GuidZP400 |
a25eb566-37f8-4876-9b0c-fe0d28be072a
|
Biuletyn |
545378-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260,
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WZ 2014-2020. Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – II postępowanie
|
Numer referencyjny |
25/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – II postępowanie.
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr 1 Inkubatory
2. Nr 2 Neuroendoskop
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć
a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż.
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej
1. Nr 1 Inkubatory 150 000,00 zł
2. Nr 2 Neuroendoskop 60 000,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą.
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć
a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2) opisującym wymaganą sytuację finansową i ekonomiczną.
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –dwie dostawy. Za jedną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub farmaceutycznych.
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej
1. Nr 1 Inkubatory 150 000,00 zł
2. Nr 2 Neuroendoskop 60 000,00 zł
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć
a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
b) załącznik nr 5 Wykaz dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu medycznego wraz z montażem i uruchomieniem: co najmniej jedna jest o wartości podanej - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - w powyższej tabeli.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu.
W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego.
c) dowody potwierdzających, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym zastrzeżeniem, iż poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(Zgodnie z zapisami § 2 ust. 4 pkt.2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, Dz.U.2016.1126)
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty
wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument
należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast
dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3. lit. A ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument
zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu,
wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) wykonawca Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2) opisującym wymaganą sytuację finansową i ekonomiczną
3) wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, tj.:
a) prawidłowo wypełniony załącznik nr 5 Wykaz dostaw;
b) dowody potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5. Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) załączniki nr 1.1 – 1.2 „Szczegółowa oferta cenowa” – odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia;
3) oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ;
b) katalog ze zdjęciami (folder, ulotka informacyjna) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
Załączniki nr 1.1 – 1.2 - szczegółowa oferta cenowa
Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania;
Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy;
Załącznik nr 5 – wykaz dostaw.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
2. Wadium należy wnieść w wysokości
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na kwotę
1) Nr 1 Inkubatory 2 500,00 zł
2) Nr 2 Neuroendoskop 800,00 zł
terminie do dnia i godziny składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie
2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach
1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy;
3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy;
4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy.
5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
6) zmiany towaru/produktu na inny - synonimowy , tańszy i lepszy ,
7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia)
8) zmiana jest nie istotna
9) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp.
3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
W języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|