GuidZP400 |
2e9407c5-fd9c-45bd-b6c2-17472a38c8ea
|
Biuletyn |
547431-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
|
Regon |
28826000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 213 760,
|
Zamawiajacy fax |
913 212 314
|
Zamawiajacy email |
monika.uzdrowisko@fornet.com.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdtrowisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, kurierem, pocztą polską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. Ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujscie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pieczywa i ciast
|
Numer referencyjny |
ZP/UŚ/PC/08/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
15.00.00.00 – 8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i ciast dla potrzeb zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo załączniku nr 1a do SIWZ przez okres 12 miesięcy.
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy na podstawie zamówień zbiorczych dostosowanych do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku codziennie na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2 realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy głównej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi 5 godzin od momentu złożenia zlecenia.
4. Termin realizacji dostawy nagłej/ nieplanowanej liczony od momentu złożenia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postępowaniu zgodnie z Działem XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1a ilości zamawianego pieczywa i ciast są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokonał szacowania na podstawie zgłoszonej liczby gości w roku 2017. Zapotrzebowanie na dostawy pieczywa i ciast może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości gości hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiany dokonane zostaną w formie pisemnego aneksu.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności. W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
7. Transport pieczywa i ciast winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne ( w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Pojazdy winny być dopuszczone przez PPIS do przewozu żywności. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji zamówienia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 149 z późn.zm.))
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Złożenie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie .
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) dotyczące doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym
wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw
pieczywa i ciast o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda.
b) wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (określonych w rozdziale V pkt 3a SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikat bądź zaświadczenie właściwego organu potwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania systemu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ )
2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1a do SIWZ)
3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|