GuidZP400 |
139bc94a-fc2d-4461-85d4-05279e3f6699
|
Biuletyn |
545416-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
000304349
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233,
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl,
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-28/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet 1 - Nabiał
Pakiet 2 – Pieczywo
Pakiet 3 – Warzywa i owoce
Pakiet 4 – Artykuły spożywcze
Pakiet 5 – Mięso i przetwory mięsne
Pakiet 6 – Ryby
Pakiet 7 – Jaja
Pakiet 8 – Kleiki, kaszki i zupki
Pakiet 9 - Woda mineralna
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna).
II.9.3) Warunki płatności: termin płatności - minimum 30 dni maksimum 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
II.9.4) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.5) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) lub zmniejszenia -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%) wartości Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych danego Towaru, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem sprzętu. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny oraz nie wymaga sporządzenia aneksu.
4. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jogurt naturalny o zawartości tłuszczu 0-1% szt. pojemnik 150 g 3 900
2. Jogurt owocowy o zawartości tłuszczu 1 – 4% szt. pojemnik 125 g 1 700
3. Masło extra min. 82% tłuszczu szt. kostka 200 gram 5 800
4. Mleko świeże pasteryzowane 2% litr 1 litr 17 000
5. Ser biały półtłusty w pergaminie kg opakowanie 1 kg 46
6. Ser biały półtłusty mielony kg opakowanie 1 kg 1 400
7. Ser miękki solankowy półtłusty kg opakowanie 1 kg 40
8. Ser topiony bez dodatków szt. opakowanie 100 gram 1 900
9. Ser żółty półtłusty, twardy podpuszczkowy typu gouda, krojony, pakowany hermetycznie kg opakowanie 1 kg 250
10. Śmietana 18% litr 1 litr 1 000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m.
1. 2. 3. 4.
1. chleb pszenny krojony 700 g 6700 szt.
2. chleb żytni razowy krojony 700g 700 szt.
3. chleb graham krojony 750g 2200 szt.
4. chleb pszenno-żytni krojony 700g 5600 szt.
5. chleb bezglutenowy krojony 300g 85 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m.
1. 2. 3. 4.
1. Banany 110 kg
2. Brokuły 120 kg
3. Buraki czerwone 2500 kg
4. Cebula 490 kg
5. Cytryna 100 kg
6. Fasola 'Jaś' sucha 10 kg
7. Frytki mrożone proste 30 kg
8. Jabłka deserowe 4400 kg
9. Kalafiory świeże 850 szt
10. Kapusta biała 1980 kg
11. Kapusta biała nowa 270 szt
12. Kapusta czerwona 280 kg
13. Kapusta kiszona 160 kg
14. Koper świeży 3400 pęk
15. Marchew 3980 kg
16. Morele 10 kg
17. Ogórek kiszony 550 kg
18. Ogórki świeże 610 kg
19. Papryka czerwona 210 kg
20. Pieczarki 250 kg
21. Pietruszka 700 kg
22. Pietruszka zielona świeża 2700 pęk
23. Pomidory 1800 kg
24. Pory 55 kg
25. Rzodkiewka 1100 pęk
26. Sałata zielona 3050 szt
27. Seler 570 kg
28. Susz buraczany 2 kg
29. Susz warzywny 2 kg
30. Szczypiorek 200 pęk
31. Śliwki 10 kg
32. Truskawki 25 kg
33. Ziemniaki 18000 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Budyń bez cukru kg 1 kg 36
2. Chrupki kukurydziane bez dodatków op. 70 g 139
3. Chrzan tarty op. 290 g 100
4. Cukier kg 1 kg 1600
5. Cukier puder op. 400 g 6
6. Cynamon op. 20 g 100
7. Drożdże op. 100 g 75
8. Dżem op. 280 g 1390
9. Majonez op. 500 g 95
10. Groszek konserwowy op. 400 g 250
11. Herbata czarna w torebkach, ekspertowa op. 150 g 300
12. Kakao op. 100 g 80
13. Kasza jęczmienna mazurska kg 1 kg 750
14. Kasza kukurydziana kg 1 kg 270
15. Kasza manna kg 1 kg 550
16. Kawa zbożowa op. 500 g 66
17. Ketchup op. 500 g 70
18. Kisiel bez cukru kg 1 kg 42
19. Kminek op. 20 g 70
20. Koncentrat pomidorowy litr 1 litr 340
21. Kukurydza konserwowa op. 400 g 380
22. Kwasek cytrynowy op. 50 g 190
23. Liście laurowe op. 50 g 2
24. Majeranek op. 10 g 75
25. Makaron - nitka, łazanka, świdry kg 1 kg 675
26. Mąka pszenna typ. 500 kg 1 kg 1360
27. Mąka ziemniaczana kg 1 kg 30
28. Miód naturalny op. 400 g 60
29. Musztarda litr 1 litr 2
30. Ocet litr 1 litr 50
31. Ogórek konserwowy litr 1 litr 170
32. Olej roślinny litr 1 litr 910
33. Papryka mielona słodka op. 20 g 87
34. Pieprz czarny mielony op. 20 g 230
35. Płatki owsiane kg 1 kg 610
36. Proszek do ciast op. 40 g 11
37. Przyprawa sypka kg 1 kg 110
38. Przyprawa w płynie litr 1 litr 340
39. Ryż kg 1 kg 620
40. Sól kg 1 kg 716
41. Sucharki op. 290 g 640
42. Placek z mąki pszennej -Tortilla 30 cm op. 80 g 10
43. Ziele angielskie op. 15 g 48
44. Oregano op. 20 g 78
45. Żurek w torebkach op. 50 g 160
46. Zioła prowansalskie op. 50g 34
47. Papryka mielona ostra op. 50g 26
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m.
1. 2. 3. 4.
1. Filet z kurczaka 200 kg
2. Gulasz wołowy b/k 1200 kg
3. Kiełbasa drobiowa z warzywami, krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 100 kg
4. Kiełbasa drobiowa (gruba) krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 15 kg
5. Kiełbasa szynkowa (gruba), krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 1000 kg
6. Kurczak cały 3000 kg
7. Łopatka wieprzowa b/k 400 kg
8. Parówki drobiowe 170 kg
9. Pasztet drobiowy 200 kg
10. Schab wieprzowy b/k 2000 kg
11. Szynka wieprzowa - gotowana, krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 740 kg
12. Udko z kurczaka 200 kg
13. Wątróbka drobiowa 30 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m.
1. 2. 3. 4.
1. Ryba wędzona (makrela) 150 kg
2. Filet do smażenia (mintaj), mrożony płat filetowy, 0% glazury 1100 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m.
1. 2. 3. 4.
1. Jaja kurze M – średnie: od 53 g do 63 g 15 456 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Kleiki, kaszki i zupki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Kleik ryżowy szt. 20
2. Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia szt. 10
3. Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu szt. 5
4. Kaszka mleczno-ryżowa szt. 20
5. Zupka marchewkowa z ryżem szt. 222
6. Zupka jarzynowa z kurczakiem szt. 300
7. Zupka jarzynowa szt. 30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Woda mineralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Woda mineralna, nienasycona CO2, opakowanie PET -1,5 L szt. 1 500
2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, wysokozmineralizowana, opakowanie PET -1,5 L szt. 4 000
3. Woda mineralna, średnionasycona CO2, butelka zwrotna - 0,33l; szt. 1 000
|
| |