GuidZP400 |
f6ea08ed-b010-48ee-bdcc-c2ec5669d769
|
Biuletyn |
547058-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
|
Regon |
26031506700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Podzamcze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chęciny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 343 40 50,
|
Zamawiajacy fax |
41 307 44 76
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@rcnt.pl,
|
Adres strony url |
www.rcnt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami oraz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę dla wskazania braku podstaw do wykluczenia oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Biobanku Świętokrzyskiego
|
Numer referencyjny |
DPI.272.06.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
23
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Opis przedmiotu zamówienia i warunki dostawy.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań.
Zadanie I: Dostawa jednorazowa materiałów zużywalnych.
Zadanie II: Dostawa jednorazowa testów i akcesoriów do sterylizacji.
Zadanie III: Dostawa sukcesywna odczynników do analizatora IMMULITE 2000 XPi
Zadanie IV: Dostawa sukcesywna podłoży mikrobiologicznych.
Zadanie V: Dostawa jednorazowa narzędzi medycznych.
Zadanie VI: Dostawa jednorazowa środka dezynfekcyjnego.
Zadanie VII: Dostawa jednorazowa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
Zadanie VIII: Dostawa jednorazowa palników gazowych.
Zadanie IX: Dostawa jednorazowa filtrów do hydrolabów.
Zadania X: Dostawa jednorazowa stoperów wraz z bateriami.
Zadanie XI: Dostawa jednorazowa mat dekontaminacyjnych.
Zadanie XII: Dostawa jednorazowa naczyń laboratoryjnych.
Zadanie XIII: Dostawa jednorazowa końcówek do pipet.
Zadanie XIV: Dostawa jednorazowa probówek próżniowych.
Zadanie XV: Dostawa sukcesywna odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów
BD Bactec, BD FACSCalibur oraz Phoenix.
Zadanie XVI: Dostawa sukcesywna pojemników transferowych. Zadanie XVII: Dostawa sukcesywna pojemników mrożeniowych.
Zadanie XVIII: Dostawa sukcesywna diagnostycznych testów immunoenzymatycznych – Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie niniejszego zadania składa załącznik nr 9 do SIWZ.
Zadanie XIX: Dostawa jednorazowa głaszczek, wymazówek, krążków diagnostycznych.
Zadanie XX: Dostawa jednorazowa pojemników do pipet wielokanałowych, szkiełek
mikroskopowych oraz probówek typu eppendorf.
Zadanie XXI: Dostawa jednorazowa ez bakteriologicznych, worków autoklawowalnych
oraz probówek typu falcon.
Zadanie XXII: Dostawa jednorazowa szalek.
Zadanie XXIII: Dostawa jednorazowa kanistrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ, który Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą jako integralną jej część.
Wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnych zadań przy dostawach
Zadania III,IV,XV,XVI,XVII,XVIII.
- Zadania III,IV,XV,XVI,XVII,XVIII przedmiotu zamówienia obejmują sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czyn jednorazowa dostawa powinna zostać zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 14 dni,(lub krótszym zgodnie z terminem zaproponowanym przez wykonawcę w ofercie) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz warunkami dostawy określonymi we wzorze umowy zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
- Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie każdorazowo po wezwaniu, transportem Wykonawcy na jego koszt do pomieszczeń Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.
-Dostawy realizowane będą na podstawie e-mailowego lub telefonicznego wywołania zamawiającego zgodnie z terminem zaproponowanym przez wykonawcę w ofercie z podaniem terminu, ilości i rodzaju produktu dostarczanego w danej partii.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdej partii produkcyjnej dostarczanego produktu certyfikat kontroli jakości, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia dostawy, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego. W przypadku każdorazowej zmiany partii produkcyjnej dostarczanego produktu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia nowego certyfikatu dla dostarczanego produktu.
- Data przydatności do użycia każdego produktu winna być umieszczona w widocznym miejscu na każdym opakowaniu i wynosić nie mniej niż 3/4 terminu ważności ustalonego przez producenta od daty dostawy z wyłączeniem krwi kontrolnej dla której termin ważności jest zgodny z harmonogramem dostaw krwi kontrolnej.
