.: 33 (Regał magazynowy półki pełne, skręcany), 34 (Naświetlacz szufladowy do powierzchniowego odkażania jaj), 61 (Stół z basenem 1-komorowym spawany 1000x700x850 mm), 62 (Stół z basenem 2-komorowym spawany 1200x700x850 mm), 63 (Stół przyścienny z półką 1200x600x850 mm skręcany wykonany ze stali nierdzewnej), 64 (Podgrzewacz elektryczny GN 1/1, wanna z tworzywa odpornego na wysokie temperatury), 65 (Napełniacz dwu otworowy montowany do ściany ze spryskiwaczem i wylewką), 73 (Wózek na kołach pneumatycznych (pompowanych) o średnicy 280-300 mm), 74 (Waga platformowa 550x420 mm), 75 (Waga pomocnicza, dwa wyświetlacze ciekłokrystaliczne z podświetleniem), 83 (Termos transportowy wykonany ze stali nierdzewnej z pokrywą z silikonową), 84 (Termos stołowy z pompką, pokrywa i uchwyt wykonane z polipropylenu), 94 (Podgrzewacz elektryczny z kociołkami do zup), 107 (Taboret gazowy wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w palnik 9kW), 108 (Krajalnica żywności), 109 (Kociołek elektryczny wyposażony w pojemnik na zupy), 110 (Dystrybutor wody stojący, stacjonarny, napełniany butlami 18,9 litra), 111 (Zmywarka do zabudowy) Wykonawca udziela gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn służby żywnościowej: ul. Lwowska 5, Rzeszów. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia.
7. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
|
GuidZP400 |
d0750e9f-66f4-422a-920f-921b973a778e
|
Biuletyn |
522075-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
|
Regon |
18069037300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 15 56 59
|
Zamawiajacy fax |
261 15 63 85
|
Zamawiajacy email |
zamowienia34wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.34wog.wp.mil
|
Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.34wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej
|
Numer referencyjny |
ZP/35/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę fabrycznie nowego następującego asortymentu: pojemniki z polipropylenu, pojemniki ze stali nierdzewnej, ekspozytory na pojemniki, regały magazynowe, naświetlacze szufladowe, termometry cyfrowe, szczypce, zestawy noży, półmiski, wazy, serwisy obiadowe, kawowe, patery, sita, cedzaki, obieraki, stoły z basenem, podgrzewacze elektryczne, napełniacze, wskaźniki temperatury, termo-higrometry, baterie umywalkowe, wózki kelnerskie, transportowe, wagi, solniczki, pieprzniczki, korki do karafek, patelnie, termosy transportowe, wanny przecedzakowe, tarki, filiżanki, lejki, gęsiarki, ubijaki, podgrzewacze, dozowniki, łyżki widelce, łyżeczki, noże stołowe, widelczyki do ciast, bulionówki, rękawice ochronne, warniki, gałkownice, europalety, tłuczki stalowe, taborety gazowe, krajalnice, kociołki elektryczne, dystrybutory wody, zmywarka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również specyfikację ilościową określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej oraz arkusz umożliwiający określenie zaproponowanej gwarancji i identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia (wybrane pozycje).
4. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) – nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5. W stosunku do asortymentu określonego w poz.: 33 (Regał magazynowy półki pełne, skręcany), 34 (Naświetlacz szufladowy do powierzchniowego odkażania jaj), 61 (Stół z basenem 1-komorowym spawany 1000x700x850 mm), 62 (Stół z basenem 2-komorowym spawany 1200x700x850 mm), 63 (Stół przyścienny z półką 1200x600x850 mm skręcany wykonany ze stali nierdzewnej), 64 (Podgrzewacz elektryczny GN 1/1, wanna z tworzywa odpornego na wysokie temperatury), 65 (Napełniacz dwu otworowy montowany do ściany ze spryskiwaczem i wylewką), 73 (Wózek na kołach pneumatycznych (pompowanych) o średnicy 280-300 mm), 74 (Waga platformowa 550x420 mm), 75 (Waga pomocnicza, dwa wyświetlacze ciekłokrystaliczne z podświetleniem), 83 (Termos transportowy wykonany ze stali nierdzewnej z pokrywą z silikonową), 84 (Termos stołowy z pompką, pokrywa i uchwyt wykonane z polipropylenu), 94 (Podgrzewacz elektryczny z kociołkami do zup), 107 (Taboret gazowy wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w palnik 9kW), 108 (Krajalnica żywności), 109 (Kociołek elektryczny wyposażony w pojemnik na zupy), 110 (Dystrybutor wody stojący, stacjonarny, napełniany butlami 18,9 litra), 111 (Zmywarka do zabudowy) Wykonawca udziela gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn służby żywnościowej: ul. Lwowska 5, Rzeszów. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia.
7. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39711000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w Formularzu oferty, z zastrzeżeniem, że termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 25 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy), gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Termin realizacji zamówienia liczony w dniach od zawarcia umowy stanowił będzie jednocześnie podstawę do oceny ofert na podstawie trzeciego z kryteriów oceny ofert – najkrótszy termin realizacji – 25% (patrz: Rozdz. XV ust. 1 pkt 2).
3. Umowa z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia zawarta zostanie niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem przepisów ustawy Pzp (w szczególności art. 94 ust. 1 pkt 2, art. 94 ust.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem, że zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
[…] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy - Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej. W związku z powyższym nie żąda się oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem, dowód wnieisenia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/35/2017, NIP [Wykonawcy]).
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|