Dostawa wyposażenia niezbędnego do wykonywania kopii cyfrowych artefaktów w ramach projektu pn. Cyfrowe przetworzenie i udostępnienie zbiorów 2D w Muzeum Tatrzańskim, w ramach poddziałania 2.1.2 – Cyfrowe zasoby regionalne w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowa Małopolska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-07-04
Data zakończenia 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543462-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do wykonywania kopii cyfrowych artefaktów dla Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w ramach projektu pn. Cyfrowe przetworzenie i udostępnienie zbiorów 2D w Muzeum Tatrzańskim, w ramach poddziałania 2.1.2 – Cyfrowe zasoby regionalne w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowa Małopolska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności dostawa następujących urządzeń (w liczbie określonej w formularzu ofertowym oraz opisie przedmiotu zamówienia), w podziale na następujące części:
CZĘŚĆ 1 - Urządzenia skanujące
CZĘŚĆ 2 - Urządzenia graficzne i komputerowe niezbędne do procesu cyfryzacji wraz z oprogramowaniem
CZĘŚĆ 3 - Sprzęt fotograficzny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ebd3acbd-5362-4124-9a44-ef2096ea7c9e
Biuletyn 543462-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Regon 27838500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krupówki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 015 205,
Zamawiajacy fax 182 063 872
Zamawiajacy email biuro@museumtatrzanskie.pl,
Adres strony url http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Cyfrowe przetworzenie i udostępnienie zbiorów 2D w Muzeum Tatrzańskim, dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego
Dostep dokumentow zamowienia http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ul. Krupówki 10 34-500 Zakopane
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia niezbędnego do wykonywania kopii cyfrowych artefaktów w ramach projektu pn. Cyfrowe przetworzenie i udostępnienie zbiorów 2D w Muzeum Tatrzańskim, w ramach poddziałania 2.1.2 – Cyfrowe zasoby regionalne w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowa Małopolska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ADM.270-3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do wykonywania kopii cyfrowych artefaktów dla Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w ramach projektu pn. Cyfrowe przetworzenie i udostępnienie zbiorów 2D w Muzeum Tatrzańskim, w ramach poddziałania 2.1.2 – Cyfrowe zasoby regionalne w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowa Małopolska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności dostawa następujących urządzeń (w liczbie określonej w formularzu ofertowym oraz opisie przedmiotu zamówienia), w podziale na następujące części: CZĘŚĆ 1 - Urządzenia skanujące CZĘŚĆ 2 - Urządzenia graficzne i komputerowe niezbędne do procesu cyfryzacji wraz z oprogramowaniem CZĘŚĆ 3 - Sprzęt fotograficzny
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie umowy, na podstawie których wykonał dostawę sprzętu komputerowego i/lub elektronicznego, które obejmowały: Dla części nr 1 – dostawę urządzeń o wartości co najmniej 6.000 zł brutto każda; Dla części nr 2 – dostawę urządzeń o wartości co najmniej 17.000 zł brutto każda; Dla części nr 3 – dostawę urządzeń o wartości co najmniej 14.000 zł brutto każda. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedstawił tę samą umowę dla potwierdzenia posiadania doświadczenia w zakresie dwóch lub trzech części, pod warunkiem, że wartość umowy będzie odpowiadała sumie wartości określonych dla poszczególnych części (np. umowa o wartości co najmniej 23.000,00 zł brutto może być przedstawiona dla potwierdzenia posiadania doświadczenia w zakresie części nr 1 i 2).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców. 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt III.1.3 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.1, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 - Urządzenia skanujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa: Skanera A3, Skanera bezdotykowego A3, Skanera przenośnego A4
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 - Urządzenia graficzne i komputerowe niezbędne do procesu cyfryzacji wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa graficznej stacji roboczej, laptopów, monitorów, monitora profesjonalnego, klawiatur i myszy komputerowych, listw przepięciowych, dysków zewnętrznych HDD, stacji dokujących do laptopów, a także oprogramowania niezbędnego dla cyfryzacji zasobów, programu graficznego i oprogramowania do przygotowania plików w formacie PDF
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3 - Sprzęt fotograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń: aparatu cyfrowego – body, gripu, karty pamięci, wzorca barwnego, obiektywów: 50mm, makro 105mm, 24mm, światłomierza, pilota sterowania, podświetlanego ekranu (podświetlarki), statywu, statywu do reprodukcji (kolumny reprodukcyjnej)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia Wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja producentów
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)