GuidZP400 |
7c5525b9-1282-4512-8d39-c433579c76b9
|
Biuletyn |
524600-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
33120312800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
4 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 68 15, 261 45 61 95
|
Zamawiajacy fax |
261 45 62 44
|
Zamawiajacy email |
17wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 orz 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
17 Wojskowy Oddział Gospodarcz w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
|
Numer referencyjny |
49/WOG/D/Mund./17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 oraz w załączniku nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty.
3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
1) Część I (zadanie nr 1) miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2;
c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
2) Część II (zadanie nr 2) miejscem odbioru towaru jest magazyn służby mundurowej Zamawiającego znajdujący się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
4. Na zamówienie zostanie podpisana umowa, dla każdego zadania oddzielnie. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5A – zadanie nr 1 oraz załącznik nr 5B – zadanie nr 2 (dla każdego zadania oddzielnie).
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.
a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
b) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
c) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
e) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) aktualny Certyfikat AQAP 2110 – lub wyższy AQAP wersja 4 z 2016 r., z którego wynika, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością w produkcji umundurowania, odzieży roboczej i ochronnej dla służb mundurowych;
Zamawiający dopuszcza odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej na podstawie Certyfikatu ISO 9001 z zapewnieniem utrzymania jakości w projektowaniu, rozwoju i produkcji - dotyczy części I (zadanie nr 1).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ,
3) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
Część I (zadanie nr 1) miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2;
c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty.
3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
Część II (zadanie nr 2) miejscem odbioru towaru jest magazyn służby mundurowej Zamawiającego znajdujący się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
|
| |