GuidZP400 |
a3315700-2e99-44f2-9472-d679b3e4ec06
|
Biuletyn |
525078-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Regon |
1544738200165
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 8604212, 8604246
|
Zamawiajacy email |
administracja@nfz-rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych
|
Numer referencyjny |
WAG-ZP.261.7.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych zapewnienie wykonania serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych. Zamawiający informuje, że przez zestaw komputerowy należy rozumieć osobisty komputer stacjonarny wraz z monitorem ekranowym oraz niezbędnymi akcesoriami ( mysz, klawiatura, przewody itp.). Ilekroć mowa w SIWZ o komputerze, to pod tą nazwą należy rozumieć zestaw komputerowy.
3.3. Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 11 do SIWZ.
3.4. Zamawiający wymaga by na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji - minimum 36 miesięcy. Terminy gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta oferowanego i dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w § 4 załącznika nr 11 do SIWZ jakim jest umowa.
3.5. Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia w ramach niniejszego postępowania przetargowego mają być nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r., nie używane, nie poddawane żadnym naprawom, wolne od wad prawnych i fizycznych,
w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem.
3.6. Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „ lub równoważne”. Opis równoważności systemu operacyjnego, o którym mowa w punkcie 12 „ System operacyjny” - szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się końcu niniejszego załącznika. Na Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego systemu operacyjnego w stosunku do wymogów systemu określonych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, czyli o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł
( słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił informację o tym, że:
wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej
1 dostawę polegającą na dostawie fabrycznie nowych zestawów komputerowych
w ilości 80 szt. , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana z załączeniem dowodów potwierdzających, czy dostawa ta została wykonane lub jest wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia przez Wykonawcę należy przedłożyć:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych.
d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- załącznik nr 9 do SIWZ,
e) oświadczenie Wykonawcy, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
( Dz.U. z 2016 r. poz. 716 )- załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniej niż 300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) wykaz dostaw wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku spełnienia zdolności technicznej lub zawodowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem informacji zgodnie z rozdz. 6 pkt 6.2. ppkt 3) SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.7.2. Jeżeli wykaz dostaw, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie bezpośrednio dodatkowych informacji lub dokumentów Zamawiającemu w danym zakresie.
8.7.3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw został wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
8.9.1. Dokumentację techniczną potwierdzającą spełnienie przez zaoferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego w następujących punktach:
- pkt 2-11 dla tabeli nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ,
- pkt 2-3 dla tabeli nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ.
Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
W odniesieniu do pozostałych punktów, tj.:
- pkt 12-18 dla tabeli nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ,
- pkt 1 dla tabeli nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie wymaga dokumentacji technicznej. W tych podanych zakresach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonała stosownych wpisów w tabelach,
z których będzie wynikać potwierdzenia spełnienia przez oferowany sprzęt wymogów określonych przez Zamawiającego w danym punkcie.
8.9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, po otwarciu ofert a przed wyborem oferty najkorzystniejszej, do dostarczenia jednego egzemplarza testowego oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wraz z oprogramowaniem testującym. Przeprowadzone testy będą miały na celu potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1
w SIWZ. Wykonawca, którego Zamawiający wezwie do dostarczenia egzemplarza testowego oferowanego sprzętu, zobowiązany będzie do dostarczenia go w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania mu wezwania, zgodnie z danymi do kontaktu wskazanymi w ofercie Wykonawcy.
Wraz ze sprzętem przekazanym Zamawiającemu do testów należy dostarczyć dokumentację techniczną i dokładny spis elementów składowych sprzętu. Spis ten będzie jednocześnie protokołem przekazania.
Po wykonaniu testów, dostarczony w celu ich przeprowadzenia egzemplarz testowy oferowanego sprzętu, zostanie niezwłocznie zwrócony Wykonawcy. Koszty związane
z dostawą oraz zwrotem egzemplarza testowego oferowanego sprzętu ponosi Wykonawca.
8.9.3. W przypadku gdy:
a) dostarczenie przez wezwanego Wykonawcę jednego egzemplarza testowego oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia niezgodnego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności z parametrami wyspecyfikowanymi w załączniku nr 1 do SIWZ lub ofertą Wykonawcy – zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów,
b) niedostarczenie przez wezwanego Wykonawcę jednego egzemplarza testowego oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy ww. wezwania - zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów,
c) negatywny wynik przeprowadzonych testów, które nie potwierdzą, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w szczególności nie potwierdzają zgodności wszystkich parametrów oferowanego sprzętu wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do SIWZ lub wystąpienie którychkolwiek z okoliczności, o których mowa w ppkt a) i b), skutkować będzie odrzuceniem oferty takiego Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej
z treścią SIWZ. (z zastrzeżeniem, że Zamawiający uprzednio wezwie Wykonawcę, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, do ewentualnych uzupełnień).
8.9.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.9.1. muszą być złożone wraz z ofertą, w formie oryginału lub kopii poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem „za zgodność
z oryginałem”, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł
( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ).
14.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ).
14.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej podany rachunek bankowy Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego
z siedzibą w Rzeszowie nr BGK o/Rzeszów 36 1130 1105 0005 2010 9520 0003
z dopiskiem „Wadium w postępowaniu - POW NFZ w Rzeszowie, znak sprawy WAG-ZP.261.7.2017.”, przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na w/w rachunku.
14.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty zaleca się załączyć kopię przelewu wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 14.2.b)- 14.2.e) powyżej zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert ( może być złożone wraz z ofertą). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny powinien zwierać zobowiązanie do płatności bezwarunkowej, na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności określonych w ustawie Pzp.
14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
14.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.11.d).
14.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
14.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 14.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Siła wyższa
§ 8
1. Żadna ze stron nie jest odpowiedzialna za niewykonanie swoich zobowiązań, jeżeli nie wykonanie zostało spowodowane działaniami siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części.
2. W przypadku siły wyższej, Strona powołująca się na jej działanie zobowiązana jest niezwłocznie po jej zaistnieniu zawiadomić pisemnie drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej oraz jej wpływie na zdolność do wykonania zobowiązań wynikających z umowy.
3. Jeżeli w skutek okoliczności siły wyższej Strona umowy nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę, a w takim przypadku uzgodniony zostanie sposób i zasady dalszego wykonywania umowy.
Zmiany postanowień umowy
§ 9
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności w szczególności w przypadku:
a) wprowadzenia prze producenta lub Wykonawcę nowego produktu lub elementów takiego produktu ( np. nowych procesorów, szybszych pamięci, większych i szybszych dysków twardych), odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, w sytuacji, gdy producent lub Wykonawca wprowadza nowy model produktu ( lub elementów takiego produktu), wycofuje jednocześnie ze sprzedaży model oferowany; nowy produkt ( lub jego nowe elementy) musi mieć nie gorsze parametry techniczne i środowiskowe niż produkt
( lub jego elementy) wycofany,
b) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z obrotu na terenie RP, w takiej sytuacji Wykonawca dostarczy nowy produkt, który musi mieć nie gorsze parametry techniczne i środowiskowe niż produkt, którego produkcję zakończono lub wycofano z obrotu na terenie RP,
c) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkt, świadczenie itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia
w przyszłości,
d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zmawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. Decyzja Zamawiającego zostanie podjęta w przypadku powzięcia przez niego uzasadnionego podejrzenia, że przedmiot dostawy nie odpowiada jego wymogom technicznym lub środowiskowym, a Zamawiający nie będzie w stanie samodzielnie ocenić, czy przedmiot dostawy spełnia ww. wymogi,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
f) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej
( w przypadku zmiany Zamawiającego wszystkie prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy przechodzą na następcę prawnego Zamawiającego).
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|