Dostawa urządzeń: laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów, routerów, projektorów i ekranów projekcyjnych

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-21 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547562-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie urządzeń: laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów, routerów, projektorów i ekranów projekcyjnych, zwanych dalej „Sprzętem”.
Zakres rzeczowy Zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie obejmuje dostawę następującej ilości urządzeń:
1) w ramach zamówienia podstawowego:
a) 82 laptopy wraz z oprogramowaniem,
b) 11 drukarek,
c) 8 urządzeń wielofunkcyjnych,
d) 14 telewizorów,
e) 5 routerów,
f) 14 projektorów,
g) 14 ekranów projekcyjnych;
2) w ramach zamówienia objętego prawem opcji – 60 laptopów wraz z oprogramowaniem.
2.3 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213100-6 Komputery przenośne
30232110-8 Drukarki laserowe
30232000-4 Sprzęt peryferyjny
32324600-6 Telewizory cyfrowe
32420000-3 Urządzenia sieciowe
38652120-7 Projektory wideo
38653400-1 Ekrany projekcyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9ba61e2-7e84-4a83-b59b-81a39dce19db
Biuletyn 547562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rozwoju
Regon 14031558300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Trzech Krzyży
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 71 50,
Zamawiajacy fax 22 273 89 22
Zamawiajacy email zamowienia@mr.gov.pl,
Adres strony url www.mr.gov.pl
Adres strony internetowej http://mr.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mr.bip.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Rozwoju 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń: laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów, routerów, projektorów i ekranów projekcyjnych
Numer referencyjny BDG-V.2610.12.2017.IM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie urządzeń: laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów, routerów, projektorów i ekranów projekcyjnych, zwanych dalej „Sprzętem”. Zakres rzeczowy Zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie obejmuje dostawę następującej ilości urządzeń: 1) w ramach zamówienia podstawowego: a) 82 laptopy wraz z oprogramowaniem, b) 11 drukarek, c) 8 urządzeń wielofunkcyjnych, d) 14 telewizorów, e) 5 routerów, f) 14 projektorów, g) 14 ekranów projekcyjnych; 2) w ramach zamówienia objętego prawem opcji – 60 laptopów wraz z oprogramowaniem. 2.3 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne 30232110-8 Drukarki laserowe 30232000-4 Sprzęt peryferyjny 32324600-6 Telewizory cyfrowe 32420000-3 Urządzenia sieciowe 38652120-7 Projektory wideo 38653400-1 Ekrany projekcyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 485289,00
Data zakonczenia 2017-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2)spełniają następujące warunki dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie dwie dostawy urządzeń komputerowych o wartości minimum 100 000 zł netto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust 6 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 5.3 Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust 6 ustawy. b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 stosuje się. 5.5 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w 5.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.6 Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.7 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy lub kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5.8 Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na laptopa
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydajność baterii w laptopie
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)