Zadania I, II, V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII,XIII,XIV,XIX,XX,XXI,XXII,XXIII.
Zadania I,II,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII,XIII,XIV,XIX,XX,XXI,XXII,XXIII przedmiotu zamówienia obejmują dostawy w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy (lub krótszym zgodnie z terminem zaproponowanym przez wykonawcę w ofercie), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz warunkami dostawy określonymi we wzorze umowy zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
- Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem Wykonawcy na jego koszt do pomieszczeń Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu certyfikat kontroli jakości w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia dostawy, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego.
- Data przydatności do użycia każdego produktu winna być umieszczona w widocznym miejscu na każdym opakowaniu i wynosić nie mniej niż 3/4 terminu ważności ustalonego przez producenta od daty dostawy.
3. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
3.1. przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
3.2. do dostarczanych odczynników/materiałów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk oraz certyfikaty kontroli jakości partii produkcyjnej.
3.3. w przypadku odczynników typu RUO (tylko do badań naukowych) Wykonawca winien załączyć do oferty ulotki, foldery na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić zgodność z wymaganiami stawianymi w SIWZ.
3.4. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej przy dostawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie tego warunku wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
Zadanie I - 11 000 zł
Zadanie III – 43 000 zł
Zadanie IV – 8 000 zł
Zadanie XV – 60 000 zł
Zadanie XVI – 10 000 zł
Zadanie XVII – 39 000 zł
Zadanie XVIII – 6 500 zł
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku pozostałych zadań, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie tego warunku wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż:
Zadanie I - 11 000 zł
Zadanie III – 43 000 zł
Zadanie IV – 8 000 zł
Zadanie XV – 60 000 zł
Zadanie XVI – 10 000 zł
Zadanie XVII – 39 000 zł
Zadanie XVIII – 6 500 zł
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku pozostałych zadań, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, określonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 1 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:
Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 2 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
Zadanie I - 11 000 zł
Zadanie III – 43 000 zł
Zadanie IV – 8 000 zł
Zadanie XV – 60 000 zł
Zadanie XVI – 10 000 zł
Zadanie XVII – 39 000 zł
Zadanie XVIII – 6 500 zł
b) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku pozostałych zadań, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
1.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale IV pkt. 1.3., ppkt. 3 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:
wykazania przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż:
Zadanie I - 11 000 zł
Zadanie III – 43 000 zł
Zadanie IV – 8 000 zł
Zadanie XV – 60 000 zł
Zadanie XVI – 10 000 zł
Zadanie XVII – 39 000 zł
Zadanie XVIII – 6 500 zł
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (Załącznik nr 6 do SIWZ).
W przypadku pozostałych zadań, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
1.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego – Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni:
1) stosownego zobowiązania, które określi w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach – Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
1.6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ – dotyczące podwykonawców.
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia.
2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V.6 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożony przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, dokumentów:
Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać znak CE należy załączyć jego kopię.
- Oświadczenie wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku – o wyrobach medycznych) – jeżeli dotyczy. Dla wyrobów medycznych należy dołączyć:
- kopię Deklaracji Zgodności/ lub kopię Certyfikatu CE – jeżeli dotyczy;
- Kartę substancji niebezpiecznych – jeżeli dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 5 do SIWZ).
3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 2 do SIWZ).
4. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 3 do SIWZ).
