dostawa odzieży i obuwia

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533302-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3,
Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82e62df2-46e7-468c-be09-fbc33b4b35bd
Biuletyn 533302-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Regon 79100162700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 662 268,
Zamawiajacy fax 875 662 268
Zamawiajacy email wsprsuwalki@wp.pl,
Adres strony url http://wsprsuw.republika.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wsprsuw.republika.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsprsuw.republika.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu dostawa odzieży i obuwia
Numer referencyjny OT 332-10-17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sposób przewidziany w art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie: a) zmiany danych dotyczących Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c) konieczności dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego w przypadku zmiany stanu prawnego, d) danych personelu wskazanego w umowie, w przypadku wystąpienia zmian dotyczących personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa odzieży roboczej dla ZRM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa obuwia roboczego dla ZRM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria walory użytkowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria warunki dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)