Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu „DROGOWSKAZ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2017 r. z podziałem na 7 części”

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521410-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 31425003, 154000002, 153000001, 151000009, 158000006, 158420002, 159800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu na II półrocze 2017 r. z podziałem na 7 części”
Część 1: nabiał i tłuszcze
Część 2: warzywa i owoce
Część 3: mięso i wędliny
Część 4: art. spożywcze
Część 5: słodycze
Część 6: woda i napoje
Część 7 : pieczywo

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf896092-1e96-4eec-a332-eddf5cc6f14c
Biuletyn 521410-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 345348100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 777 800
Zamawiajacy fax 322 777 802
Zamawiajacy email mopr@zabrze.pol.pl
Adres strony url www.mopr.zabrze.magistrat.pl (zakładka zamówienia publiczne), www.mopr.zabrze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt „DROGOWSKAZ” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.zabrze.magistrat.pl (zakładka zamówienia publiczne), www.mopr.zabrze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.zabrze.magistrat.pl (zakładka zamówienia publiczne), www.mopr.zabrze.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu „DROGOWSKAZ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2017 r. z podziałem na 7 części”
Numer referencyjny ADM.260.14.2017.AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu na II półrocze 2017 r. z podziałem na 7 części” Część 1: nabiał i tłuszcze Część 2: warzywa i owoce Część 3: mięso i wędliny Część 4: art. spożywcze Część 5: słodycze Część 6: woda i napoje Część 7 : pieczywo
Cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie: a) przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 2 wykonanych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości: Dla części 1 : 3000,00 zł brutto każda, Dla części 2 : 2000,00zł brutto każda, Dla części 3 : 3000,00zł brutto każda, Dla części 4 : 11 000,00zł brutto każda, Dla części 5 : 4500,00zł brutto każda, Dla części 6 : 3500,00zł brutto każda, Dla części 7 : 5000,00 zł brutto każda, b) przedstawionego przez wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. wykaz posiadanych specjalistycznych środków transportu dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych określonych w poszczególnych częściach zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi samochodami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku postaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ W celu definitywnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, będzie musiał złożyć : a. Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, c. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 – miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 – miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu e. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ f. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności g. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. (wstępne oświadczenie) W celu wykazania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą wykaz minimum 2 wykonanych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości: Dla części 1 : 3000,00 zł brutto każda, Dla części 2 : 2000,00 zł brutto każda, Dla części 3 : 3000,00 zł brutto każda, Dla części 4 : 11 000,00 zł brutto każda, Dla części 5 : 4500,00 zł brutto każda, Dla części 6 : 3500,00 zł brutto każda, Dla części 7 : 5000,00 zł brutto każda, Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż dostawa lub usługa została wykonana należycie. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert – załącznik nr 5 do SIWZ . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów należy dołączyć oświadczenie wykonawcy. UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 USŁUGI O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. (dla każdej z części zamówienia) Pod pojęciem usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie usługi zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały cykliczne dostawy żywności objętych daną częścią postępowania. oraz wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. wykaz posiadanych specjalistycznych środków transportu dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych określonych w poszczególnych częściach zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi samochodami. – załącznik nr 7
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokument potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż usługa została wykonana należycie. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów należy dołączyć oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo Formularz oferty dla każdej części postępowania Oświadczenia dotyczące podwykonawcy Oświadczenia dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych - zmiana miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmiana środka transportu realizowanych dostaw, - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, - zmiana asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej jakości ustalonej i zaakceptowanej przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „ tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca, m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 6 1 srodki ochrony Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1128)
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał i tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału i tłuszczy szczegółowo określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców szczegółowo określonych w załączniku nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin szczegółowo określonych w załączniku nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych szczegółowo określonych w załączniku nr 1d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Słodycze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa słodyczy szczegółowo określonych w załączniku nr 1e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Woda i napoje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wody i napojów szczegółowo określonych w załączniku nr 1f do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)