GuidZP400 |
9806453e-22b0-49d8-b952-39943f088d58
|
Biuletyn |
531996-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
000304349
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233,
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl,
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie piemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-22/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). (pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-12/2017)
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 (2) - Rękawice niesteryne
Pakiet nr 2 (4) - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi
Pakiet nr 3 (5) - Opakowania na zużyte igły i strzykawki
Pakiet nr 4 (18A) - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
Pakiet nr 5 (21) - Troakary do laparoskopii
Pakiet nr 6 (22) - Akcesoria do fototerapii
Pakiet nr 7 (23) - Akcesoria wspomagające karmienie niemowląt
Pakiet nr 8 (30) - Akcesoria do laryngoskopów (*)
Pakiet nr 9 (37) - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe
Pakiet nr 10 (43) - Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO (*)
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna).
II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.4) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.9.5) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) lub zmniejszenia -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%) wartości Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych danego Towaru, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem sprzętu jednorazowego. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj
1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 2D)
2) Karta katalogowa lub folder w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy
3) Wzory - próbki dla pakietu nr 1 (2), nr 4 (21) – poz. 2, nr 5 (22) – poz. 1, zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce lub 1 opakowaniu lub 1 parze zgodnie z opisem w załączniku 1A do SIWZ) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2E) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zawracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zawracał równowartości. Próbki, które nie zostaną zużyte zawracane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze.
4) Kartę danych technicznych potwierdzającą, że dostarczone rękawice opisane w załączniku nr 1A (pakiet nr 1 (2), 2 (4)) odpowiadają określonym parametrom tj.: w szczególności poziom protein, AQL, długość, siła zrywania przed starzeniem,
5) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone rękawice opisane w załączniku nr 1A do SIWZ pakiet nr 1 (2), 2 (4), odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. np. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z wymogiem opisanym w załączniku 1A do SIWZ dla danego pakietu (np. dla pakietu nr 1 (2) poz. 11 - 14, deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzająca zgodność z normą EN 455, EN 374, EN 420, EN 388,)
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 5) powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 5) powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:
a. nazwy Towaru,
b. sposobu konfekcjonowania,
c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów
d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ,
e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.
4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.
6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową.
8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 (2) - Rękawice niesterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Rękawice winylowe S op. 20 100
2. M op. 200 100
3. L op. 140 100
4. Rękawice lateksowe niesterylne bez pudrowe S op. 50 100
5. M op. 770 100
6. L op. 170 100
7. Rękawice nitrylowe bez pudrowe S op. 2180 100
8. M op. 10650 100
9. L op. 4680 100
10. XL op. 180 100
11. Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń S op. 50 100
12. M op. 50 100
13. L op. 20 100
14. XL op. 10 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 (4) - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi 6,5 - 9 para 15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 (5) - Opakowania na zużyte igły i strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne 10 L szt. 11507
2. 5 L szt. 2320
3. "2 L
wys. 20-23 cm,
średnica górna 12-12,5 cm,
średnica dolna 10,5-11 " szt. 2680
4. "2 L
wys. 20 cm
średnica. górna 9,5 cm,
średnica dolna 12,5 cm,
średnica otworu wrzutowego
zamykanego na klips 4,0 cm
" szt. 480
5. "1 L
wys. 16 cm,
średnica górna 9,5 cm,
średnica dolna 9,5 cm,
średnica otworu wrzutowego
zamykanego na klips 4,5 cm" szt. 520
6. "1 L
wysokość 12-13 cm,
średnica górna 11-12 cm,
średnica dolna 10-11" szt. 1140
7. "20 L
otwór o średnicy
minimum 16 cm" szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 (18A) - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt. 50
2. Jednorazowy układ pacjenta z zastawką oraz czujnikiem przepływu x szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 (21) - Troakary do laparoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Troakar nożowy jednorazowego użytku 5 mm x 150 mm szt. 6
2. Troakar nożowy jednorazowego użytku, 12 mm x 15 mm szt. 6
3. Troakar jednorazowego użytku w wersji separatora optycznego 15 mm x 150 mm szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 (22) - Akcesoria do fototerapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Okularki ochronne do fototerapii noworodków obwód głowy 20-28 cm /Noworodki/ szt. 60
2. obwód głowy 30-38 cm /Noworodki/ szt. 120
3. obwód głowy 24-33 cm /Wcześniaki/ szt. 140
4. Prześcieradełko do łóżeczka do fototerapii x szt. 230
5. Nakładki jednorazowe na kocyk do fototerapii x szt. 50
6. Materacyk do łóżeczka do fototerapii x szt. 1
7. Kombinezon do fototerapii x szt. 3
8. Kombinezon do fototerapii x szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 (23) - Akcesoria wspomagające karmienie niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej w kuchence mikrofalowej, x szt. 45
2. Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu x szt. 10
3. Butelka do karmienia wcześniaków x szt 300
4. Butelka do karmienia noworodków x szt. 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 (30) - Akcesoria do laryngoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Łyżki optyczne typ Macintosh - światłowód 1 szt 1
2 szt 1
2. 3 szt 36
3. 4 szt 33
4. Łyżki Typ Miller - światłowód 0 0 szt 2
5. 0 szt 2
6. 1 szt 6
7. 2 szt 6
8. Łyżki Typ Macintosh / standard 2 szt 12
9. 3 szt 18
10. 4 szt 15
11. Łyżki Typ Miller - standard 0 szt 2
12. 1 szt 11
13. 2 szt 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 (37) - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Łącznik Y wielokrotny z portem do kontroli temperatury, szt. 1
2. Rurka krtaniowa LT Nr 1 5-12 kg szt 1
3. Rurka krtaniowa LT- D Nr 3 do 155 cm wzrostu szt 11
4. Rurka krtaniowa LT- D Nr 5 szt 3
5. Rurka krtaniowa LT- D Nr 4 od 155 cm - 180 cm wzrostu szt 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 (43) - Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO średnica 15G i długość 25mm szt. 5
2. średnica 15G i długość 15mm szt. 1
|
| |