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2) zaistnienia siły wyższej,
3) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (podatek VAT),
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa materiałów zużywalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Flizelinowe ochraniacze na obuwie (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 ochraniacz) Szt. 3 000
2. Flizelinowe czepki (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 czepek) Szt. 500
3. Diagnostyczne rękawice lateksowe bezpudrowe M (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 5 000
4. Diagnostyczne rękawice lateksowe bezpudrowe S (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 10 000
5. Diagnostyczne rękawice nitrylowe bezpudrowe M (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 3 000
6. Diagnostyczne rękawice nitrylowe bezpudrowe S (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 10 000
7. Kompresy z gazy opatrunkowej, jałowe, z zawijanymi krawędziami, 10x10 mm, pakowane po 2 lub 3 kompresy w blistrze/saszetce (W rozumieniu Zamawiającego 1 sztukę stanowi pojedynczy kompres - np. w przypadku kompresów pakowanych po 2 w saszetce, jedna saszetka stanowi 2 sztuki) Szt. 9 000
8. Kompresy z gazy opatrunkowej, jałowe, z zawijanymi krawędziami, 5x5 mm, pakowane po 2 lub 3 kompresy w blistrze/saszetce (W rozumieniu Zamawiającego 1 sztukę stanowi pojedynczy kompres - np. w przypadku kompresów pakowanych po 2 w saszetce, jedna saszetka stanowi 2 sztuki) Szt. 3 000
9. Kompresy z gazy niejałowe 10x10 mm Szt. 15 000
10. Rękaw papierowo-foliowy do sterylizacji parą wodną z zakładką, wymiary 350mm x 80mm x 100m rolka 2
11. Pojemnik twardościenny na odpady medyczne kolor czerwony, pojemność 0,7 l Szt. 100
12. Fartuchy flizelinowe rozmiar L Szt. 300
13. Pojemnik twardościenny na odpady medyczne kolor czerwony, pojemność 2 l Szt. 300
13. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor czerwony, pojemność 120 l Szt. 400
14. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor czerwony, pojemność 60 l Szt. 600
15. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor żółty, pojemność 120 l Szt. 200
16. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor żółty, pojemność 60 l Szt. 200
17. Maska medyczna trzywarstwowa z gumką Szt. 1 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa testów i akcesoriów do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Test Bowie&Dick przeznaczony do kontroli usuwania powietrza i penetracji pary w sterylizatorach parowych. Wymagane dołączenie certyfikatu. Termin ważności minimum 24 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Szt. 150
2. Wieloparametrowy wskaźnik do kontroli sterylizacji parą wodną Szt. 250
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sukcesywna odczynników do analizatora IMMULITE 2000 XPi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Test diagnostyczny in vitro– do jakościowego oznaczania antygenu powierzchniowego HBV – HbsAg w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 4
2. Test diagnostyczny in vitro – do jakościowego oznaczania wszystkich przeciwciał specyficznych dla antygenu rdzeniowego (HBcAg) HBV w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 3
3. Test diagnostyczny in vitro– do jakościowego oznaczania przeciwciał klasy IgM specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma gondii (anty-Toxoplasma IgM) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 3
4. Test diagnostyczny in vitro– do ilościowego oznaczania przeciwciał klasy IgG specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma gondii (anty-Toxoplasma IgG) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi Op. 3
5. Test diagnostyczny in vitro– do jakościowego oznaczania przeciwciała IgG specyficznego dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 3
6. Test diagnostyczny in vitro– do jakościowego oznaczania przeciwciał IgM specyficznych dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 3
