GuidZP400 |
153233f9-6f85-4520-9395-033965ead34a
|
Biuletyn |
531796-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280,
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl,
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip2.onkol.kielce.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip2.onkol.kielce.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą trdycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińkiego 3c, budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach oraz dostawy opakowań na odpady medyczne
|
Numer referencyjny |
AZP 241-77/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach oraz dostawy opakowań na odpady medyczne stosownie do:
Pakiet nr 1: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 01*, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 08*, 18 01 09.
Pakiet nr 2: dostawa kartonów oraz taśmy klejącej.
Pakiet nr 3: dostawa worków na odpady medyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 1 został określony w załączniku nr 1A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 2 został określony w załączniku nr 1B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 3 został określony w załączniku nr 1C.
|
Cpv glowny przedmiot |
90512000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
a) zezwolenie, decyzję wydaną, przez właściwy organ państwowy dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na transport, zbieranie i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz 21) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r., poz. 1232) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw – dotyczy Pakietu nr 1,
b) zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni) z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji (art. 147 ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska z późn. zm.), a ich standardy są dotrzymane (art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz.U. z 2013r., poz. 21) – dotyczy Pakietu nr 1.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego zobowiązany jest przedstawić wykaz środków transportu przewidzianych do realizacji usługi tj. przeznaczenie taboru samochodowego do przewożenia odpadów niebezpiecznych – minimum 2 samochody objętych systemem monitoringu GPS – dotyczy Pakietu 1.
b) Wykaz instalacji Wykonawcy zawierający odległość instalacji od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe – dotyczy Pakietu nr 1.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w rozdz. III pkt 2. ppkt 2.1. lit. a), zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) zezwolenie, decyzję wydaną, przez właściwy organ państwowy dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na transport, zbieranie i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz 21) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r., poz. 1232) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw – dotyczy Pakietu nr 1,
b) zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni) z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji (art. 147 ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska z późn. zm.), a ich standardy są dotrzymane (art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz.U. z 2013r., poz. 21) – dotyczy Pakietu nr 1.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w rozdz. III pkt 2. ppkt 2.1. lit. b) zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Wykaz środków transportu przewidzianych do realizacji usługi tj. przeznaczenie taboru samochodowego do przewożenia odpadów niebezpiecznych – minimum 2 samochody, objętych systemem monitoringu GPS – dotyczy Pakietu 1,
b) Wykaz instalacji Wykonawcy zawierający odległość instalacji od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe – dotyczy Pakietu 1.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Wykaz załączonych próbek oraz próbki - załącznik nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3A do SIWZ.
4. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 3B do SIWZ – dotyczy Pakietu nr 1).
5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie
a)zmiany numeru katalogowego produktu,
b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy.
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający:
- nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
- Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 22.06.2017 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
|