GuidZP400 |
41ec55fd-3fcd-4601-907a-1a8aeb311224
|
Biuletyn |
524399-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobre
|
Regon |
71158265800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobre
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05307
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 571 190
|
Zamawiajacy fax |
257 571 190
|
Zamawiajacy email |
urzad@gminadobre.pl
|
Adres strony url |
http://www.gminadobre.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gminadobre.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gminadobre.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Dobre” – nr ref: GKI 271.10.2017
|
Numer referencyjny |
GKI 271.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Dobre”– nr ref: GKI 271.10.2017., przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na:
1) demontażu istniejących opraw sodowych oraz ledowych, przekazanie i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
2) dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Dobre;
3) montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL.;
4) uzyskanie niezbędnych zgód od zarządcy sieci PGE Dystrybucja S.A.;
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach);
6) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
a. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
b. oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
c. organizację zaplecza budowy,
d. organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
e. wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
f. finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego.
2. Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu.
4. Spłata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej.
5. Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
6. Okres finansowania: 8 (osiem) lat.
7. Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ –
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
a) dostawa wraz z montażem 1031 (jeden tysiąc trzydzieści jeden) sztuk opraw oświetlenia drogowego typu LED na terenie Gminy Dobre - 60 dni od dnia podpisania umowy,
b) okres finansowania na zasadach factoringu określonych w niniejszej umowie oraz siwz – 96 miesięcy od protokolarnego odbioru wykonania montażu 1031 opraw typu LED bez uwag.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej
700 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.:
-1) jednym zadaniem polegającym na dostawie opraw oświetlenia ledowego o wartości minimum 400.000,00 zł brutto,
-2) jednym zadaniem polegającym na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie oświetlenia ulicznego, o wartości 100.000,00 złotych
Zamawiający dopuszcza do wykazania się doświadczeniem w wykonaniu powyższych zadań w jednej lub w kilku zleceniach, zamówieniach, ale muszą zawierać wszystkie wymogi zawarte w ust.2 pkt 1 i 2.
W przypadku wykazania zadań, które zawierają oprócz zadań wskazanych w ust. 2 pkt. 1 i 2 inne zadania, Wykonawca musi wykazać w Wykazie dostaw – załącznik nr 8 do SIWZ dokładnie wartość zadań wymaganych przez Zamawiającego.
2.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:
1) min. jedną osobą - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – do kierowania robotami budowlanymi,
2) min. trzema osobami posiadającymi uprawnienia do prac pod napięciem PPN.
- UWAGA:
Wykonawca w celu wykazania spełniania ww. warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2016 poz. 290 z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z póżn. zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 poz. 1946).
3.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia czterema (4) podnośnikami koszowymi o minimalnej wysokości podnoszenia 18 metrów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- Wzór stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ
lub
2) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wzór stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ;
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami Wzór stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
5) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18 000, 00 zł (osiemnaście tysięcy zł)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank BS Mińsk Mazowiecki O/Dobre Nr konta bankowego: 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010
z dopiskiem „Wadium na postepowanie pn: „Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Dobre”
– nr ref: GKI 271.10.2017
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze wzorem umowy
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|