GuidZP400 |
c315a4fc-6d64-4f99-9c32-5ba8a6ee4132
|
Biuletyn |
543431-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Regon |
30427200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 7544823, 44 7544822
|
Zamawiajacy fax |
44 7544822
|
Zamawiajacy email |
zamowienia2@szpitalopoczno.pl, zamowienia3@szpitalopoczno.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalopoczno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Numer referencyjny |
15/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
zadanie 1 – strzykawki i igły jednorazowego użytku, sterylne
zadanie 2 – igły do biopsji, sterylne
zadanie 3 – przyrządy do przetaczania sterylne
zadanie 4 – wzierniki ginekologiczne, sterylne
zadanie 5 – szczoteczki ginekologiczne, sterylne
zadanie 6 – jednorazowy przyrząd do pobierania materiału z jamy macicy
zadanie 7 – kaniule dożylne poliuretanowe
zadanie 8 – pakiet anestezjologiczny
zadanie 9 – rurki intubacyjne, filtry, nebulizator
zadanie 10 – mocowania do rurek
zadanie 11- łączniki i wymienniki sterylne
zadanie 12 – filtry do ssaków i wkłady
zadanie 13 -pakiet do intensywnej terapii jednorazowego użytku, sterylny
zadanie 14 – odwody oddechowe
zadanie 15- rękawice medyczne niesterylne
zadanie 16- rękawice chirurgiczne
zadanie 17- rękawice specjalistyczne
zadanie 18- cewniki sterylne
zadanie 19- drobny sprzęt zabiegowy
zadanie 20- drobny sprzęt jednorazowego użytku
zadanie 21- pojemniki
zadanie 22- worki
zadanie 23- worki stomijne
zadanie 24- jałowe zestawy do procedur medycznych
zadanie 25- dreny sterylne
zadanie 26- zestaw do procedur chirurgicznych
zadanie 27- zestaw do endoskopowej gastrostomii
zadanie 28- zestaw do stymulacji serca
zadanie 29- sprzęt jednorazowy do spirometrii
zadanie 30-maski jałowe jednorazowego użytku
zadanie 31 – pakiet do hemofiltracji sterylny
zadanie 32- pakiet intensywnej terapii
zadanie 33- sprzęt do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego
zadanie 34– higiena pacjenta
zadanie 35 – narzędzia chirurgiczne
zadanie 36 -systemy do ogrzewania
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty
potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z
obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające
zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektywy unijnej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru
Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,
Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych)., i że dostarczy je na koszt własny na każde
żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie.
b) ulotki, opisy lub strony katalogów w języku polskim dotyczących oferowanego sprzętu z dokładnym
opisem, którego zadania i pozycji dotyczą.
c) karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego, z którego zostały wykonane
przyrządy, oświadczenie producenta o braku toksycznych ftalanów - dotyczy zadania nr 3.
d) karty charakterystyki dotyczące zadania 15, 16 i 17.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawców próbek w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu ze specyfikacją na każde wezwanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
b) Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą.
c) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
d)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
a) zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego ;
b) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego;
c) zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;
d) zaprzestania produkcji wyrobu lub zmiany wielkości opakowań przez producenta, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę zamiennika danego preparatu i dostarczyć go do Zamawiającego. Cena zamiennika nie może być wyższa niż podana cena w Załączniku do umowy.
e) zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które
uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia
odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się
zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec,
w szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne.
f) wprowadzenia wyrobu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
g) zmiany numeru katalogowego wyrobu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę preparat zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak preparatu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową - Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
h) niewyczerpania całości ilości asortymentu w okresie, na jaki umowa została zawarta, jak również nieprzekroczenia wartości szacunkowej umowy określonego w § 5 ust. 1 w tym okresie albo przypadku określonego w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j. z późn. zm.)
- w tych sytuacjach okres obowiązywania umowy dostawy może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego maksymalnie o 3 (trzy)miesiące, a Wykonawca tym wnioskiem jest związany;
3. Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust 2, z wyjątkiem ust. 2 lit. (h), mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie bez konieczności zawierania pisemnego aneksu do umowy.
5. Umowa jest integralną częścią SIWZ.
numeracja zgodnie z SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1.Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r. poz. 211 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.
3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
strzykawki i igły jednorazowego użytku, sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
igły do biopsji, sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
przyrządy do przetaczania sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wzierniki ginekologiczne, sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
szczoteczki ginekologiczne, sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
jednorazowy przyrząd do pobierania materiału z jamy macicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
kaniule dożylne poliuretanowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet anestezjologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
rurki intubacyjne, filtry, nebulizator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
mocowania do rurek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
łączniki i wymienniki sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
filtry do ssaków i wkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
pakiet do intensywnej terapii jednorazowego użytku, sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
odwody oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
rękawice medyczne niesterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
rękawice specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
cewniki sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
drobny sprzęt zabiegowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
drobny sprzęt jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
pojemniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
jałowe zestawy do procedur medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
dreny sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
zestaw do procedur chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
zestaw do endoskopowej gastrostomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
zestaw do stymulacji serca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt jednorazowy do spirometrii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
maski jałowe jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
pakiet do hemofiltracji sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
pakiet intensywnej terapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
higiena pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
systemy do ogrzewania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |