Dostawa butów strażackich specjlanych skórzanych

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547298-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188320000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. Zadanie A – 239 par butów strażackich specjalnych skórzanych dla KM/KP PSP województwa małopolskiego.
2. Zadanie B – 60 par butów strażackich specjalnych dla ukraińskich służb ratowniczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A – 2B do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami.
Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania dla butów skórzanych sznurowanych wskazane w pkt. 1.9. załącznika nr 2 „Buty strażackie” do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.) zmienionego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r. Nr 85. poz. 553 z późn. zm.) oraz muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Świadectwo musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 647315a7-0f4c-459a-be69-62448ceb6de5
Biuletyn 547298-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Regon 350132584
Zamawiajacy adres ulica ul. Zarzecze
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6399250,
Zamawiajacy fax (12)6399259
Zamawiajacy email przetargi@straz.krakow.pl,
Adres strony url www.straz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w całości.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, składanie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa butów strażackich specjlanych skórzanych
Numer referencyjny WZP.2370.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Zadanie A – 239 par butów strażackich specjalnych skórzanych dla KM/KP PSP województwa małopolskiego. 2. Zadanie B – 60 par butów strażackich specjalnych dla ukraińskich służb ratowniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A – 2B do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami. Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania dla butów skórzanych sznurowanych wskazane w pkt. 1.9. załącznika nr 2 „Buty strażackie” do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.) zmienionego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r. Nr 85. poz. 553 z późn. zm.) oraz muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Świadectwo musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: 1. Zadanie A - od dnia 1 września 2017 r. do dnia 29 września 2017 r. 2. Zadanie B – do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) łącznie co najmniej dostawę/dostawy: zadanie A – 100 par butów strażackich specjalnych skórzanych, w tym co najmniej jedną dostawę obejmującą 50 par, zadanie B – 15 par butów strażackich specjalnych skórzanych, w tym co najmniej jedną dostawę obejmującą 5 par.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1.Zdjęcia, wizualizacje, katalogi, opisy foldery zawierające opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów. 2. Deklarację zgodności WE dla oferowanego produktu sporządzoną zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173). 3. Raport z badań obuwia specjalnego wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub jednostkę akredytowaną (ma zawierać co najmniej wyniki badań określone w tabeli w formularzu oferty). 4. 1 parę butów stanowiących wzór, przy czym buty muszą być przygotowane w taki sposób aby 1 sztuka z dostarczonej pary była przecięta umożliwiając wgląd w konstrukcję buta (przekrój wzdłużny patrząc na but z góry, od pięty do noska – cięcie po środku buta) z kompletem elementów konstrukcyjnych buta.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) zadanie A – 1.900,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100), b) zadanie B – 400,00 zł brutto (słownie: czterysta zł 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych przesłanek: 1. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy wykonawca udowodni zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie. 3. Zmiany określone w pkt 1-2 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Zmiana wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem podwykonawców. 6. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 8. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wybrany wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdziale XV SIWZ – dotyczy zadania A. 1. Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 239 par butów strażackich specjalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 239 par butów strażackich specjalnych skórzanych dla KM/KP PSP województwa małopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania zawarte w Wymaganiach Technicznych dla butów strażackich, Numer Karty Wymagań Technicznych "KT - 46", określone w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r., w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2009 r. Nr 2 poz.17).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 60 par butów strażackich specjalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 60 par butów strażackich specjalnych dla ukraińskich służb ratowniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania dla butów skórzanych sznurowanych wskazane w pkt. 1.9. załącznika nr 2 „Buty strażackie” do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. nr 143. Poz.1002 z późn. zm.) zmienionego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r. Nr 85. poz. 553 z późn. zm.). 2. Buty strażackie specjalne skórzane muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Świadectwo musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)