7. Test diagnostyczny in vitro – do jakościowego oznaczania przeciwciał dla Treponema pallidum w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi. Op. 3
8. Substrat chemiluminescencyjny odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważny. Op. 2
9. Kuwety dedykowane dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważne Op. 3
10. Płyn płuczący do analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważne. Op. 3
11. Płyn myjący do analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważne. Op. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sukcesywna podłoży mikrobiologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1 Chocolate Agar gotowe podłoża na płytkach standardowych (∅ 90 mm), przeznaczone do hodowli bakterii z rodzaju Haemophilus oraz Neisseria szt. 100
2 Coccosel Agar lub inne zwierające żółć i eskulinę kompletne podłoże sypkie do sporządzenia, dedykowane do wybiórczo-różnicującej hodowli bakterii z rodzaju Enterococcus g 500
3 Sabouraud z chloramfenikolem kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 1000
4 Schaedler kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 1000
5 Columbia kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 500
6 Mannitol salt Agar (podłoże Chapmana) kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 1000
7 MacConkey Agar kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 1000
8 Mueller-Hinton Agar kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia g 500
9 Kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia dedykowane do hodowli Streptococcus g 500
10 Płytki odciskowe do kontroli powierzchni typu count–tact wypełnione podłożem Tryptic Soy Agar z neutralizatorami środków dezynfekcyjnych szt. 150
11 Płytki odciskowe do kontroli powierzchni typu count–tact wypełnione podłożem Sabouraud z neutralizatorami środków dezynfekcyjnych szt. 150
12 Agar Sabouraud z chloramfenikolem gotowe podłoże na płytkach standardowych (∅ 90 mm) szt. 250
13 Tryptic Soy Agar gotowe podłoże na płytkach standardowych (∅ 90 mm) z neutralizatorami środków dezynfekcyjnych szt. 250
14 MRS kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzania, przeznaczone do hodowli bakterii kwasu mlekowego g 500
15 Sterylna, odwłókniona krew barania lub końska do suplementacji podłoży, butelkowana po 50 ml ml 2000
16 Liofilizowane osocze królicze stosowane w diagnostyce szczepów gronkowcowych, butelkowane po 5 ml ml 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa narzędzi medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1 Zaciski (klemy) do drenów/klemy (kleszczyki) naczyniowe ze stali nierdzewnej o długości 14-16 cm, proste, poprzecznie prążkowane, podlegające sterylizacji i dezynfekcji, posiadające oznakowanie CE Szt. 10
2 Nożyczki chirurgiczne ze stali nierdzewnej, proste, z jednym ostrzem przytępionym a drugim ostrym (ostro/tępe), podlegające sterylizacji i dezynfekcji, o długości 13-17 cm, posiadające oznakowanie CE Szt. 4
3 Tace medyczne (chirurgiczne) ze stali nierdzewnej, podlegające sterylizacji i dezynfekcji o wymiarach: 235-270 mm x 180-200 mm x 25-50 mm, posiadające oznakowanie CE Szt. 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa środka dezynfekcyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Płyn do dezynfekcji i odkażania skóry o działaniu przeciwbakteryjnym, nie zawierający w składzie alkoholu, pojemność do 10 ml, termin przydatności minimum 2 lata od daty dostarczenia.
Szt. 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dwa rodzaje środka do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, każdy na bazie innych substancji czynnych, gotowe do użycia. Czas działania dla HIV, HBV i HCV do 1 minuty. Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus), opakowanie butelka 1 l ze spryskiwaczem, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. Szt. 100
(50+50)
