GuidZP400 |
5b62b331-c77a-4b44-af02-e1dcd51bec58
|
Biuletyn |
547378-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248,
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.uck.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uck.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta polska, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria UCK, ul.Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, parter, pok. 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby Laboratorium Genetyki Klinicznej w obiekcie CMI poziom „0”
|
Numer referencyjny |
85/PN/2017
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby Laboratorium Genetyki Klinicznej w obiekcie CMI poziom „0”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Opracowaniaw niezbędnym zakresie umożliwiającym realizację przedmiotowego zamówienia dokumentację techniczną- wykonawczą, w następujących branżach:
- Instalacji elektrycznej
- Instalacji teleinformatycznej
- Wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji
W/w dokumentacja techniczna zostanie opracowana przez uprawnionych projektantów w danej branży.
c)Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia należy opracować i przekazać zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz/lub w formacie PDF, wraz z kompletem wymaganych atestów na zastosowane materiały oraz wyniki pomiarów instalacji .
3. Roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, Opis techniczny stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, rysunki stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiar stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu zgodnie z zapisami umowy oraz z zaleceniami stanowiącymi załącznik nr 13 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32413000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
98864,14
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 90 000,00 zł oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. roboty budowlane.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane polegające na adaptacji lub remoncie pomieszczeń należącą do grupy funkcjonalnej nr 8 – Zdrowie i opieka społeczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, których wartość każdej z robót była nie mniejsza niż 90 000,00 PLN brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
b.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi kluczowymi osobami:
Kierownik Robót - minimalna liczba osób: 1; kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychbez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełnił co najmniej trzy razy funkcje kierownika robót przy realizacji co najmniej trzech zakończonych inwestycji budowlanych, każda o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto,
Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a. Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2 ppkt. 3 lit. a) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane – według wzoru na załączniku nr 4do SIWZ.
b. W zakresie wskazanym w ust. V pkt.2 ppkt. 3 lit. b) niniejszej SIWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przeznie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ;
c. Oświadczenie, że osoby o których mowa w ust. V. pkt. 2ppkt. 3 lit. b) niniejszej SIWZ, uczestniczącew wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ;
d. W zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2 ppkt. 2) niniejszej SIWZ – informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę określoną w ust. V pkt. 2 ppkt. 2), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. roboty budowlane na kwotę określoną w ust. V pkt. 2 ppkt. 2).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w prawidłowej wysokości 2 900,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 71 1130 1121 0006 5499 6720 0009. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
6. Dokument poręczenia/gwarancyjny musi przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|