Dostawa i montaż mebli biurowych do biura Nadleśnictwa Ustka.

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Ustka
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545469-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych oraz do pomieszczeń socjalnych w budynku biura stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Ustka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ oraz Szczegółowych Opisów Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników oraz transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także uprzątnięciu miejsca prac / dostawy.
Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 101641ac-5e13-490f-b1c7-63bbedf0a18e
Biuletyn 545469-N-2017
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Ustka
Regon 77052827100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słupska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76270
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 144 009,
Zamawiajacy email ustka@szczecinek.lasy.gov.pl,
Adres strony url http://www.ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka państowa nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pismenej, w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Ustka, ul. Słupska 25 76 - 270 Ustka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych do biura Nadleśnictwa Ustka.
Numer referencyjny SA.270.36.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych oraz do pomieszczeń socjalnych w budynku biura stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Ustka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ oraz Szczegółowych Opisów Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników oraz transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także uprzątnięciu miejsca prac / dostawy. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 202920,56
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 100.000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie), jedno zamówienie polegające na dostawie elementów wyposażenia obejmujących meble o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (1 dostawa = 1 umowa).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia, złożone na podstawie oświadczeń załączonych do SIWZ (załącznik nr 4 oraz załącznik nr 7) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia – informacje nt. dostaw wykonanych lub wykonywanych (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na dostawie elementów wyposażenia obejmujących meble o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. W wykazie dostaw należy podać informacje nt. podmiotu, na rzecz którego była wykonywana dostawa (ze wskazaniem nazwy i jego siedziby, terminu wykonywania dostaw, przedmiotu wykonanych dostaw oraz wartości (brutto) wykonanych dostaw – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. dowody, że dostawy wykazane w wykazie na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, zawierające informacje, czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; kopię polisy OC na kwotę wskazaną w niniejszej SIWZ, wraz z potwierdzeniem należnej składki, lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W wykazie dostaw należy podać informacje nt. podmiotu, na rzecz którego była wykonywana dostawa (ze wskazaniem nazwy i jego siedziby, terminu wykonywania dostaw, przedmiotu wykonanych dostaw oraz wartości (brutto) wykonanych dostaw – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. dowody, że dostawy wykazane w wykazie na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należyci
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)