GuidZP400 |
c4a4c7dc-8d1a-48a4-9990-3a5b0bd27866
|
Biuletyn |
544064-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
931950382
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże J. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717769643,
|
Zamawiajacy fax |
+48717769141
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@umwd.pl,
|
Adres strony url |
http://www.umwd.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Schemat II Pomocy Technicznej PROW 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umwd.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie zabudowy stoiska Województwa Dolnośląskiego o powierzchni 55 m² w pawilonie nr 3A na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas Targów Smaki Regionów odbywających się w dniach 23-26.09.2017r. w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
DU-Z.272.64.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem umowy jest:
1) wykonanie zabudowy stoiska Zamawiającego o powierzchni 55 m² w pawilonie nr 3A terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas Targów Smaki Regionów odbywających się w dniach 23-26.09.2017r. w Poznaniu. Zabudowa stoiska wykonana z rozwiązań systemowych np. Octanorm. Elementy stoiska powinny być czyste, bez śladów zarysowań, bez śladów zużycia;
2) zapewnienie 7 szt. kart wjazdu samochodem osobowym lub pojazdem dostawczym z dodatkową przestrzenią pasażerską na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 23-26.09.2017r.;
3) wykonanie usług technicznych w dniach 22-26.09.2017r.;
4) demontaż stoiska nie wcześniej niż w dniu 26 września 2017r. przed godz. 17:00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
18372,11
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do dnia 26 września 2017 r., przy czym zabudowę stoiska wykona w terminie do dnia 22 września 2017 r. do godziny 20.00.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia, zgodnie z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi przepisów nowelizacji ustawy Pzp zamieszczonymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeśli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Udział środków UE: 63,63%
|