Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego w Singapurze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.”

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Informacji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545666-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) – 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych – 4 sztuki, szafki bocznej – 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy – 1 sztuka i foteli – 3 sztuki.
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5ee2bbb-51c9-4318-8975-6196f8892585
Biuletyn 545666-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Informacji i Handlu S.A.
Regon 1207066900000
Zamawiajacy adres ulica Bagatela
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-585
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3349800, 3349966,
Zamawiajacy fax 223 349 999
Zamawiajacy email dorota.laskowska@paiz.gov.pl,
Adres strony url www.paiz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paiz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego w Singapurze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.”
Numer referencyjny BOK/AZ-25-22/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) – 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych – 4 sztuki, szafki bocznej – 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy – 1 sztuka i foteli – 3 sztuki. Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 65040,65
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy wynosi 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp, oraz w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1-4 ustawy Pzp–według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać;
Zakresie warunkow udzialu 1) w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 1.2. SIWZ, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2) w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 1.2 pkt 3 SIWZ Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w Rozdz. V ust. 1.2. pkt 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wg Załącznika nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów* określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 poz. 184, 1618 i 1634). Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. W powyższym zakresie przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zamieści niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej pod adresem: www.paiz.gov.pl. Wzór treści oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 3 (jeżeli dotyczy).
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Warunki gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)