2. Gotowy do użycia innowacyjny preparat sporobójczy do dezynfekcji i mycia sprzętu oraz małych powierzchni w miejscach wysokiego ryzyka. 15 minut: bakteriobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HCV, HBV), sporobójczy (Bacillus subtilis),30 minut: bakteriobójczy, prątki gruźlicy, grzybobójczy , wirusobójczy (HCV, HBV, Poliowirus, Adenowirus), sporobójczy ( Bacillus subtilis, Bacillus cereus) warunki brudne: 5 minut: bakteriobójczy, drożdżakobójczy, wirusobójczy (HCV); 30 minut: bakteriobójczy, prątki gruźlicy, grzybobójczy, wirusobójczy (HCV, Poliowirus, Adenowirus), sporobójczy (Bacillus subtilis, Clostridium difficile). Opakowanie 750 ml- 1000 ml, ze spryskiwaczem Szt. 10
3. Preparat na bazie nadwęglanu sodu do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Opakowanie 1,5 kg. Szt. 5
4. Środek do dezynfekcji powierzchni, antykorozyjny, koncentrat o pojemności 1l. Czas działania w 5 minut:spory (Clostridium difficile, Clostridium perfringens, Bacillus cereus i Bacillus subtilis), bakterie, wirusy (Polio, Adeno, HIV, HBV, HCV), grzyby, drożdże, pratki. Niezawierający w swoim składzie chloru, aldehydów, alkoholi, kwasu nadoctowego. wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. szt. 2
5. Silny dezynfektant o pełnym spektrum działania, którego działanie zostało udowodnione w badaniach z obciążeniem biologicznym. Z formułą oparta jest na innowacyjnej technologii nadtlenku wodoru AHP (Accelerated Hydrogen Peroxide: Przyspieszony Nadtlenek Wodoru), która skutecznie niszczy między innymi takie patogeny alarmowe jak MRSA, Hepatitis C, Rotawirus, Norowirus, Pseudomonas aeruginosa, Aspergillus niger Idealnie nadający się do codziennego czyszczenia obszarów wysokiego ryzyka w środowisku szpitalnym, ale także do zadań specjalnych takich jak kontrolowanie ognisk zakażeń, inaktywacji zanieczyszczeń organicznych oraz usuwania biofilmu. Opakowanie 5 l. szt. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa palników gazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42310000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Mobilny palnik Bunsena na naboje ciśnieniowe z gazem propan 30%/butan 70%, z gwintem śrubowym Euro; Szt. 2
2. Zapasowy nabój z gwintem śrubowym na propan 30%/butan 70%,; pojemność 230 g (410 ml). Kompatybilny do pozycji 1; Szt. 18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa filtrów do hydrolabów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42912310-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wkład jonowymienny H7 TOC dedykowany do demineralizatora HLP TECHNICAL wraz z modułem doczyszczającym TOC/UV/UF lub równoważny. Materiał: mieszana żywica jednowymienna. Forma jonowa H⁺/OH⁻. Maksymalne ciśnienie pracy: 0,4 mPa, maksymalna temperatura pracy: 40ᵒC, pojemność robocza 2400 mEq, przepływ maksymalny 10 cm3, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej
Szt.6
2. Moduł osadowo-węglowy-zmiękczający A2 dedykowany do demineralizatora HLP TECHNICAL wraz z modułem doczyszczającym TOC/UV/UF lub równoważny. Rodzaj materiału % PP (Polipropylen), rdzeń: 100%PP (polipropylen), Poziom filtracji 1µm, rodzaj materiału: granulowany węgiel aktywny, kationit forma jonowa Na⁺. Maksymalne ciśnienie pracy : 0,6 mPa, maksymalna temp. pracy: 40 ᵒC, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej
Szt. 6
3. Wkład jonowymienny H7 dedykowany do demineralizatora HLP TECHNICAL wraz z modułem doczyszczającym TOC/UV/UF lub równoważny. Materiał: mieszana żywica jednowymienna. Forma jonowa H⁺/OH⁻. Maksymalne ciśnienie pracy: 0,4 mPa, maksymalna temperatura pracy: 40ᵒC, pojemność robocza 2400 mEq, przepływ maksymalny 10 cm3, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej
Szt. 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa stoperów wraz z bateriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18523000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Stoper elektroniczny wyposażony w minutnik odliczający zadany czas z sygnałem dźwiękowym, wyposażony w baterię oraz magnes; okrągły o wymiarach ok. 54 x 16.5 mm Szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa mat dekontaminacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39532000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zrywalna mata dekontaminacyjna (30 warstw), kolor niebieski, wymiar ok 66x114 cm.
Szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa naczyń laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33790000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Butla Duran 100 ml GL45 wraz z nakrętką. Szt. 10
2. Butla Duran 500 ml GL45 wraz z nakrętką. Szt. 10
3. Cylinder miarowy wysoki kl. A 500 ml Szt. 1
4. Lejek (Funnel filling short wide stem) 100x9 mm Szt. 1
5. Kolba Elenmayera z gwintem z nakrętką 1000 ml Szt. 3
6. Kolba Elenmayera z gwintem z nakrętką 500 ml Szt. 1
7. Kolba miarowa kl. A NS 24/29 1000 ml Szt. 6
8. Zlewka niska 1000 ml z wlewem Szt. 2
9. Zlewka niska 100 ml z wlewem Szt. 1
10. Zlewka niska 150 ml z wlewem Szt. 1
11. Zlewka niska 250 ml z wlewem Szt. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa końcówek do pipet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Końcówki do pipet o pojemności 1-200 µl, niesterylne, autoklawowalne; po 96 szt. w opakowaniu/pudełku; termin przydatności minimum 2 lata od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. Op. 130
2. Końcówki do pipet o pojemności 100-1000 µl, niesterylne, autoklawowalne; po 96 szt. w opakowaniu/pudełku; termin przydatności minimum 2 lata od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Op. 130
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa probówek próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Probówki próżniowe na skrzep (z aktywatorem wykrzepiania) do zamkniętego systemu poboru krwi obwodowej. Objętość 8-10 ml; okrągłodenne ; termin przydatności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. Szt. 300
2. Igły z adapterem ochronnym do bezpiecznego poboru 21G x 1 1½ (0.8 x 38 mm) kompatybilne z pozycją 1; termin przydatności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. Szt. 300
3. Probówki neutralne (bez dodatku antykoagulantu, bez aktywatora wykrzepiania) do zamkniętego próżniowego systemu poboru krwi obwodowej. Z fabrycznie kalibrowaną próżnią. Objętość 1,5-3 ml. Kompatybilne z pozycją 2; termin przydatności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. Szt. 800
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
XV Dostawa sukcesywna odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów BD Bactec, BD FACSCalibur oraz Phoenix
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. BD Stem Cell Control Kit, krew kontrolna do CD34+ 2 poziomy - niski 10 komórek/µl i wysoki 35 komórek/µ rekomendowana do zestawu BD Stem Cell Enumeration Kit lub równoważna dedykowana dla aparatu BD FACS Calibur
Op. 8
2. CaliBrite 3 Zestaw mikrosfer wyznakowanych 3 różnymi fluorochromami (FITC, PE, PerCP) oraz niewyznakowanych lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur
Op. 6
3. FACSClean płyn myjący lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACSCalibur.
Op. 1
4. FACSRinse płyn płuczący lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACSCalibur.
Op. 1
5. Zestaw BD Stem Cell Enumeration Kit do oznaczenia liczby żywych komórek CD34+ oraz ustalenia odsetka komórek CD34+ we wszystkich żywych leukocytach. Zestaw zawiera 50 probówek trucount, przeciwciała CD45-FITC/CD34-PE, 7-ADD oraz bufor do lizy erytrocytów lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACS Calibur
Op. 8
6. FACSFlow Sheath Fluid płyn roboczy niezbędny do pracy cytometru lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur.
Op. 8
7. Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Aerobic/F Medium (wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów tlenowych we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Pakowany po 50 sztuk. Wymagane dołączenie certyfikatu. Termin ważności minimum 8 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Op. 6
8. Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Anaerobic/F Medium (zredukowany, wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów beztlenowych (bakterii i drożdżaków) we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Pakowany po 50 sztuk. Wymagane dołączenie certyfikatu. Termin ważności minimum 8 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Op. 4
9. Stain Buffer (BSA), 1x skoncentrowany PBS o pH 7,4 uzupełniony 0,2 do 0,5% BSA do rozcieńczania próbek krwi lub równoważny pojemność 500 ml. Produkt do diagnostyki in vitro (IVD)
Op. 1
10. Panel PMIC/ID-88 Panel do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram dodatnich dedykowany do aparatu Phoenix lub równoważny.
Szt. 75
11. Panel NMIC/ID-402 Panel do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram ujemnych dedykowany do aparatu Phoenix lub równoważny.
Szt. 75
12. Bulion ID do identyfikacji. W zakręcanych probówkach o pojemności 4,5 ml, (zmodyfikowany roztwór soli) do sporządzenia zawiesiny bakterii do testu identyfikacji dedykowany dla aparatu BD Phoenix lub równoważny.
Szt. 100
13. BD Phoenix Bulion do antybiogramów (AST) w zakręcanych probówkach o pojemności 8,0 ml, (zmodyfikowane płynne podłoże Mueller Hinton), który po dodaniu wskaźnika AST i zawiesiny bakteryjnej służy do testu wrażliwości na antybiotyki lub równoważny dedykowany dla aparatu BD Phoenix.
