GuidZP400 |
647315a7-0f4c-459a-be69-62448ceb6de5
|
Biuletyn |
547298-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
|
Regon |
350132584
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zarzecze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-134
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6399250,
|
Zamawiajacy fax |
(12)6399259
|
Zamawiajacy email |
przetargi@straz.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.straz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w całości.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, składanie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa butów strażackich specjlanych skórzanych
|
Numer referencyjny |
WZP.2370.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. Zadanie A – 239 par butów strażackich specjalnych skórzanych dla KM/KP PSP województwa małopolskiego.
2. Zadanie B – 60 par butów strażackich specjalnych dla ukraińskich służb ratowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A – 2B do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami.
Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania dla butów skórzanych sznurowanych wskazane w pkt. 1.9. załącznika nr 2 „Buty strażackie” do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.) zmienionego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r. Nr 85. poz. 553 z późn. zm.) oraz muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Świadectwo musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
1. Zadanie A - od dnia 1 września 2017 r. do dnia 29 września 2017 r.
2. Zadanie B – do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) łącznie co najmniej dostawę/dostawy: zadanie A – 100 par butów strażackich specjalnych skórzanych, w tym co najmniej jedną dostawę obejmującą 50 par, zadanie B – 15 par butów strażackich specjalnych skórzanych, w tym co najmniej jedną dostawę obejmującą 5 par.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zdjęcia, wizualizacje, katalogi, opisy foldery zawierające opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów.
2. Deklarację zgodności WE dla oferowanego produktu sporządzoną zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173).
3. Raport z badań obuwia specjalnego wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub jednostkę akredytowaną (ma zawierać co najmniej wyniki badań określone w tabeli w formularzu oferty).
4. 1 parę butów stanowiących wzór, przy czym buty muszą być przygotowane w taki sposób aby 1 sztuka z dostarczonej pary była przecięta umożliwiając wgląd w konstrukcję buta (przekrój wzdłużny patrząc na but z góry, od pięty do noska – cięcie po środku buta)
z kompletem elementów konstrukcyjnych buta.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) zadanie A – 1.900,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100),
b) zadanie B – 400,00 zł brutto (słownie: czterysta zł 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych przesłanek:
1. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu:
a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub,
b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów.
2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy wykonawca udowodni zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie.
3. Zmiany określone w pkt 1-2 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie
zmianie cena ofertowa.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5. Zmiana wykonawcy może nastąpić:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem podwykonawców.
6. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy prawo zamówień publicznych.
7. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy.
8. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wybrany wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
o którym mowa w rozdziale XV SIWZ – dotyczy zadania A.
1. Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 239 par butów strażackich specjalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 239 par butów strażackich specjalnych skórzanych dla KM/KP PSP województwa małopolskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami
Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania zawarte w Wymaganiach Technicznych dla butów strażackich, Numer Karty Wymagań Technicznych "KT - 46", określone w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r., w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2009 r. Nr 2 poz.17).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 60 par butów strażackich specjalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 60 par butów strażackich specjalnych dla ukraińskich służb ratowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
1. Buty strażackie specjalne skórzane muszą spełniać wymagania dla butów skórzanych sznurowanych wskazane w pkt. 1.9. załącznika nr 2 „Buty strażackie” do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. nr 143. Poz.1002 z późn. zm.) zmienionego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r. Nr 85. poz. 553 z późn. zm.).
2. Buty strażackie specjalne skórzane muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Świadectwo musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru.
|
| |