Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-24 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545579-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372805, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Część Nr 1: Dostawa 18 szt. zasilaczy do serwerów i 12 szt. dysków 2TB do sieciowych magazynów danych NAS. Część Nr 2: Dostawa 20 szt. drukarek kodów kreskowych oraz 20 szt. czytników kodów kreskowych i 10 szt. skanerów sieciowych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa55b951-77c2-45ab-937c-2cb821f338a2
Biuletyn 545579-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Regon 102287700000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Szeligowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-883
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 452 23 00,
Zamawiajacy fax 81 452 23 06
Zamawiajacy email ilz@lb.mofnet.gov.pl,
Adres strony url http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubelskie.kas.gov.pl/web/bip-0601/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
Numer referencyjny 0601-ILZ.260.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Część Nr 1: Dostawa 18 szt. zasilaczy do serwerów i 12 szt. dysków 2TB do sieciowych magazynów danych NAS. Część Nr 2: Dostawa 20 szt. drukarek kodów kreskowych oraz 20 szt. czytników kodów kreskowych i 10 szt. skanerów sieciowych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30237280-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt l ustawy PZP - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) – w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz, której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - w formie oryginału. Oświadczenie powyższe wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określa projekt umowy zawarty w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych w § 6 projektu umowy (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ), to jest: 1) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 2) zmiany miejsca dostawy, 3) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw, 4) pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany. 3. Zmiany umowy wymagają zgody obu Stron. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2017-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zasilaczy do serwerów i dysków 2TB do sieciowych magazynów NAS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237280-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr 1 obejmuje dostawę: 18 szt. zasilaczy do serwerów i 12 szt. dysków 2TB do sieciowych magazynów NAS. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek kodów kreskowych, czytników kodów kreskowych i skanerów sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr 2 obejmuje w szczególności dostawę: 20 szt. drukarek kodów kreskowych, 20 szt. czytników kodów kreskowych oraz 10 szt. skanerów sieciowych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)