GuidZP400 |
1d827efe-f10a-41c1-909e-62eca8a02ede
|
Biuletyn |
547492-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Regon |
30673300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7658308,
|
Zamawiajacy fax |
22 7658301
|
Zamawiajacy email |
zampub.ndm@wp.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów anestezjologicznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - powtórka
|
Numer referencyjny |
11/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów anestezjologicznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 pakietów (części) i obejmuje:
pakiet nr 1 – Maski anestezjologiczne, wielorazowe
pakiet nr 2 – Maki krtaniowe
pakiet nr 3 – Mocowanie rurek intubacyjnych
pakiet nr 4 - Wymiennik ciepła i wilgoci
pakiet nr 5 – Obwód do respiratora Bellavista
pakiet nr 6 – Czujnik do układu oddechowego
pakiet nr 7 – Czujnik do pulsoksymetru
pakiet nr 8 – Filtry i pułapki
pakiet nr 9 – Układ oddechowy
pakiet nr 10 – Igły do wkłuć
pakiet nr 11 – Strzykawki doustne
3. Wykonawca oferuje wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.).
4. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Termin przydatności do użycia dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.
6. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia składanych pisemnie (dopuszcza się fax.) lub telefonicznie – minimalny termin dostawy wynosi 2 dni robocze, natomiast maksymalny 4 dni robocze. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem.
8. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00.
9. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymenowo-cenowym – Załącznik nr 2.
Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę.
Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany.
10. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy.
11. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Rozdz. VII SIWZ:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) materiały producenta, foldery, opisy potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego z podaniem numeru pakietu i pozycji, którego dotyczy
W przypadku gdy z załączonych materiałów nie będzie jednoznacznie wynikało spełnianie wymagań określonych w siwz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do prezentacji zaoferowanego asortymentu
b) dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach medycznych: deklaracja zgodności CE producenta; dokument potwierdzający zgłoszenie oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, bądź stosowne oświadczenie w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny
c) próbki na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom oferowanego przedmiotu zamówienia opisanego w Formularzu asortymentowo-cenowego, po 1 sztuki z każdej pozycji
Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim umożliwiającą identyfikację nazwy handlowej, nazwy producenta i numeru katalogowego. Próbki podlegają zwrotowi tylko na wniosek Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Formularza asortymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę
2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; oferty;
3) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Maski anestezjologiczne, wielorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Maski krtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mocowanie rurek intubacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wymiennik ciepła i wilgoci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Obwód do respiratora Bellavista
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Czujnik do układu oddechowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Czujnik do pulsoksymetru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Filtry i pułapki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Układ oddechowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Igły do wkłuć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki doustne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
|
| |