Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524600-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 oraz w załączniku nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty.
3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
1) Część I (zadanie nr 1) miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2;
c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
2) Część II (zadanie nr 2) miejscem odbioru towaru jest magazyn służby mundurowej Zamawiającego znajdujący się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
4. Na zamówienie zostanie podpisana umowa, dla każdego zadania oddzielnie. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5A – zadanie nr 1 oraz załącznik nr 5B – zadanie nr 2 (dla każdego zadania oddzielnie).
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.
a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
b) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
c) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
e) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c5525b9-1282-4512-8d39-c433579c76b9
Biuletyn 524600-N-2017
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.17wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 orz 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 17 Wojskowy Oddział Gospodarcz w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Numer referencyjny 49/WOG/D/Mund./17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania). 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 oraz w załączniku nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty. 3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Część I (zadanie nr 1) miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 2) Część II (zadanie nr 2) miejscem odbioru towaru jest magazyn służby mundurowej Zamawiającego znajdujący się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; 4. Na zamówienie zostanie podpisana umowa, dla każdego zadania oddzielnie. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5A – zadanie nr 1 oraz załącznik nr 5B – zadanie nr 2 (dla każdego zadania oddzielnie). 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”. a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. b) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. c) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. e) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) aktualny Certyfikat AQAP 2110 – lub wyższy AQAP wersja 4 z 2016 r., z którego wynika, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością w produkcji umundurowania, odzieży roboczej i ochronnej dla służb mundurowych; Zamawiający dopuszcza odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej na podstawie Certyfikatu ISO 9001 z zapewnieniem utrzymania jakości w projektowaniu, rozwoju i produkcji - dotyczy części I (zadanie nr 1).
Inne dokumenty niewymienione 1). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, 3) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Część I (zadanie nr 1) miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Część II (zadanie nr 2) miejscem odbioru towaru jest magazyn służby mundurowej Zamawiającego znajdujący się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji pierwszej dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)