Szt. 100
14. BD Phoenix Indykator AST (wskaźnik redox), pojemności 6 ml, który po dodaniu do bulionu AST jest używany do oznaczenia wrażliwości na antybiotyki lub równoważny dedykowany dla aparatu BD Phoenix
Szt. 50
15. System środowiskowy do wytwarzania atmosfery beztlenowej. Zestaw zawierający saszetkę, wskaźnik oraz torebkę
Szt. 100
16. Probówki cytometryczne niesterylne o pojemności 5 ml dedykowane do aparatu FACS Calibur lub równoważne Szt. 2000
17. Probówki cytometryczne niesterylne o pojemności 5 ml dedykowane do aparatu FACS Calibur lub równoważne Szt. 1000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sukcesywna pojemników transferowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pojemniki puste jałowe, niepirogenne, nietoksyczne, o pojemności 150 ± 10%, z drenem ok. 40 cm Połączone w układ czteroworkowy. Wymagane dreny poszczególnych pojemników długości min. 40 cm, pojemniki łączone są po dwa wspólnym drenem o długości około 10 cm, dalej pary połączonych pojemników łączą się wspólnym końcowym drenem o długości około 10 cm z igłą plastikową typu „SPIKE". Każdy pojemnik w miejscu połączenia drenu czerpalnego musi posiadać przynajmniej jeden komin z łatwo łamliwą membraną zewnętrzną z błoną zabezpieczającą wewnętrzną. Średnica drenów powinna mieć wymiary zapewniające wzajemną kompatybilność drenów różnych pojemników
i umożliwiać ich wzajemne połączenie przy użyciu sprzętu do jałowego łączenia drenów (średnica zewnętrzna drenu 3,9 mm – 4,6 mm ). Materiał PCV, z którego wykonane są pojemniki musi być przejrzysty i umożliwiać wizualną ocenę płynu znajdującego się w pojemniku (w szczególności wykrycie zmętnień). Każdy pojedynczy zestaw pojemników musi być zamknięty w indywidualnym opakowaniu zabezpieczającym. Dreny muszą być elastyczne, łatwe w rolowaniu. Etykieta macierzysta musi posiadać znak CE oraz kody kreskowe odpowiadające wymogom standardu ISBT – 128. Pojemniki muszą być odporne na wirowanie z siłą 3000 g w czasie 15 minut, przy objętości pobrania krwi 150 (± 10% ) ml. Minimalny wymagany termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii pojemników do siedziby Zamawiającego. Wymagana dostawa certyfikatów kontroli jakości danej serii produkcyjnej podczas dostawy pojemników.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sukcesywna pojemników mrożeniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pojemnik wraz z drenami pusty jałowy, apirogenny, nietoksyczny dwukomorowy (20 ml i 5 ml) wykonany z materiału mrożeniowego EVA wraz z drenem wykonanym z materiału EVA o długości 12 – 30 cm połączonym szczelnie i trwale z drenem wykonanym z PCV. Dren PCV o długości 20 – 40 cm zakończony igłą plastikową typu „SPIKE". Na drenie PCV musi znajdować się dodatkowo port typu „Luer –Lock”
z membrana zabezpieczającą wewnętrzną oraz klem / bloker. Materiał, z którego wykonany jest pojemniki musi być przejrzysty i umożliwiać wizualną ocenę płynu znajdującego się w pojemniku (w szczególności wykrycie zmętnień). Każdy pojedynczy zestaw musi być zamknięty w indywidualnym opakowaniu zabezpieczającym. Dreny PCV muszą być elastyczne, łatwe w rolowaniu. Średnica drenów PCV powinna mieć wymiary zapewniające wzajemną kompatybilność drenów różnych pojemników i umożliwiać ich wzajemne połączenie przy użyciu sprzętu do jałowego łączenia drenów (średnica zewnętrzna drenu 3,9 mm – 4,6 mm ). Pojemnik wraz z drenem wykonany z materiału EVA odporny na działanie DMSO o stężeniu do 20% oraz na operacyjny zakres temperatur: -196 ºC +37 ºC. Produkt musi posiadać znak CE. Minimalny wymagany termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii pojemników do siedziby Zamawiającego. Wymagana dostawa certyfikatów kontroli jakości danej serii produkcyjnej podczas dostawy pojemników. Szt. 48
