GuidZP400 |
b09527db-25d1-4f76-9ab1-b2943ccd141e
|
Biuletyn |
544130-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Obornicki
|
Regon |
63125801700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 973 100,
|
Zamawiajacy fax |
612 973 101
|
Zamawiajacy email |
www.przetargi@powiatobornicki.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatobornicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Obornikach oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług.” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 poddziałanie 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatobornici.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatobornicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Obornicki, ul. 11 listopada 2a, 64-600 Oborniki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bazy GESUT – Założenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na obszarze powiatu obornickiego
|
Numer referencyjny |
GK.042.1.4.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze powiatu obornickiego. Opracowanie realizowane jest w celu uzupełnienia i poprawy jakości danych oraz dostosowania baz danych funkcjonujących w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (pzgik) do wymagań przepisów prawa. Proces tworzenia bazy danych GESUT obejmuje w kolejności następujące po sobie działania:
1) utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT;
2) przedłożenie podmiotom władającym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu odpowiedniej treści inicjalnej bazy danych GESUT w celu jej weryfikacji;
3) uzgodnienie z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu oraz wprowadzenie do bazy danych ewentualnych uwag i ustaleń dotyczących inicjalnej bazy danych GESUT;
4) zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego miejscowo starostwa powiatowego informacji o utworzeniu powiatowej bazy GESUT.
|
Cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Dla części nr I- do 18.05.2018 r.
Dla części nr II- do 18.05.2018 r.
Dla części nr III- do 24.11.2017 r.
Dla części nr IV- do 24.11.2017 r.
Dla części nr V- do 24.11.2017 r.
Dla części nr VI- do 18.05.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności ekonomicznej lub finansowej wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia, to znaczy posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż:
(1) dla części nr I - 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100
(2) dla części nr II - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
(3) dla części nr III - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
(4) dla części nr IV - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
(5) dla części nr V - 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100),
(6) dla części nr VI - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
- w przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
- w przypadku wykazania kwoty w formie ilości cyfr, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli zostanie wykazana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa w kwocie nie mniejszej niż pięciocyfrowa.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, potencjał ekonomiczny lub finansowy Wykonawców podlega sumowaniu i spełniony musi być wspólnie przez wszystkich konsorcjantów oraz podmioty udostępniające potencjał ekonomiczny lub finansowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
(1) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
(a) usługę lub usługi polegające na opracowaniu bazy GESUT na terenach miejskich i/lub zwartych zabudowanych i przeznaczonych pod zabudowę obszarów wiejskich, o łącznej wartości minimum 60 000,00 zł brutto.
(2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
(a) 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2016 poz. 1629).
Wymagania wymienione w pkt (2) dotyczą ofert składanych na jedną dowolnie wybraną część zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wymagania wymienione w pkt (2) spełniać dla każdej części z osobna.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VI pkt 1.2 SIWZ Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy tj.: W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr I – 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100),
Część nr II – 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
Część nr III - 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100),
Część nr IV - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Część nr V - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
Część nr V I- 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1.1. zmianę terminu wykonania umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu Umowy, jego poszczególnych elementów lub rozwiązań projektowych;
c) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa;
1.2. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
1.3. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy,
1.4. dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
1.5. dopuszczalna jest zmiana personelu Wykonawcy wskazanego w umowie, jeżeli wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie (choroba, śmierć, inny wypadek losowy itp.) pod warunkiem, że nowy personel posiadał będzie co najmniej równorzędne doświadczenie i kwalifikacje, co personel zastępowany.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Zadanie 1 - Jednostka ewidencyjna 301601_5 - Gmina Oborniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze gminy Oborniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II- Zadanie 2 - Jednostka ewidencyjna 301601_4 - Miasto Oborniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze miasta Oborniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Zadanie 3 - Jednostka ewidencyjna 301602_5 - Gmina Rogoźno
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze gminy Rogoźno
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Cześć IV - Zadanie 4 - Jednostka ewidencyjna 301602_4 - Miasto Rogoźno
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze miasta Rogoźno
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Cześć V - Zadanie 5 - Jednostka ewidencyjna 301603_2 – Gmina Ryczywół obręb Ryczywół
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze obrębu Ryczywół
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Cześć VI - Zadanie 6 - Jednostka ewidencyjna 301603_2 – Gmina Ryczywół obręby: Boruchowo, Dąbrówka Ludomska, Gorzewo, Gościejewko, Igrzyna, Krężoły, Lipa, Ludomicko, Ludomy, Ninino, Orłowo, Piotrowo, Połajewice, Radom, Skrzetusz, Tłukawy, Wiardunki, Zawady.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
utworzenie inicjalnej bazy danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) na obszarze obrębów: Boruchowo, Dąbrówka Ludomska, Gorzewo, Gościejewko, Igrzyna, Krężoły, Lipa, Ludomicko, Ludomy, Ninino, Orłowo, Piotrowo, Połajewice, Radom, Skrzetusz, Tłukawy, Wiardunki, Zawady.
|
| |