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sukcesywna diagnostycznych testów immunoenzymantycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Diagnostyczny (IVD) test immunoenzymatyczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał anty-HIV 1 (w tym grupy O) i anty-HIV 2 oraz antygenu p24 (test COMBO) w surowicy krwi ludzkiej firmy DiaSorin lub równoważny. Zestaw zawierający jedną płytkę 96-dołkową (12 wyłamywanych stripów x 8 dołków okrągłodennych przezroczystych). Płytka winna być jedną ze wykazanych w dołączonym do SIWZ Załączniku nr 9. W związku z powyższym Wykonawca powinien uzupełnić wspomniany Załącznik poprzez zaznaczenie płytki używanej w teście Zestaw powinien zawierać komplet wszystkich niezbędnych odczynników. Zestaw powinien charakteryzować się swoistością na poziomie minimum 99,5%. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aplikacji procesowej w siedzibie Zamawiającego na udostępnionym przez niego sprzęcie (czytnik płytek Tecan Infinite M200PRO, automatyczna płuczka mikropłytek Tecan hydroFLEX) oraz sprawdzenia poprawności działania testu na własny koszt. Wykonawca winien przedstawić dowody, iż oferowane zestawy używane są/były w laboratoriach medycznych działających w obrębie szpitali/klinik/przychodni zakaźnych, bądź wykonywały na ich zlecenie badania. Minimalny wymagany termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii zestawów do siedziby Zamawiającego. Wymagana dostawa certyfikatów kontroli jakości danej serii produkcyjnej podczas dostawy zestawów. Op. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa głaszczek, wymazówek oraz krążków diagnostycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szklane głaszczki mikrobiologiczne, autoklawowalne szt. 10
2. Sterylne wymazówki bawełniane z plastikowym patyczkiem, bez probówek i podłoży, pakowane pojedynczo szt. 1500
3. Krążki diagnostyczne o średnicy 6-9mm, wykonane z bibuły, sterylne, czyste (bez antybiotyku) szt. 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa pojemników do pipet wielokanałowych, szkiełek mikroskopowych oraz probówek typu eppendorf
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pojemnik/rynienki poj. ok 60 ml do pipet wielokanałowych Szt. 100
2. Ekonomiczne szkiełka mikroskopowe Szt. 150
3. Szkiełka nakrywkowe Szt. 100
5. Probówki 2 ml typu eppendorf bezbarwne Szt. 5000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa ez bakteriologicznych, worków autoklawowalnych oraz probówek typu falcon
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Ezy bakteriologiczne z polistyrenu, oczko 1 μl / igła, sterylne, indywidualnie pakowane Szt. 500
2. Ezy bakteriologiczne z polistyrenu, oczko 10 μl / igła, sterylne,indywidualnie pakowane Szt. 500
3. Ezy bakteriologiczne, z polistyrenu, typ „L” („hokejki”), pakowane indywidualnie, sterylne Szt. 200
4. Worki autoklawowalne do 145°C, ok 200x300 mm Op. 2
5. Probówki typu Falcon pojemności: 15ml Szt. 500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa szalek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szalki Petriego z polistyrenu o średnicy 60 mm i wysokości ok. 14,7 mm, bez żeber wentylacyjnych, sterylne Szt. 1000
2. Szalki Petriego z polistyrenu o średnicy 120 mm i wysokości ok. 17 mm, bez żeber wentylacyjnych, sterylne Szt. 320
3. Szalki Petriego z polistyrenu o średnicy 94 mm i wysokości ok. 17 mm, z żebrami wentylacyjnymi, dwudzielne, sterylne Szt. 500
4. Szalki Petriego z polistyrenu o średnicy 90 mm i wysokości ok. 14,2 mm, bez żeber wentylacyjnych, sterylne Szt. 1000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowa kanistrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Kanistry o pojemności 5l, z materiału HDPE, o masie 135-149 g, wraz z nakrętkami z plombą; kolor: bezbarwny/naturalny/mleczny Szt. 400
|
| |